HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martijnst1990

Quote from: LuPo on December 15, 2012, 13:21:15
Ik ga deze ook even volgen. Altijd leuk om een disc te hebben met referentie materiaal. :D
Volgen? De disc is al af hoor :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo


rower

Quote from: LittleNinja on December 16, 2012, 07:17:55
Je hoeft hem niet te branden... Hij is gewoon als disc verkrijgbaar bij frankp.

Toen ik frank een mail heb gestuurd kreeg ik een verwijzing van download met paswoord misschien heb ik wat gemist.
Denon avr x3500H-Kef Q550 FL FR-Kef Q600 C-Kef Q100 Sl SR-Kef Q100 Hr en Hl-Bk Monolith plus-sony kd65 xf9005 xtz a2 300

LittleNinja

Quote from: rower on December 16, 2012, 10:05:57
Toen ik frank een mail heb gestuurd kreeg ik een verwijzing van download met paswoord misschien heb ik wat gemist.

Ik zou hem nog een PM sturen.. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

frankp

Nog een PM heeft geen zin, fysiek is er niks meer beschikbaar...

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

frankp

Al een hele tijd niet meer. Had er 100, waren al vrij snel op  ;)

LuPo


quattronl

Ik heb nog 1 disc 'over'.
Heb een Oppo83 en had eerst de normale disc gekregen. Naderhand bleken de Oppo83's problemen met de normale disc te hebben en toen een speciale disc van Frank gekregen (gekocht).
Heb de normale disc dus over dus mocht iemand interesse hebben (voor de normale prijs, geen winst oid natuurlijk van mijn kant).
(ik weet dat dit geen verkooptopic is maar vind het ook niet netjes om 'm in het te koop gedeelte te zetten)

Verdere info per PM graag.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

frankp

Stuur rower anders even een PM, ben je 'm zo kwijt.

MVG

En als Rower de disc niet mocht nemen, dan wil ik deze graag overnemen! :D

mP

Wat een VET INIATIEF! gisteren gedownload en zeer enthousiast. Wat een beelden en wat gaaf is het geluid!
;D :pompom: :headbanging: :clapping:
Emotiva UMC-200 | XPA-3 | UPA-200
XTZ 99.36 MKII Fronts | center XTZ 99.26 | Highland Audio Oran 4301 surround
Luxman L-505V  | Luxman I 550V  | Kekkoh fronts

frankp


Darkelf

Hoi ik ben nieuw hier, dankzij Franks hulp heb ik de demo disc al kunnen smaken, en mijn mond viel open en mijn oren genoten van al dat moois. Heb enkele demo's bekeken / beluisterd op mijn splinternieuw 27" PC monitor met Creative Audigy kaart en bijhorende 5.1 speakers + sub, dat was al dik in orde. Binnenkort de echte HT (Onkyo 5.1 systeem met kwalitatief toch betere speakers) eens testen en zal zeker nog wat monden doen openvallen.

De easter egg was een leuke bonus. Ben altijd al fan geweest van THX / DD / DTS demo's!  :clapping:

Ik heb de disc afgespeeld met Totalmedia Theatre 5 (Windows 7) en deze werkt perfect. Superleuke menu's en uitgebreide keuze aan demo's, allemaal om op te zetten en je te laten meevoeren naar de audio-hemel.

Echt knap gedaan! LOVING IT! :happy:

frankp

Tnx Darkelf!
Veel plezier met de HSDD en hier op het forum natuurlijk...

MVG

Beste leden,

heeft iemand de inlay voor me in het juiste formaat? Vergoten van het plaatje op pagina 1 geeft korrelige weergave  :(

Complimenten voor de lay out, en content voor de disc! Echt super! Mijn set is nog lang niet compleet dus ik mis hier en daar nogal informatie, zo vond ik de Iron Man scene nog niet zo spectaculair vergeleken met de andere surround scenes. LFE probeer ik nog niet want heb nog geen sub  :D

Heel gaaf gedaan! Thanks!

frankp

Probeer de downloadlink eens die onder het plaatje staat op pagina 1 ;)

MVG

Quote from: frankp on January 19, 2013, 10:09:38
Probeer de downloadlink eens die onder het plaatje staat op pagina 1 ;)

Thanks! Ik dacht dat een ander downloadlink was  ;) Nu heb ik het geprobeerd, alleen ik ben nogal een noob met downloaden, wellicht heb ik iets verkeerd aangeklikt, maar er wordt een programma op mijn pc geinstalleerd wat tevens mijn standaard browser vervangt  ??? Dit was nu niet echt mijn bedoeling..

KILLorBE



Mogelijk heb je iLivid o.i.d. op je PC staan, misschien kun je die er gewoon afgooien bij Software/Programma's en onderdelen.

Bedankt nog frank!!
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain

MVG

Quote from: KILLorBE on January 19, 2013, 18:55:46


Mogelijk heb je iLivid o.i.d. op je PC staan, misschien kun je die er gewoon afgooien bij Software/Programma's en onderdelen.

Bedankt nog frank!!

Thanks! Dan had ik iets verkeerd aangeklikt want iLivid werd geinstalleerd..

Het is nu gelukt, inlay is geprint!  ;D

Raymond187

Menu en scenes lijken me top.

Begrijp dat de disc niet meer te koop of te kropen is? Zou graag de disc willen testen. is er een andere mogelijkheid om deze te bekijken?

Heb een Oppo 103

Kjelt

Quote from: Raymond187 on January 21, 2013, 14:51:10
Menu en scenes lijken me top.
Begrijp dat de disc niet meer te koop of te kropen is? Zou graag de disc willen testen. is er een andere mogelijkheid om deze te bekijken?
Heb een Oppo 103 
Frank even PMén,
ik heb deze disc vrijdag tijdens een M&G laten zien aan 5 mede members, ik geloof dat ie nog populairder gaat worden  ;)

Exxar


frankp


Raymond187

PM ontvangen. Eerste x usenet dus moest ff zoeken hoe of wat. Hij is onderweg.

Wel langzame meuk dat usenet vergeleken met torrent  :shaun: