opzoek naar een 2.1 set met vloerstaanders

Started by Logix, February 8, 2012, 19:55:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Logix

Avond allemaal,


Ik zoek me helemaal suf. Ik heb naast mijn dedicated HT kelder nog een woonkamer waar ik niet veel plaats heb en een 2.1 all-in-one set wil hebben. Tussen alle HT-ready sets is er nergens een set te vinden die naar mijn wens is. En mijn wens is dat het een 2.1 systeem moet zijn met - en nu komt het - dunne vloerstaanders, dus geen satelietjes. Het moet dus een Blu-ray 3D set zijn incl. versterker en de 2.1 speakers. Ik dacht, vraag het hier eens, misschien heeft een forumgenoot wel zo'n set thuis staan. Iemand een idee waar te zoeken of iemand de me verder kan helpen?

Much appreciated!


Poldo

Moet je naar losse componenten kijken, Blu Ray receiver (Arcam, Denon?) met 2 Dali Zensor 5jes en een leuk subje?

Leuk setje avi adm 9.1 rs met spotify premium, iphone 4s en apple tv.

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Logix

@Poldo, zijn er 2.1 receivers? Hij moet dan wel 5.1 kunnen simuleren en kan dat met elke speakersoort?

@Kingpin, tot 1000 euro.


Roksan

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Logix

Klopt, dat is een hele mooie set, alleen geen 3D ondersteuning.


Logix

Quote from: logix on February 19, 2012, 13:55:52
zijn er 2.1 receivers? Hij moet dan wel 5.1 kunnen simuleren en kan dat met elke speakersoort?



Iemand een antwoord op deze vraag?