HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mijkie

wat zou de beste software voor op de mini zijn ??
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

frankp

Ik ben totaal niet bekend met een Mac Mini en XBMC, maar misschien dat iemand anders hier een antwoord op heeft?

frankp

#1227
Het eerste concept voor de HSDD cover, met dank aan Arno.
Graag jullie mening.


Martijnst1990

#1228
Heel mooi! 1 (stom) vraagje alleen: wat zijn die 2 lege blokken op de achterkant? Screenshots van een scène wellicht? En er staan geen subtitels op dacht ik?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

screamhouse

Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

frankp

Vandaar dat het nog een concept is.
In die blokken komen nog wat screenshots en de subs moet ik nog veranderen.
Er zal ook nog wat meer opvulling komen, maar daar wordt nog aan gewerkt/over nagedacht  ;)
Ideeen zijn dus welkom...

Matthieu

#1231
Ja, de 2 lege blokken doet me denken aan ons 3D Bulletin, maar er staan nu nog geen 3D scenes op. ;D
Verder ziet hij er wel strak uit.
Een beetje in de stijl van mijn SACD Sample Disks.
Professionele look dus.
Geen gelijke plaatjes in beide blokken doen, want dat versterkt het idee van stereoscopisch beeld.
Ik zou er zelf één breed blok van maken met een coole shot uit transformers of zo.

VlisChris

Netjes.
Wat me opvalt:
- de blokjes waar Picture/Subtitle/Audio staat zijn nu vrij behoorlijk veel hoger dan nodig is. De tekst komt daardoor wat verloren over op die plek.
- De tekst onder Audio is nu zwart en daardoor "slecht" leesbaar. Dat zou ik zeker aanpassen naar een lichtere kleur.
- Er lijkt een kolom teveel in dat blokkendoosje te staan.

Voor de rest netjes hoor :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kjelt

Ontwerp vind ik er goed uit zien, qua kleur wel een tikkeltje aan de donkere kant, als je die zelf lasert wordt ie nog donkerder  ;)

skank1

Quote from: frankp on June 10, 2012, 20:03:41
Het eerste concept voor de HSDD cover, met dank aan Arno.
Graag jullie mening.



Maak je een yadis covertje ook when finished :) ?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

frankp

Ik neem de opmerkingen mee. Of ie te donker wordt weet ik nog niet, heb 'm nog niet geprint, zal ik eens doen...
En speciaal voor skank1 knip ik 'm uit voor Yadis  ;)

skank1

Quote from: frankp on June 11, 2012, 09:22:06
Ik neem de opmerkingen mee. Of ie te donker wordt weet ik nog niet, heb 'm nog niet geprint, zal ik eens doen...
En speciaal voor skank1 knip ik 'm uit voor Yadis  ;)

thx :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Willem

#1237
Mooi cover!

Misschien ergens in de kolommen onderaan de Feature run time: nhr nmins approx.

Het lijkt me ook leuk om er een rating op te zetten. Bijvoorbeeld deze PG rating aanpassen: http://www.mobygames.com/attribute/sheet/attributeId,1402/

De letters PG vervangen door HT en de tekst eromheen vervangen door bijvoorbeeld: Disc is only for HT enthousiasts, Warning: Disc might damage system.
Is natuurlijk maar een idee en resulteert in extra werk, maar het lijkt me wel leuk om een eigen ''HT rating'' te hebben  ;).

@Frank mocht je deze ''HT rating'' een goed idee vinden maar er geen tijd voor hebben, dan wil ik ook wel een bijdrage doen aan dit hele project door de ''HT rating'' te maken.

Groet Willem,
Panasonic TX-P65VTW60 | Denon AVR-2310 | Mission: M35i (fronts), M3c2i (center) , M35i (rears) | B.K. XXLS 400 FF (subwoofer)(with modified Low Level ''Pass'' Filter: 30-90 Hz) | Oppo BDT-101CI (multizone) | PS3 | PS4 | Logitech Harmony® One+

frankp

Geweldig idee Willem!!!  :clapping:

Mocht je tijd en zin hebben om dat logo te maken, dan graag!
Deze vind ik trouwens ook wel erg geschikt daarvoor:


Matthieu

#1239
Quote from: Willem on June 11, 2012, 11:24:12
Warning: Disc might damage system.

Hahahaha geweldig.
Ikzelf vind het donkere wel erg sjiek.

Willem

Yep Frank tijd en zin heb ik ;D.

Ik zal dit weekend beginnen met het ''HT rating logo'' voor de HSDD!
Ik zal begin volgende week het eerste resultaat doorsturen.

Groet Willem.
Panasonic TX-P65VTW60 | Denon AVR-2310 | Mission: M35i (fronts), M3c2i (center) , M35i (rears) | B.K. XXLS 400 FF (subwoofer)(with modified Low Level ''Pass'' Filter: 30-90 Hz) | Oppo BDT-101CI (multizone) | PS3 | PS4 | Logitech Harmony® One+

HTip

Quote from: frankp on June 10, 2012, 20:03:41
Het eerste concept voor de HSDD cover, met dank aan Arno.
Graag jullie mening.


Ik had natuurlijk al inside information, maar ziet er goed uit :thumbs-up: Ik zou de subtitles weglaten, want die staan er toch niet op ;)

Misschien is het een idee om de volledige inhoud aan de binnenkant van de cover te plaatsen, zoals in de popup-menu's, maar dan in 3 kolommen. En de tijden van de fragmenten vind ik ook wel een fijne toevoeging. Maar hoe dan ook, die cover is sowieso nu al beter dan alleen het doosje ;D

Was je nog van plan een cover voor de disc te maken?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frankp

De binnenkant van de cover is op zich wel een goed idee, maar dan moet iedereen wel dubbelzijdig gaan printen. Ik zal er
nog eens naar kijken...eerst de voorkant even afmaken.

Een disclabel wilde ik niet maken. Ben niet zo'n fan van plaklabels ivm instabiliteit van de disc.
Maar mocht iemand zich geroepen voelen..... ;D

@willem
Tnx voor de hulp, zie het logo wel verschijnen.

Matthieu

Ik denk dat het dan mooier is om een achterkant voor een doosje te maken, in plaats van een binnenkant.

Murzeltje

Onkyo TX-NR609, surround sound dmv 4 JVC melkpakjes + 1 JVC Sub..

Matthieu


frankp

#1246
Vandaag weer even aan het knutselen geweest....


mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

CineSmurf

Prachtig!

Hoe kan je 'm nu het beste printen?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

frankp

Printen zal nog niet gaan, want de verkeerde maten zijn gebruikt in de layout. Die moet ik dus nog even gaan aanpassen.
Daarnaast wacht ik nog even op het logo van willem. Als die erbij is geplaatst dan wordt ie definitief.