HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

skank1

Nice, vind het wel mooier als de 2 prenten even groot zijn
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii


erwinh

Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Matthieu

Nou, dit is echt te gek zeg.

Ik denk dat jij zelf wel APETROTS bent op jouw disk.
Ik vind het nu jammer dat ik hem zelf op HDD heb.
Ik zet hem wel in mijn EMDB Movie Database programma.

Waanzinnig mooi en Super Professioneel.

frankp

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik hoop dat ik 'm aankomend weekend af kan maken, zodat iedereen een mooi hoesje kan printen.

Dan nog even een korte mededeling: De Sony schijfjes zijn op...

RonG


Marco66

Ik vind hem super, is toch meer af met een hoesje er in he.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Vind hem ook echt heel mooi, kan niet wachten om hem in mijn hoesje te schuiven 8)

Quote from: frankp on June 18, 2012, 09:04:51
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik hoop dat ik 'm aankomend weekend af kan maken, zodat iedereen een mooi hoesje kan printen.

Dan nog even een korte mededeling: De Sony schijfjes zijn op...
Helaas, net nu ik een Oppo 83 heb :P Zal mijn test BD binnenkort eens terug vragen, misschien doet hij het wel gewoon in de Oppo :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

frankp

Het zou zomaar kunnen dat ie gewoon werkt natuurlijk! Anders even een PM mijn kant op  ;)

Martijnst1990

Kan ook zomaar inderdaad en ach, anders heb ik ook nog een PS3 hoor, jij hebt al genoeg gedaan voor iedereen ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

skoebiedoe

UD8004 vandaag terug en speelt dus nu zowel de Sony als de Verbatim probleemloos af enkel bij Avatar trillend beeld zowel op de Sony als op de Verbatim,maar had dit de eerste keer ook dus. ;) (originele blu ray met dezelfde scene werkt wel probleemloos)

Ga de rest nu ook eens bekijken maar kan niet de easter egg kiezen (en ik weet waar hij zit want heb hem op de pc al gevonden gehad. ;) )

frankp

Maar op de pc met een muis is ie ook wel erg makkelijk te vinden.
Het is juist de uitdaging om 'm te vinden met alleen de navigatietoetsen....oftewel: succes!!!  :D

HTip

Quote from: frankp on June 20, 2012, 07:26:13
Maar op de pc met een muis is ie ook wel erg makkelijk te vinden.
Het is juist de uitdaging om 'm te vinden met alleen de navigatietoetsen....oftewel: succes!!!  :D
Niet moeilijk hoor... Ik had 'm (met een beetje hulp, dus in welke sectie ik moest zoeken) zo gevonden :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Willem

Ik heb het ''HT rating logo'' vandaag ter controle naar Frank gestuurd ;D.

<-- Voor een voorproefje kun je vast mijn avatar bekijken.

Nou maar hopen dat Frank dit weekend tijd en zin heeft om de hoes af te maken  ;).

Groet Willem.
Panasonic TX-P65VTW60 | Denon AVR-2310 | Mission: M35i (fronts), M3c2i (center) , M35i (rears) | B.K. XXLS 400 FF (subwoofer)(with modified Low Level ''Pass'' Filter: 30-90 Hz) | Oppo BDT-101CI (multizone) | PS3 | PS4 | Logitech Harmony® One+

erwinh

Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

HTip

Quote from: erwinh on June 22, 2012, 19:30:13
Mooi Willem,
Helemaal goed  :clapping:
+1

Leuk dat een nieuwe member meteen zo'n bijdrage levert aan het forum en de HSDD :worship:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

W.Otter

Frank!

De disc ontvangen en ondanks ik de link van je had gekregen werkt het toch stukken fijner met buttons :) En moet ik je een beetje spekken voor deel 2 ( die komt er wel aan toch?)

Even een korte samenvatting: Het beeld en geluid is uitstekend de knoppen werken goed en het ziet er allemaal top uit. De fragmenten die je hebt uitgekozen waren voor mijn idee soms niet bij de goede button ingedeeld maar dat geeft verder niet. Soms zit er net zo'n indrukwekkend beel als geluid bij dus snap dat je daarin compromissen moet sluiten. Hoewel er niet zoveel fragmenten op de schijf passen denk ik dat er nog zeker wel een aantal volumes op de HSDD gemaakt kan worden. Er zijn zoveel mooie geluids- en beeldfragmenten! Al met al een uitstekend schijfje om je geluid en beeld even te testen, zeer prettig dat ik niet meer door verschillende films heen moet bladeren op zoek naar dat juiste stukje ( ook voor de mensen aan wie ik dat wil laten beleven, de spanning is er dan vaak al af ;) ).

Keep up the good work! als er een deel twee komt -> count me in ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

frankp

Bedankt! En het klopt wat je zegt, er is zoveel materiaal beschikbaar, dus je moet keuzes maken.
Gelukkig zijn de scenes ook grotendeels hier in het topic bepaald, dus heb je een aardige spreiding in smaak.

Een 2e deel zal er wel komen, maar wanneer weet ik niet. Ik denk pas volgend jaar.
Dan zal ik kijken naar een 50Gb blu ray aangezien er ook veel vraag is/was naar 3D scenes en een muziekdeel.

Voorlopig nog gewoon even genieten van deel 1  ;)

Matthieu

Voeg je deze dan samen met de nieuwe scenes, of word dat een schijfje met allemaal nieuwe fragmenten?
Eigenlijk is deze al vrij compleet en gaat het om wat aanvulling.
Anders moeten we op een gegeven moment toch weer schijfjes gaan wisselen.

frankp

#1271
Tjah, daar moeten we tegen die tijd maar eens over gaan discussieren in dit topic  ;)

Willem gaat nog een kleine aanpassing maken aan het logo, maar dan is de cover ook echt klaar.
Hierbij alvast de preview van het eindresultaat:



Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

skank1

knap hoor,  :pompom:
Voor de digitale cover neem je enkel het frontgedeelte neem ik aan ?  :D
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii