HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

quattronl

Quote from: Raymond187 on January 21, 2013, 20:44:06
Wel langzame meuk dat usenet vergeleken met torrent  :shaun:
Hoe snel gaan jouw torrents dan?
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Raymond187

torrents 7.2MB (sneller kan niet vanwege me verbinding). Nu met Grabit 5MB

Heb de instellingen overgenomen, maar komt waarschijnlijk, omdat het allemaal losse *.RAR files zijn. Als het 1 bestand is kan hij zijn max download aanhouden. Nu begint hij en als hij bij snelheid van 5MB is dan gaat hij al naar de volgende file.
Kan ook maar 12 files simultaan downloaden.




RonG

Quote from: Raymond187 on January 21, 2013, 20:44:06
Wel langzame meuk dat usenet vergeleken met torrent  :shaun:

Heb je je eigen ISP providers als usenet server? Deze zijn idd beperkt.

quattronl

7.2Mbps is best snel, zeker voor torrents. Je zal dan wel een aardige verbinding hebben  :thumbs-up:
Maargoed, laten we niet te veel offtopic gaan  :-X
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

raMniv

Heeft iemand deze super disc misschien te koop, ben niet zo handig in downloaden.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

master30

#1556
Ik kan nu ook br branden,
ik wil er best een paar branden voor de liefhebbers, als het voor mij kostendekkend word en de creators van de disk dit goed vinden.
Ik heb hier een stapeltje mediarange lege br25 disk, ze bevallen mij goed, maar als er op andere kwaliteiten moet worden gebrand hoor ik dat graag.
Wat kost het verzenden van een schijfje met doosje. €1,64

Wat versta ik onder kostendekkend;
prijs lege br en verzendkosten, en een klein beetje onkostenvergoeding voor de gebruikte middelen.
Tijd?, ach ja, in de tijd dat ik op het forum lees kan ik ook een br branden.
Ik kom dan rond de 8-9 euro uit. Dat lijkt me toch redelijk.

Maar nogmaals ik wil geen gezeur hiervan, dus eerst overleggen met de betrokkenen, wat mij betreft openlijk hier of anders via pm
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Raymond187

#1557
Quote from: master30 on January 22, 2013, 21:52:34
Maar nogmaals ik wil geen gezeur hiervan, dus eerst overleggen met de betrokkenen, wat mij betreft openlijk hier of anders via pm
Zeer netjes +10  :thumbs-up:

Ik ben de files naar me HHD an het copieren. Hopelijk morgen de tijd om te bekijken. ben erg benieuwd  :popcorn:

Vanochtend toch ff snel gekeken of de Oppo het bestand kon afspelen. En dat doet hij gelukkig. Begin ziet er erg cool uit  :thumbs-up: merkte alleen dat het DPL was en geen DTS-HD.
Had even de scene van flying daggers gekeken ziet er prima uit en geluid....tja... om 06:45 kan je het geluid niet echt aanzetten he hahaha :D

Mistermo

Quote from: Raymond187 on January 22, 2013, 22:06:51
Had even de scene van flying daggers gekeken ziet er prima uit en geluid....tja... om 06:45 kan je het geluid niet echt aanzetten he hahaha :D

06:45 is toch een prima tijd.  ;D Bouwvakkers mogen op werkdagen ook al om 6:30 beginnen..
Marantz SR7007 - Humax 5200C - Popcorn Hour C-200 - KEF Q900 - KEF IQ10 - SVS PC12Plus - Audio Agile powercord - W&M powercord

frankp

Quote from: master30 on January 22, 2013, 21:52:34
Maar nogmaals ik wil geen gezeur hiervan, dus eerst overleggen met de betrokkenen, wat mij betreft openlijk hier of anders via pm

Geen probleem, maar wel alles middels PM communiceren en niet openbaar.

Quote from: Raymond187 on January 22, 2013, 22:06:51
Begin ziet er erg cool uit  :thumbs-up: merkte alleen dat het DPL was en geen DTS-HD.

Er zit nergens DPL in (misschien alleen de menu's). Alles is verder HD geluid of lossless (LPCM).

bertje

Kan het zo zijn dat spelers voorzien van Cinavia de disk niet spelen?

(Wou hem bij een vriend laten zien op zijn nieuwe Panasonic HT-setje maar hij deed het niet)
Sony 65A89, Panasonic DP-UB9004 Onkyo TX-RZ900+NS6170, Classe CAP-151+CDP.3, Denafrips Ares II
Mordaunt Short Mezzo 8, Mezzo 5, 903S + Velodyne SPL- 1500R

Raymond187

Quote from: frankp on January 23, 2013, 12:24:29

Er zit nergens DPL in (misschien alleen de menu's). Alles is verder HD geluid of lossless (LPCM).
Openings scene dat je het licht van links naar rechts ziet gaan en dan HSDD ziet staan.


Kjelt

Quote from: bertje on January 23, 2013, 13:00:40
Kan het zo zijn dat spelers voorzien van Cinavia de disk niet spelen?
(Wou hem bij een vriend laten zien op zijn nieuwe Panasonic HT-setje maar hij deed het niet)
Ligt aan de speler icm het type disc. Bij mij wilde alleen de Sony BD spelen alle andere formaten deden het niet.

frankp

Quote from: Raymond187 on January 23, 2013, 13:09:32
Openings scene dat je het licht van links naar rechts ziet gaan en dan HSDD ziet staan.

Ah ja, die is zelf gemaakt en is inderdaad een onderdeel van het menu dus DPL.

frankp

Met dank aan Corné  :worship::

Een disc-label voor de HSDD


KILLorBE

B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

quattronl

Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

eMVe

frankp hartelijk dank voor deze fraaie compilatie! Het staat er allemaal mooi overzichtelijk op, mijn complimenten.  :thumbs-up:
Ik heb hem gedownload en vanwege het ontbreken van een BR-brander gewoon via de PCH A-200 afgespeeld; dat gaat ook prima.

Raymond187

Quote from: frankp on January 23, 2013, 13:19:11
Ah ja, die is zelf gemaakt en is inderdaad een onderdeel van het menu dus DPL.
Menu vind ik erg gaaf gemaakt  :worship:
Alle scenes ook helemaal TOP!!

Gisteren even een paar LFE kunnen kijken....alle kopjes in de keuken kastjes staan nu anders om :D :D

Bedankt voor deze top compilatie Frank  :headbanging:

frankp


master30

Quote from: frankp on January 23, 2013, 12:24:29
Geen probleem, maar wel alles middels PM communiceren en niet openbaar.


Degene die er 1 willen, pm mij dus maar

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

MVG

Maar waar zit nu die easter egg?  :D Ik heb em nog niet kunnen spotten  :(

frankp

Zoek en gij zult vinden..... :D

In het topic zijn al (te) veel aanwijzingen gegeven, daar moet het wel mee lukken!

Martijnst1990

En mocht het na lang zoeken nou écht niet lukken, mag je mij een PM sturen :D

Hij is namelijk te mooi om te missen ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Quote from: frankp on January 23, 2013, 19:28:53
Met dank aan Corné  :worship::

Een disc-label voor de HSDD


De finishing touch voor een prachtig product. Nu is ie écht af :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive