HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonG

Ok,

check hier eens

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Exxar

Inderdaad, prachtig gemaakte demo disc.
Alleen jammer dat de menus niet helemaal worden afgespeeld door mijn Mede8er. (ligt aan de mede8er)

frankp

Ah, weer even wat actie in het topic. Iedereen zit natuurlijk te genieten van de disc   :D

Former member 78

Quote from: RonG on October  1, 2012, 13:04:21
Ok,

check hier eens

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Thnx, eindelijk gevonden :D

RonG

Quote from: frankp on October  1, 2012, 14:08:26
Ah, weer even wat actie in het topic. Iedereen zit natuurlijk te genieten van de disc   :D

Ik gebruik hem heel veel, vooral handig bij testen van een gebouwde cq aangepaste sub enz. ;D. En natuurlijk om je HT te showen.

Wanneer deel 2 :D

Matthieu

#1455
@ GPO en Piet 342
Ik heb jullie een PM gestuurd met het dringende verzoek om eerst zelf te zoeken, want dat is toch wel het leukste en ZO moeilijk is ie nou toch ook weer niet verstopt.
Doch,... als je dan een eindje naar beneden scrollt, dan vind je wat uitleg.

Alhoewel,... RonG, jouw hint is toch wel veel mooier gedaan zo.
Helaas had ik dit al verstuurd voor ik dat van jou zag.

frankp

Quote from: RonG on October  1, 2012, 14:58:28

Wanneer deel 2 :D

Moeilijke keuze....dedicated HT bouwen of versie 2 van de HSDD maken.... :-X
Vrees dat het allemaal nog even op zich moet laten wachten. Er komt eerst een HT om de HSDD v2 te gaan draaien.
En laat iedereen eerst maar eens versie 1 kapot draaien. In ieder geval goed om te horen dat je 'm veel gebruikt!

RonG

Quote from: frankp on October  1, 2012, 21:22:50
Moeilijke keuze....dedicated HT bouwen of versie 2 van de HSDD maken.... :-X
Vrees dat het allemaal nog even op zich moet laten wachten. Er komt eerst een HT om de HSDD v2 te gaan draaien.
En laat iedereen eerst maar eens versie 1 kapot draaien. In ieder geval goed om te horen dat je 'm veel gebruikt!

Zeker Frank, ik zou ook eerst aan de HT beginnen natuurlijk :D.

Former member 78

Quote from: frankp on October  1, 2012, 21:22:50
Moeilijke keuze....dedicated HT bouwen of versie 2 van de HSDD maken.... :-X
Vrees dat het allemaal nog even op zich moet laten wachten. Er komt eerst een HT om de HSDD v2 te gaan draaien.
En laat iedereen eerst maar eens versie 1 kapot draaien. In ieder geval goed om te horen dat je 'm veel gebruikt!

Volgend jaar pas een nieuwe disc maken :)
Het moet natuurlijk exclusief blijven!

Martijnst1990

Mijn nieuwe sub is bijna klaar en dan zal de disc weer uitvoerig getest worden :D

En inderdaad, die V2 komt wel een keer  :thumbs-up:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

frankp

Ik lees idd mee in je topic over de zelfbouwsub. Erg interessant. Ben benieuwd hoe die gaat klinken.
En de HSDD moet zeker exclusief blijven, maar ik denk ook dat de HT pas richting voorjaar een soort van klaar kan zijn, dus een nieuwe HSDD zal pas ergens richting zomer worden denk ik.

HTip

Het is echt een fantastische schijf :worship:

Tijdens de M&G heb ik de schijf voor het eerst volledig afgespeeld. Heerlijk om niet te hoeven wisselen en vanuit je luie stoel de gasten overdonderen (soms letterlijk :D). Afgelopen weekend nog gebruikt voor de beeldsectie na de hercalibratie.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

renelma

Heb de Disc uitgeprobeerd, hij werkt niet op mijn Playon HD ondanks dat er de software van Mede8er er opstaat en de firmware van Bitware.. helaas.

Handmatig de files afspelen gaat wel..

Super coole scenes zitten er bij !

Credits naar de maker(s)

frankp

Quote from: renelma on October  4, 2012, 20:31:00
Heb de Disc uitgeprobeerd, hij werkt niet op mijn Playon HD ondanks dat doordat er de software van Mede8er er opstaat en de firmware van Bitware.. helaas.

fixed  :D

Witalik

Ziet er leuk uit zo'n disc ! Is dit niet gewoon met mediaspeler af te spelen ? Ik heb zelf XBMC staan op me HTPC maar dat werkt niet als ik het in de eerste post lees ?
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

skank1

Quote from: Witalik on October  4, 2012, 21:51:52
Ziet er leuk uit zo'n disc ! Is dit niet gewoon met mediaspeler af te spelen ? Ik heb zelf XBMC staan op me HTPC maar dat werkt niet als ik het in de eerste post lees ?

Dat werkt bij mij wel ;)
Gewoon een externe speler in xbmc gebruiken..
Werkt perfect
Als je op frodo zit, werkt het ook.. Dan kun je rechtstreeks in xbmc kiezen
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

frankp

Het is een blu ray met full BR menu, dus je moet een softwareplayer hebben die daar mee om kan gaan (bijv. TotalMedia Theater).

skank1

Quote from: frankp on October  5, 2012, 08:20:22
Het is een blu ray met full BR menu, dus je moet een softwareplayer hebben die daar mee om kan gaan (bijv. TotalMedia Theater).
Of powerdvd..
Een van deze gebruik je dan als externe speler
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Witalik

Okey, duidelijk.

Ik heb ook gewoon sommige films met menu en dergelijke die wel via XBMC afspelen. Maar ik doe het wel via extern bedankt!
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

renelma


frankp

Voor het menu wel idd.
Hopen dat ze een keer een firmwareupdate doen zodat je wel full BR menu's kan afspelen.
Andere optie is natuurlijk een andere mediaspeler kopen  ;)

Matthieu

Zijn er dan Mediaspelers die dat wel volledig doen, alsof je gewoon de Blu-Ray afspeelt?
Dat vind iuk dan weer wel mooi aan de Oppo.
Die doet dan wel geen ISO, maar de BDMV file laat hij gewoon als een normale Blu-Ray zien.
Ik kan jouw HSDD gewoon van schijf bekijken en er zit geen verschil in tussen de disc en schijf.
DVD's doet ie dan weer niet.
Dan werkt hij alle TS files stuk voor stuk af met dus een korte pauze in je film.
Daar gebruik ik dus de Sidewinder 3 voor, die DVD's weer volledig doet.

frankp

In de 1e post staat een lijstje met mediaspelers met daarachter of het menu wel of niet werkt.
De spelers van Dune en PCH spelen met zekerheid een iso af alsof het een echte BR is.

Matthieu

Oké, dan ga ik me er weer eens in verdiepen.

Arghhh, dan krijg je dat ook weer,... het is natuurlijk wel belangrijk dat ze ook alle 3D bestanden doen.
Dat was waarom ik voor deze Sidewinder 3 ging.
Ik had gewoon nog even geen Mediaspeler moeten kopen, maar nog effe geduld moeten hebben.
Dan word het straks dus wachten op een nieuwe Dune of PCH release.

RonG

Quote from: Matthieu on October  7, 2012, 13:29:40
Zijn er dan Mediaspelers die dat wel volledig doen, alsof je gewoon de Blu-Ray afspeelt?

Ja, een dune bv.