HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frankp

Ja denk het wel.
En zal ook even een screenshot maken van een menu die dan als background kan dienen bij de info.

skank1

Quote from: frankp on June 24, 2012, 21:36:27
Ja denk het wel.
En zal ook even een screenshot maken van een menu die dan als background kan dienen bij de info.

Jij bent echt te knap voor woorden man ! Super !
Ik ben trouwens overgestapt van yadis naar DFI :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

frankp

[offtopic]
Heb DFI alleen een tijdje geleden een keer getest, maar sinds een klein maandje is al mijn HT spul ingepakt en opgeslagen en zal pas over 2 maanden weer
tevoorschijn komen in het nieuwe huis. Zal dan ook weer eens naar DFI kijken...zag er toen wel veelbelovend uit.
[/offtopic]

Kingpin

Ik zal er wel overheen lezen, maar waar staat de DL-link?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Matthieu

Het ziet er echt gelikt uit hoor, man man man.
Ik heb het surround nog eens mooier afgesteld op mijn receiver.
Het duurt even voor ik hem helemaal goed door heb.
De Surround sectie is ech TE GEK.
LFE is super, maar doe ik op een laag pitje.

Het is zo leuk om mensen mijn home cinema te laten beleven nu.

Voor Disk 2, de Audio sectie kan ik je AERO van Jean Michel Jarre aanraden, en dan scene 12 en nr 13.
Dit is een DTS DVD die als CD word verkocht.
Waanzinnig.

frankp

Ik ken 'm. Heb de dvd bij Htip gehoord en daarna zelf gedownload om eens te proberen. Klonk toch anders.... ???

@Kingpin
Dl link is er nog niet aangezien de cover nog niet helemaal af is. Wacht nog op het goede logo.

Pinohelmond

Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Matthieu

Quote from: frankp on June 25, 2012, 08:13:44
Ik ken 'm. Heb de dvd bij Htip gehoord en daarna zelf gedownload om eens te proberen. Klonk toch anders.... ???

Ik heb mijn Oppo even van Stereo naar Multi Channel gezet.
Mijn surround speakers zijn dan wel niet in de kwaliteit als mijn 2 zuilen, maar nu heb ik even mijn SACD van Pink Floyd 'Dark Side of the Moon' zitten luisteren in 5.1;  Waanzinnig.
Zo'n nummer hiervan is zeker niet op jouw 2e Blu-Ray over te zetten zeker?

Ik heb opeens de smaak te pakken betreft surround.
Dit is zo te gek.

frankp

Dat is inderdaad ook een erg mooie. Kan zeker wel op een blu ray worden gezet...

frankp

#1284
*HSDD Cover versie 1.0*



Downloadlink: http://www.sendspace.com/file/ra1a31

Arno en Willem bedankt  :worship:

CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

skank1

Quote from: frankp on June 25, 2012, 19:42:41
*HSDD Cover versie 1.0*



Downloadlink: http://www.sendspace.com/file/ra1a31

Arno en Willem bedankt  :worship:

dit is niet de background voor bv yadis enzo he?, ik kan er wel de cover uit knippen :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

frankp

Quote from: CineSmurf on June 25, 2012, 20:02:59
Mooi! hoe kan je deze nu het beste printen?

Met een printer  :D

(Ik gebruik UndercoverXP)

Quote from: skank1 on June 25, 2012, 20:07:10
dit is niet de background voor bv yadis enzo he?, ik kan er wel de cover uit knippen :)

Nope die moet ik nog maken/knippen. Zal van het weekend zijn, tenzij jij het even doet  ;)

skank1

Quote from: frankp on June 25, 2012, 20:35:54
Met een printer  :D

(Ik gebruik UndercoverXP)

Nope die moet ik nog maken/knippen. Zal van het weekend zijn, tenzij jij het even doet  ;)

De hoes zal ik knippen van die hierboven, voor de background , ben ik benieuwd wat jij gaat doen :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

HTip

Erg mooi geworden! :thumbs-up:

Is misschien wat laat maar is het een idee om de nicknames van alle forumleden die meegeholpen hebben bij de totstandkoming van de schijf ergens te vermelden?

Zoiets als: "The producer wishes to thank..." en dan in alfabetische volgorde de nicknames ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Willem

Quote from: HTip on June 25, 2012, 22:38:08

Is misschien wat laat maar is het een idee om de nicknames van alle forumleden die meegeholpen hebben bij de totstandkoming van de schijf ergens te vermelden?


