HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

funkyfish

Waarschijnlijk is het ergens terug te vinden in de 55 pagina tellende threat, maar hoe kom ik aan deze disc?

frankp

Pagina 1, eerste post  ;)

Oftewel, PM mij even...

edgnoj

Ik zag hem vandaag op usenet staan. Hopen dat dit is gebeurt met toetsemming van de makers.
Zal nu binnen de kortste keren wel in zeer wijde kring verspreid worden.
Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.

petervandamned

Zie ik nu pas  een mede eilander alhier :) 
die dit moois maakt
Heb je een PM gestuurd

thnks for the great job already
Boven: Accer PJ  Cosmos2 case (Asus Ramp IV 3930K Asus 980GTX Strixx 32 gig mem) PIONEER VSX-AX2AS-S oppo DV 981HD  Proson Stratego 36 SAH + Proson Stratego Monitor 6 SAH + Proson Stratego Center 6 SAH + Proson Conquest Sub 1010 MK2.
Beneden: Samsung LE40N87BDX Samsung BD-P1500 Pioneer VSX-839RDS Philips7172 stealth speakers

frankp

Beetje jammer dat er iemand zo leuk is geweest om alle informatie van de HSDD op Spotnet te zetten  :nopompom:

edgnoj

Quote from: frankp on July 24, 2012, 10:46:48
Beetje jammer dat er iemand zo leuk is geweest om alle informatie van de HSDD op Spotnet te zetten  :nopompom:


Het zat er wel in natuurlijk. Het is voor een low-life natuulijk een prachtig project om een goede sier mee te maken op spotnet. Eerlijk gezegd vind ik het nog knap dat het zo lang geduurt heeft voordat iemand hiermee aan de haal ging.
Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.

petervandamned

Zag hem net inderdaad staan daar maar die werkt niet
Had er even wat bij gepost en net als hier dus wel de maker bedanken
Hij gebruikte wel het ht-forum linkje van je
Dus ik zou zeggen net als hier
Alle KUDDO's voor de maker  :inlove:
Boven: Accer PJ  Cosmos2 case (Asus Ramp IV 3930K Asus 980GTX Strixx 32 gig mem) PIONEER VSX-AX2AS-S oppo DV 981HD  Proson Stratego 36 SAH + Proson Stratego Monitor 6 SAH + Proson Stratego Center 6 SAH + Proson Conquest Sub 1010 MK2.
Beneden: Samsung LE40N87BDX Samsung BD-P1500 Pioneer VSX-839RDS Philips7172 stealth speakers

Matthieu

#1382
Het is ook meer voor deze community bedoelt met Videopuristen.
Het is al erg leuk dat FrankP het heeft willen delen met ons, maar geef dit nou niet aan de weide massa.
Die zien dit toch gewone als een clipjes-disk.

Als je het weghaalt is het misschien nog te stoppen.  (Wie dit ook gedaan heeft)

petervandamned

Moet er toch een van hier zijn
Aangezien FrankP zijn gegevens van de nzb er bij staan toch.

Zet er dan tenminste bij van wie je hem heb

Maar het doet het toch daar niet 
Hier is het bijna binnen met 13,5 mb/sec :)

Ben super benieuwd

Zo iets wilde ik jaren terug al een maken
maar beperkte me met korte stukjes uit films voor beeld en geluid
en dat waren zeker geen BR fragmenten en of 3d zelfs :)
Boven: Accer PJ  Cosmos2 case (Asus Ramp IV 3930K Asus 980GTX Strixx 32 gig mem) PIONEER VSX-AX2AS-S oppo DV 981HD  Proson Stratego 36 SAH + Proson Stratego Monitor 6 SAH + Proson Stratego Center 6 SAH + Proson Conquest Sub 1010 MK2.
Beneden: Samsung LE40N87BDX Samsung BD-P1500 Pioneer VSX-839RDS Philips7172 stealth speakers

frankp

Op zich is het niet erg dat het wordt gedeeld, maar vraag het dan even.
De schijf is bijvoorbeeld ook op een private tracker geplaatst, maar dat is netjes gevraagd en hij wordt dan ook
niet verder verspreid.

jorydeswart

Bedankt Frank voor de download link! hij staat nog vrolijk binnen te halen hopelijk vanavond even kijken :) :pompom:

Zymotic

Quote from: frankp on July 24, 2012, 11:43:05
Op zich is het niet erg dat het wordt gedeeld, maar vraag het dan even.
De schijf is bijvoorbeeld ook op een private tracker geplaatst, maar dat is netjes gevraagd en hij wordt dan ook
niet verder verspreid.

