HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frankp

@diversity
TotalMedia Theatre 5 speelt 'm als full blu ray af, dus incl menu.

@quidster
Graag gedaan, veel plezier ermee!

tommie1

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik aan deze dvd kan komen of kan kopen.

frankp

nee, dat mag niet van de modjes.
Lees even de eerste post van dit topic, de laatste regel  ;)

Ohja, en het is een blu ray, geen dvd  :angel:

rovinggecko

Het blijft een mooie manier om de HT te showen en testen!

Zag in de start post dat alle todo's afgestreept zijn. Wat betekent dat voor versie 2.0? Bijna klaar?
:angel:
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

FeaR1986

Heb de Blu-ray nu volgens mij helemaal gehad en vind het echt een tof initiatief. Drie scènes springen er voor mij toch wel uit:
- THX The Amazing Life (in surround)
- Pulse (in LFE)
- De easter egg

De scene van Finding Nemo in LFE is echt way too much. Daar moet ik de subwoofer vijf standen terugzetten qua volume om het dragelijk te houden hier in huis. En dan na te gaan dat ik veelal op volume 10 - 15 speel, en daar er dus 5 van af... Wie heeft er überhaupt ooit nodig gevonden dat een Velodyne SPL-1200 Ultra tot standje 80 moet kunnen, dat is gewoon ziek  :P
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

VTEC_genieter

Jongens,
is er hier iemand met een LG bluray-speler waarop deze Super Demo Disc het doet?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

klbob

heren,

ik heb de HSDD gedownload en kan hem niet als BR afspelen. ik kan allee scenes afspelen. kan ook niet naar de menu gaan.  >:(

dit heb ik gedaan, de HSDD uitgepakt, met vlc player (laatste versie) gespeeld krijg dan 1 scene te zien en geen menu. kan ook niet naar een andere scene toe skippen.
met mijn Himedia H900b proberen af te spelen, hier krijg ik ook 1 scene maar dan een andere, ik kan hier ook niet skippen naar een andere scene of naar het menu gaan.

met roxio een iso gemaakt en die proberen af te spelen, ook deze werkt niet met vlc en mijn media spelen.

iemand hier ervaring mee?
ik wil de BR niet branden tot deze goed werkt, misschien kan iemand een werkende ISO posten.

alvast bedankt,
Marantz sr6006, Monitor audio RS8, B&W CM Center.

Harry HT

Quote from: klbob on July 29, 2012, 11:18:05
heren,

ik heb de HSDD gedownload en kan hem niet als BR afspelen. ik kan allee scenes afspelen. kan ook niet naar de menu gaan.  >:(

dit heb ik gedaan, de HSDD uitgepakt, met vlc player (laatste versie) gespeeld krijg dan 1 scene te zien en geen menu. kan ook niet naar een andere scene toe skippen.
met mijn Himedia H900b proberen af te spelen, hier krijg ik ook 1 scene maar dan een andere, ik kan hier ook niet skippen naar een andere scene of naar het menu gaan.

met roxio een iso gemaakt en die proberen af te spelen, ook deze werkt niet met vlc en mijn media spelen.

iemand hier ervaring mee?
ik wil de BR niet branden tot deze goed werkt, misschien kan iemand een werkende ISO posten.

alvast bedankt,
Hi,

Bij mij doet ie het gewoon.

Ik heb wel een originele Frankp editie.

Alleen maar LOL van deze schijf, niks geen frustratie of irritatie, heerlijk  O0

Gegroet,

Harry

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

frankp

VLC speelt volgens mij geen blu ray menu's, dus kan kloppen dat ie alleen scenes laat zien.
De Himedia zou moeten werken, hij staat in de 1e post in het lijstje als positief getest, dus je hebt toch zelf ergens iets niet goed gedaan.
Heb je wel de volledige menustructuur intact gehouden?

pagr

Hi Frank,
Bedankt voor deze mooie demo disc. Alle mooie stukjes bij elkaar op 1 disc. Ook het menu vind ik mooi (ben Sony Vegas gewend).
Tevens ook bedankt voor de input van anderen want er zitten toch weer mooie fragmenten bij van (onbekende) films die nu op mijn wenslijstje staan zoals Life Cycles.