Heeft Frank aan gedacht hoor.

Tenminste mijn naam staat erop  :pompom:  :smile: en ik ben er stiekem erg trots op dat mijn naam op de achterkant van de HSDD te zien is. Maar dat is wel duidelijk denk ik  ;).

Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, dus ik doe het nog maar een keer: Frank en Arno hartstikke bedankt voor deze schitterende aanvulling op onze Blu-ray collecties  :thumbs-up: :worship:.

Groet Willem.
Panasonic TX-P65VTW60 | Denon AVR-2310 | Mission: M35i (fronts), M3c2i (center) , M35i (rears) | B.K. XXLS 400 FF (subwoofer)(with modified Low Level ''Pass'' Filter: 30-90 Hz) | Oppo BDT-101CI (multizone) | PS3 | PS4 | Logitech Harmony® One+

frankp

Heb er ook aan gedacht, maar ik vrees dat de ruimte te beperkt is. Dan krijg je zo'n hoopje namen ergens.
Misschien toch een binnenkantje maken met de inhoud en daar de forumnamen....

Matthieu

#1292
Jij moet wel erg trots zijn op je eind product.
Ik vind hem ontzettend mooi.

Zoals we hier allemaal brainstormen, wordt het in Topic HSDD2 ook weer heel gezellig.


Quote from: frankp on June 25, 2012, 19:39:12
Dat is inderdaad ook een erg mooie. Kan zeker wel op een blu ray worden gezet...

Met welk programma 'backup' ;) jij een SACD?

Omdat deze Dark side of the moon zo goed is, ben ik naar de SCAD van 'Wish you were here' gaan zoeken en ja hoor,... de 35 Th Anniversary edition' is te koop, dus heb ik die ook maar meteen besteld.
Mijn vader zei dat hij die in 1978 in quadrophonic had, dus die gaat niet weten wat hij hoort als hij komt.



frankp

Ik heb een kant en klare versie van "het net" gehaald, dus hoef ze zelf niet te backuppen.
Het schijnt te kunnen met een gemodde PS3....

StefaanD

Heel mooie cover Frank, Arno, Willem en alle andere die hieraan meegewerkt hebben  :worship:

Net even uitgeprint op een Epson 4400 op Photo Glossy paper, nou ziet er lekker uit. Nog wat bijknippen en dan hebben we gewoon een professioneel uitziende Blu-ray  :pompom:

Martijnst1990

Prachtig ontwerp, petje af jongens!

En mijn Oppo heeft toch geen zin in de BD disk  :notify:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

devkon

Klopt het dat bij het LFE deel, dat Oorlogswinter enkel een 2-channel track bevat? Zit overigens ook niet veel laag in.
{ Lexicon MC-8 | Class D Audio | Pioneer S-4EX | BagEnd Infrasub-18+ / Anti-mode | Dune | Squeezebox }

frankp

Quote from: devkon on June 28, 2012, 10:27:03
Klopt het dat bij het LFE deel, dat Oorlogswinter enkel een 2-channel track bevat?

Nee, dit is een LPCM audiotrack, dus lossless. Ik denk dat je een downmix aan hebt staan in je speler/receiver

Quote from: devkon on June 28, 2012, 10:27:03
Zit overigens ook niet veel laag in.

Tijd dus voor een nieuwe sub, want het laag is echt niet normaal in die scene.  :headbanging:

devkon

Quote from: frankp on June 28, 2012, 12:30:33
Nee, dit is een LPCM audiotrack, dus lossless. Ik denk dat je een downmix aan hebt staan in je speler/receiver

Tijd dus voor een nieuwe sub, want het laag is echt niet normaal in die scene.  :headbanging:

Is 8Hz laag genoeg?   :smile:

Maar niet 2-channel, maar multi-channel? Moet kijken hoe/of dat ondersteund wordt.

Verder nog eens dubbelchecken hoe het met m'n bass management staat.
{ Lexicon MC-8 | Class D Audio | Pioneer S-4EX | BagEnd Infrasub-18+ / Anti-mode | Dune | Squeezebox }

frankp

Toen ik de scene bij Htip hoorde in de Chamber of Dreams was het echt schudden geblazen, dus aan de scene ligt het niet.
Ik denk dat je inderdaad eens even je instellingen na moet lopen.

en de lpcm track is inderdaad multichannel.