Tsja, dat is spotnet. De filmmakers wordt denk ik ook niets gevraagd.

rans100


petervandamned

Alle meiden te bed hier :)

2 dochters slapen
en gf House serie kijken in bed op een schamele 40 inch bravia

Nu tijd om eerst beneden eens te testen
Niet te hard
Donderdag iedereen de deur uit en dan gaat die in de HR room voluit :) op het grote scherm

even zo plannen dat ik de AH bezorg niet mis :)

EN nee ik hoef niet met de buren rekening te houden als ik maar de ramen dicht hou
Vrij staand huisje heeft dan zijn voordeel en isolatie doet ook wonderen

:P

Kom hier weer veels te weinig met dat gewerk hahahahahaahha  :-[
Boven: Accer PJ  Cosmos2 case (Asus Ramp IV 3930K Asus 980GTX Strixx 32 gig mem) PIONEER VSX-AX2AS-S oppo DV 981HD  Proson Stratego 36 SAH + Proson Stratego Monitor 6 SAH + Proson Stratego Center 6 SAH + Proson Conquest Sub 1010 MK2.
Beneden: Samsung LE40N87BDX Samsung BD-P1500 Pioneer VSX-839RDS Philips7172 stealth speakers

Matthieu


Mike123

Ik heb ook de downloadlink gekregen via de mail en heb hem meteen gedownload.
Ff uitpakken en naar de nas gekopieerd en afspelen op de Dune D1. Werkt allemaal prima.
Ze kwamen vanaf zolder naar beneden om te kijken wat er aan de hand was, dus, geslaagd!!  :clapping:
Bedankt voor dit mooie verzamel object.

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

morca

Quote from: Kingpin on July 24, 2012, 22:29:53
Kan iemand mij de link ook even doorgeven?
PM de TS  ;)

Ik zal hem vant weekeind eens opzoeken Frank op de HD,ik heb nu een Dune dus zal dat ene stukje eens gaan kijken/luisteren  :)

frankp

@iedereen
Graag even de berichtjes over de verkrijgbaarheid van de HSDD aanpassen i.v.m. het open houden van dit topic.

Het valt in ieder geval wel op dat de HSDD weer even onder de aandacht is: in een dag tijd meer dan 1000 views op dit topic en mijn PM-box stroomt over  :D

En voor degenen die de HSDD nu pas hebben ontdekt:  veel plezier ermee!!  :popcorn: (en vergeet de Easter Egg niet)

LittleNinja

Ik heb hem al een tijdje de HSDD in huis en ik gebruik hem regelmatig. Niet alleen voor een demo... Ook voor eigen plezier. Met het hoesje is ie helemaal af! Top!

Kun je de cover nĂ­et op pagina 1 er bij zetten?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

frankp


spoornie

Hartelijk bedankt Frank voor je HSDD. Heel mooi gemaakt! :worship:

Gisteren even op laag volume getest want mijn vriendin was al naar bed maar binnenkort even voluit testen.  :devil:

Wil binnenkort even me sub goed instellen voor films via het LFE menu op de disc. Elk LFE momentje is weer anders en voor het ene fragment kan er te veel laag zijn en bij de andere te weinig. Daarom erg handig om verschillende fragmenten achter elkaar af te kunnen spelen zodat je een goede middenweg kunt instellen. 

frankp

Graag gedaan hoor, maar voor het instellen van een sub zou je beter aan de slag kunnen gaan met het programma REW. Daarna is de LFE sectie van de HSDD een hele goede demo om je sub eens op z'n donder te geven  8)
Hier is veel info te vinden: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=109300.0

Diversity

Ik heb hem gisteren ook even uitgeprobeerd en ben er zeer tevreden mee! Zeer mooie beelden wat ik heb gezien en leuk geluid erbij :).

Echter heb ik een vraagje welk programma het beste te gebruiken als je dit via de PC afspeelt(sorry als dit te ver offtopic gaat, dus een PM mag ook :) )


Quidster

Even snel wat scenes gekeken, zitten gruwelijke stukjes bij! Speelt prima af op de Dune D1. Bedankt!