HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonG

Quote from: HTip on January 25, 2013, 08:07:25
De finishing touch voor een prachtig product. Nu is ie écht af :pompom:

Idd erg mooi,

Misschien de voorzet naar v2 :D?

Mediasluis

Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

LuPo

Ik vind het ook erg professioneel allemaal! Bedankt voor het ter beschikking stellen van deze disc Frank!

De scene van Finding Nemo. Die dreunen klinken echt heerlijk! :wub: Als Finding Nemo al uit was op blu-ray had ik hem al gehad. Zal niet meer zo lang duren gok ik aangezien hij nu in 3D in de bios is. :P

frankp

Quote from: LuPo on January 28, 2013, 16:17:55
Als Finding Nemo al uit was op blu-ray had ik hem al gehad. Zal niet meer zo lang duren gok ik ...

Nog even geduld hebben tot april (als het goed is)

MVG

Quote from: frankp on January 25, 2013, 07:31:01
Zoek en gij zult vinden..... :D

In het topic zijn al (te) veel aanwijzingen gegeven, daar moet het wel mee lukken!

Wat blijkt, ik had em steeds zelf al gevonden! alleen niet gestart  ;D

waxley

Geweldige disc Frank! Bedankt!

Door deze disc heb ik afspraken moeten maken met de buren.

Ik kijk uit naar deel 2...

PS: mijn buren kijken niet uit naar disc 2  :P

LuPo

Quote from: waxley on January 28, 2013, 17:11:28
Geweldige disc Frank! Bedankt!

Door deze disc heb ik afspraken moeten maken met de buren.

Ik kijk uit naar deel 2...

PS: mijn buren kijken niet uit naar disc 2  :P

Hahaha! :D

frankp

Voorlopig hebben je buren nog even rust. Ik zal wel even een waarschuwing geven als deel 2 in zicht komt!

LuPo

Nog even complimenten voor jouw frank! De disc is erg gaaf en vooral handig als je wat wilt testen (bijv nieuwe instellingen) of een demo wilt geven! Dan wil je niet steeds moeten wisselen tussen fysieke discjes. Overigens heb ik wel bijna alle films die erop staan origineel. :D

2d0

Ik heb de disk van het weekend getest. Mooi materiaal. :)
Zodra mijn bestelde sub binnen is ga ik de LFE scenes eens testen. Dank voor deze demo disk.  :clapping:

LuPo

Weet iemand trouwens of je die cover van de HSDD gewoon gelijk kunt afdrukken in de printer en past die cover dan direct in een blu-ray doosje? :D

Bij voorbaat dank! :)

frankp


quattronl

Quote from: LuPo on February  4, 2013, 10:23:53
Weet iemand trouwens of je die cover van de HSDD gewoon gelijk kunt afdrukken in de printer en past die cover dan direct in een blu-ray doosje? :D
Dat lukt prima zolang je bij het afdrukken maar de optie 'actual fit' oid aan laat staan (niet 'fit to page' en dat soort gein).
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Martinus

duzzzz, vandaag eens een nieuwe sub gekocht SVS 12.
Disk er in, damn nu snap ik ineens waarom sommige fragmenten zoooo vet zijn. Mn oude deed best iets leuks, vergeleken met de svs wel 2 beetjes minder... damn :)

heerlijk de disk nog eens weer gebruiken..
............

rovinggecko

Helemaal! Bij alle nieuwe speeltjes en afstellingen gaat hij er gelijk weer in! Blijft helemaal top!! Iedere keer weer genieten van de verbeteringen. En mooi vergelijkbaar. Ideaal!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

frankp

Dus de scene van Pulse komt nu goed tot zijn recht zeker... ;)
Goed om te horen dat de disc nog steeds overal wordt gebruikt.

Martinus

Quote from: frankp on March 10, 2013, 13:41:52
Dus de scene van Pulse komt nu goed tot zijn recht zeker... ;)
Goed om te horen dat de disc nog steeds overal wordt gebruikt.

snapte hem nu pas echt :)
............

HTip

Quote from: frankp on March 10, 2013, 13:41:52
Dus de scene van Pulse komt nu goed tot zijn recht zeker... ;)
Goed om te horen dat de disc nog steeds overal wordt gebruikt.
Is een vast nummer geworden voor demo's. En dan een lampje op de woofer en dan wachten op de reactie :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

GPO

Ja, ik gebruik deze disc zelf ook vaak om dingen af te stellen en dan te vergelijken.

Met mijn nieuwe receiver (Denon AVR-4311), merk ik dat een aantal scenes nog wat vetter en dynamischer geworden zijn (bv Flight Of The Phoenix) en bovendien zijn er veel streams die DTS-HD zijn, dus dat wordt dan nu ook als zodanig herkent door de Denon.

Blijft een erg goede demo-disc waar de meeste belangrijke (en soms geluidstechnisch ernstig angstaanjagende  :'( ) film-scenes in staan.

O0

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Stinow

Dit weekend de blu-ray even serieus kunnen bekijken en ik heb er maar één woord voor:

AWESOME!!

Als je lekker even plezier wilt hebben met wat schittende scenes om je apparatuur goed te testen,
dan is DIT de disc die je moet hebben!

:worship: :headbanging: :popcorn:

frankp


shoalinmonk

Kan iemand mij vertellen waar ik deze disk kan aanschaffen?

Wil  hem ook!!   :pompom:

Former member 78


Martinus

............