HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

FFF

Quote from: Martinus on May  5, 2013, 19:30:36
Fysiek is makkelijker?

Liever digitaal, aangezien mijn dune HD max dat beter afspeelt dan op een schijfje...

Dus als iemand kan re-posten op spotnet, dan heb ik hem zo binnen  :worship:

frankp

FFF, graag geen berichten plaatsen over de verkrijgbaarheid. Mag niet van de modjes.

Je hebt trouwens PM.

FFF

Ondertussen in het bezit van de disc  :pompom:

Helaas ondersteund mijn Dune HD max blijkbaar niet het menu... Iemand enig idee of dit op te lossen is op e.e.a. manier? Zijn prachtige clips maar de gebruikservaring laat te wensen over zonder het menu  ;D

Raymond187

Scene van Tron (motors) blijf ik zo modder VET vinden  :wub:

Enige vage is dat ik hem opnieuw heb dat ik niet dezelfde scene meerdere x achter elkaar kan kijken. Ik moet dan eerst naar een andere scene browsen en dan weer terug.

frankp

@FFF zie mijn antwoord in het andere topic waar je de vraag had gesteld

@Raymond
Hoe bedoel je dat. Als de scene is afgelopen dan gaat ie terug naar het menu, dan moet je hem gewoon weer opnieuw kunnen kiezen.

Raymond187

Klopt dan gaat hij weer naar het menu, maar kan hem dan niet opnieuw afspelen. Als ik op play druk gebeurd er niks. Ik moet eerst een andere scene selecteren en dan weer terug dan speelt hij hem wel weer af.

Dat was de vorige x niet dat ik hem binnen gehaald had.

Maakt verder niks uit viel me alleen op.

Ik speel hem af op me Oppo 103 vanaf me NAS.

frankp

Bij mijn Dune geen last van. Zal het toch iets in de oppo zijn dan...

Raymond187

De eerste x dat ik hem had werkte het wel gewoon. Ik had hem per ongeluk gewist van mijn NAS en moest hem opnieuw downloaden ;)

StijnDR


SV..S

Afgelopen m&g bij HTip kwam hij weer voor de dag, en nu thuis voor testen met de sub ook reuzehandig, ben er nog steeds heel blij mee. :worship:

Favoriete scenes zijn oorlogswinter ( eigenlijk geeft deze pijnlijk de beperkingen van de sub weer) de tank natuurlijk, monsters en co en the war of worlds!




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15



Djoowwie


frankp


surfingjohn

Net een paar stukken bekeken en geluisterd (helaas speelt de WD TV Live Hub niet alle bestanden af).
In een woord fantastisch, als je hiermee je installatie niet kan afstellen....
Denon AVR-2113 - Focal Chorus 816V -Focal Chorus CC800C - Focal Dome 2.0 - WD Live Tv Hub - Sony KDL 46EX650 BAE - BK XXLS 400

morca

Voor het afstellen heb je andere dingen nodig imo,daarna kan je op oor nog wel de filmsensatie iets bijzetten.
Daarna kan je er wel goed van genieten met deze disc idd.

Frank heeft straf werk verricht,PS Frank heb je nog meer van die Pulse stukje,s/ tips toevallig.

frankp

Ik heb een selectie gemaakt uit de Mast List of BASS  van het AVS Forum http://www.avsforum.com/t/1333462/the-new-master-list-of-bass-in-movies-with-frequency-charts

Deze wordt regelmatig bijgewerkt, met nieuw materiaal.
Alles met 5 sterren is echt heerlijk bass materiaal voor je subwoofer.


Dennis75

Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

r3v0ss

Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.

mikekiwi

Kan iemand aangeven wat voor soort geluidsspoor er wordt gebruikt bij Surround-Iron Man? Heb wat problemen met geluid via HDMI op mijn mediaplayer en wil dit gebruiken om te zien wat  wel/niet werkt...

Verder kan ik aangeven dat de Xtreamer MK1 de 'schijf' niet goed afspeelt, maar mijn Mede8er's doen het prima!

En uiteraard een zeer fijne schijf om de (on)mogelijkheden van je HT bloot te leggen! Dank aan allen die hieraan hebben bijgedragen!


frankp

Jazeker.
Iron Man  heeft een Dolby TrueHD audiostream van 48.0kHz, 6ch, 24bit, 5318kbit/s

mikekiwi

Quote from: frankp on August  6, 2013, 10:36:11
Jazeker.
Iron Man  heeft een Dolby TrueHD audiostream van 48.0kHz, 6ch, 24bit, 5318kbit/s
Dank u! Heb op dit moment alleen optisch uit die werkt en mis dus wat geluid. Mooi testfragment dus idd om te zien of de meer geavanceerdere formaten werken na aanpassen van de settings...

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

MegaJ

Quote from: mikekiwi on August  6, 2013, 10:49:33
Dank u! Heb op dit moment alleen optisch uit die werkt en mis dus wat geluid. Mooi testfragment dus idd om te zien of de meer geavanceerdere formaten werken na aanpassen van de settings...

Met optisch kun je tot dolby digital geloof ik, geen true HD.
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K