HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martijnst1990

Quote from: shoalinmonk on March 30, 2013, 12:11:01
Nou? Hoe dan?
Even een PM naar Frankp of Martinus (begrijp uit zijn bericht dat hij ook nog iets kan?). Of een fysieke schijf nog mogelijk is durf ik je niet te zeggen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

frankp


francois



frankp


morca

Ze kid,s lagen op bed,dus zacht gevoeld wat de content is............laag  :D
Zometeen ga ik wat voelen,de comp staat net aan ,uurtje,vanmiddag ga ik eindelijk eens kijken/luisteren naar jouw disc
Er is rust en tijd voor nu  :popcorn:

Beetje laat maar beter laat dan nooit  :)

morca

Nu gehoord en gevoelt  :blink:  :wacko:  :blink:
Das een mooi stukje pulse Frank,even de limit,s vd JL,s opzezocht ong.
Man wat trilt het hele huis,1 van de gaafste ULF,s die ik gehoord en vooral GEVOELD heb.

beetje laat maar  :clapping: voor je  ;)
Nu de rest vd disc nog luisteren en de extra,s opzoeken. 

frankp

Beter laat dan nooit  ;)
Kan met goed voorstellen dat het er bij jou flink aan toe gaat met jouw subs.

Raymond187

Ppfff ik had de HSDD op me NAS staan en daar heb ik per ongeluk alles van verwijderd  :-X

Ik heb Frank zijn PM verwijderd vanwege ruimte met instructies. Bestands naam begint toch met HSW8- ......

torx

Ook ik heb de disk in gebruik hij is echt mooi gemaakt en zeer handig voor een demo.
De 'bekken' vallen open :happy: :bigsmile:
Bedankt voor het delen


1nt3gr@

Heb de HT Super Demo Disc inmiddels ontvangen, bekeken, beluisterd en aan anderen laten luisteren/zien in mijn huidige setup.
Iedereen is het er over eens: de HTSDD is een must have om je Home Theater te presenteren aan je bezoekers of aan mensen
die het allemaal "flauwekul" vinden. Want na het zien, luisteren en soms zelfs voelen ( >:D ), is tot nog toe iedereen overtuigd!
B&W 2x DM605s2 | LCR600s3 | 2x DS6 | 2x DM603s2
Integra DTR-70.2 | DPC-7.9 Panasonic TX-P46GT30 Kenwood DM9020 Oppo BDP-103EU Dynavox High/end (3x, FL, C, FR) Audioquest Black Lab (2x, FR + FL Laag)König 4x2,5mm (SR, SL, SBR, SBL) W&M HD-01 (4x)

frankp

En dat is nou exact de reden waarom ik 'm uiteindelijk heb gemaakt. Zou het niet beter kunnen omschrijven!

RonG

Quote from: 1nt3gr@ on May  2, 2013, 21:20:16
Heb de HT Super Demo Disc inmiddels ontvangen, bekeken, beluisterd en aan anderen laten luisteren/zien in mijn huidige setup.
Iedereen is het er over eens: de HTSDD is een must have om je Home Theater te presenteren aan je bezoekers of aan mensen
die het allemaal "flauwekul" vinden. Want na het zien, luisteren en soms zelfs voelen ( >:D ), is tot nog toe iedereen overtuigd!
+1 :popcorn:

Is er al animo voor een deeltje 2 dit jaar? :D

jantje112

Quote from: Raymond187 on January 21, 2013, 20:44:06
PM ontvangen. Eerste x usenet dus moest ff zoeken hoe of wat. Hij is onderweg.

Wel langzame meuk dat usenet vergeleken met torrent  :shaun:

Betere provider nemen ;) anders ff dagaccount bij smsusenet of iets dergelijks nemen

frankp

Quote from: RonG on May  3, 2013, 08:47:00
Is er al animo voor een deeltje 2 dit jaar? :D

De animo is er denk ik wel. De zin bij mij om 'm te maken is er ook wel. De tijd ontbreekt alleen.
Ben al wel bezig met het uitpluizen van Scenarist, maar da's nog best pittig  :crazy:
En moet straks ook nog even een HT-tje gaan bouwen. Dat heeft toch wel enige voorrang  :D

HenkJan

Ik heb de disc ook op aanraden van dit forum op de NAS gezet. Ik heb een Dune 303TV en deze ondersteund het menu niet. Ik kan wel een los bestand afspelen en dat was toevallig de scene van I am Legend. Erg mooi klonk dat! Perfecte disc maar is er een andere manier om hem eenvoudiger af te spelen?

Dan kan ik echt eens gaan genieten van deze disc

frankp

Quote from: Binnetie on May  5, 2013, 11:37:22
Perfecte disc maar is er een andere manier om hem eenvoudiger af te spelen?
Dan kan ik echt eens gaan genieten van deze disc

Ja een Dune kopen met BR menu ondersteuning (bijv. een base of smart)  ;)

HTip

Gisteren ook weer de disk gebruikt voor een vergelijking met de ervaring van forumgenoot jvanhambelgium. Natuurlijk was dat weer genieten. Leuke was dat mijn ruimte geen krimp gaf bij Pulse (op oorlogssterkte ;)) Nou ja, op het THX-bordje, waarbij 1 van de pootjes een rubber ontbreekt, een heel klein beetje :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Quote from: HTip on May  5, 2013, 18:09:29
Gisteren ook weer de disk gebruikt voor een vergelijking met de ervaring van forumgenoot jvanhambelgium. Natuurlijk was dat weer genieten. Leuke was dat mijn ruimte geen krimp gaf bij Pulse (op oorlogssterkte ;)) Nou ja, op het THX-bordje, waarbij 1 van de pootjes een rubber ontbreekt, een heel klein beetje :D

Zijn jullie oren niet geplopt bij pulse door de atmosferische druk :D?

HTip

Quote from: RonG on May  5, 2013, 18:11:58
Zijn jullie oren niet geplopt bij pulse door de atmosferische druk :D?
Voorheen was dat wel bijna het geval, maar met de CA Diamond onder de sub niet meer. Het is ongelooflijk maar waar. En het stond serieus hard...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frankp

Het klinkt bijna als een attractie: Pulse "beleven" in de Chamber of Dreams :clapping:

HTip

Quote from: frankp on May  5, 2013, 18:24:58
Het klinkt bijna als een attractie: Pulse "beleven" in de Chamber of Dreams :clapping:
:clapping: Dat moet je ook een keer beleefd hebben :headbanging:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

FFF

Is er iemand die hem kan posten zodat ik hem met SPOTNET kan downloaden? (heb er verder geen verstand van en al eerder een tijd geklungeld met een hoop programma's maar deze prachtige disk helaas nog steeds niet binnen...)

Anders kom ik er niet uit, ik zie dat hij ooit gepost is (ik vind hem in spotnet) maar die post is 285 dagen oud en kan ik niet meer downloaden..

Martinus

Quote from: FFF on May  5, 2013, 19:23:12
Is er iemand die hem kan posten zodat ik hem met SPOTNET kan downloaden? (heb er verder geen verstand van en al eerder een tijd geklungeld met een hoop programma's maar deze prachtige disk helaas nog steeds niet binnen...)

Anders kom ik er niet uit, ik zie dat hij ooit gepost is (ik vind hem in spotnet) maar die post is 285 dagen oud en kan ik niet meer downloaden..

Fysiek is makkelijker?
............