De easter egg bewaar ik als het weer eens regent  ;D
Audio/Video:  Philips Essence (42PES0001D) | Denon AVR-4310 | HDI Dune Base 3.0 | Pioneer DV-696AX | Focal Chorus 826W | Kef Q10c | Kef HTS 2001 / Q5 | REL Quake II
Fun stuff:  PS3 Slim | Wii | PS2 | PlaySeat + Logitech DFP | iPad 32+3G | iPhone 3GS | iPod Classic | Qnap 109 ProII | Callaway X-22

frankp

Dan is het te hopen dat het nog heel lang duurt voordat jij de easter egg gaat bekijken  :D

erwinh

Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

pagr

Audio/Video:  Philips Essence (42PES0001D) | Denon AVR-4310 | HDI Dune Base 3.0 | Pioneer DV-696AX | Focal Chorus 826W | Kef Q10c | Kef HTS 2001 / Q5 | REL Quake II
Fun stuff:  PS3 Slim | Wii | PS2 | PlaySeat + Logitech DFP | iPad 32+3G | iPhone 3GS | iPod Classic | Qnap 109 ProII | Callaway X-22

RonG

Gisteren dat paasei eens laten lopen en ze zijn erg gaaf. Volgende keer (v2) mogen zulke trailers in een apart menu voor mij  ;D

frankp

Hopen dat ze tegen die tijd dan wel weer een paar juweeltjes hebben gemaakt.

Matthieu

#1415
Sowieso zijn ze er ook in 3D.
Dat worden dus 2 secties haha.

Ik heb zojuist de Sidewinder 3 gekocht.
Ik heb een map voor calibratie erop gezet, met bv. DVE en Rec 709 van AVS, en Get Grey. (Makkelijk om met je i1Pro G2 mee te nemen.)
Ik heb maar meteen deze Demo Disk erbij gedaan.
Dat is altijd leuk om te laten zien als de TV verbeterd is.

Matthieu

#1416
FrankP,... JE BENT EEN GENIE.

Mijn Sidewinder 3 doet geen Menu's, behalve zijn eigen light Menu.
De meeste Blu-Ray's kun je alleen maar de film kijken.

DVE, AVS Rec 709,... je hebt er niks aan.
Get Grey is wel bruikbaar, maar dat komt omdat het DVD is.

Nu komt het:
Jouw HSDD Blu-Ray doet het perfect.
Zelfs op deze Media Player.
Jouw Menu's werken HELEMAAL PERFECT.
Gewoon zoals de Blu-Ray ook werkt en jouw Download versie op mijn Oppo 93EU.
:worship:  :clapping: :clapping: :clapping: :worship:
Waarom kan jij wel een Blu-Ray maken met een ZEER uitgebreid menu systeem, inclusief Easter Egg dat zelfs werkt op een beperkt apparaat,... terwijl de grote jongens het gewoon echt niet kunnen he.

Je hebt je nieuwe roeping gevonden.
:pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

frankp

HAHAHAHA....je maakt mijn (wat mindere) dag weer helemaal goed  :D :D :D

Ik heb geen idee waarom "mijn" menu wel zou werken, maar ik vind het wel erg leuk dat het werkt!

HAL

Sorry. Heb het topic niet helemaal doorgelezen want dat is me iets te lang, maar heeft iemand hem werkend met XBMC of andere software op de Mac?

VLC en Blu-ray Player kunnen er ook niet mee overweg.

drees62

Quote from: Matthieu on July  9, 2012, 17:26:02
Sailor Jan.
Ik heb je een PM gestuurd met de omschrijving, want de tips hier worden te erg zo.
Dat ios niet leuk voor de nieuwe aanschaffers.
Als het niet werkt dan is er gewoon iets mis met je schijf of speler..
Succes.

Matthieu,

Wil je mij die PM ook sturen?

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

frankp

Dat een Easter Egg de mensen zo bezig kan houden zeg...... :D

fris0nl

Hallo!

Weet iemand hoe ik deze prachtige schijf kan bemachtigen?

Alvast bedankt! :clapping:

frankp

Door de laatste zin in de openingspost te lezen.... ;)

GPO

Als mijn planning uitkomt dan ga ik deze demo vanavond draaien in mijn kamer.

Een voorproefje die ik zondagavond (op niet al te hoog volume) al heb mogen vernemen vd inhoud vd disc bevestigd mijn vermoeden dat er vanavond ergens in zuidoost-brabant een lokale aardbeving gaat plaatsvinden..... :)

Zitten een aantal bekende scenes in voor mij (oa U571, WoTW), maar ook een aantal minder bekende (oa Pulse, Flight Of the Phoenix).... ben benieuwd.

Als ik het overleef, dan schrijf ik een reviewtje.

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS