HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morca

Quote from: Ejorne on April 29, 2012, 10:06:52
en  :popcorn: natuurlijk.  ;D
Ik krijg hem maar niet omgezet,denk omdat het een zelfgemaakte is X2dvd ziet alleen niet herkenbare bestanden.
Nog geen pulse gezien/hoort  ???
moet eerst een dune kopen denk ik,of een scherm maar ben nu blut ......

jvanhambelgium

Ook hier m'n felicitaties voor de makers & contributors van deze leuke disc.
Heb hem als download binnen gehaald en met m'n Dune 3.0 speelt ie als een speer.

De easter-egg kan ik precies niet vinden, heb zowat alle navigaties getest maar kan precies niks "hidden" vinden ?

Qua beeld en geluid dik OK op m'n Epson TW9000 en dus ook m'n dikke SVS moet uit de pijp komen bij "Pulse" en "War Of The Worlds"  :worship: :worship: :worship:

HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

morca

Quote from: jvanhambelgium on April 29, 2012, 11:48:42
Ook hier m'n felicitaties voor de makers & contributors van deze leuke disc.
Heb hem als download binnen gehaald en met m'n Dune 3.0 speelt ie als een speer.

De easter-egg kan ik precies niet vinden, heb zowat alle navigaties getest maar kan precies niks "hidden" vinden ?

Qua beeld en geluid dik OK op m'n Epson TW9000 en dus ook m'n dikke SVS moet uit de pijp komen bij "Pulse" en "War Of The Worlds"  :worship: :worship: :worship:


Jouw SVS zal al dat laag wel zeer indrukwekkend neerzetten  ;)

Matthieu

Jongens, mijn Oppo 93EU speelt deze disk perfect af vanaf de HDD hoor..
Frank waanzinnig bedankt man, echt te gek zeg.
Echt een waanzinnige Demo's.
De opening van deze BD ziet er al geweldig uit.
Er zijn dus nogal wat films die ik moet zien blijkt.
Dit zo makkelijk om mijn projector te showen.
Je gaat van de ene spectaculaire shot naar de andere.
SUPERRRRR!!!

Tinus_

Quote from: jvanhambelgium on April 29, 2012, 11:48:42

De easter-egg kan ik precies niet vinden, heb zowat alle navigaties getest maar kan precies niks "hidden" vinden ?
Hier idem, ook op een Dune.
Rebuilding my HT

jvanhambelgium

Quote from: morca on April 29, 2012, 11:50:04
Jouw SVS zal al dat laag wel zeer indrukwekkend neerzetten  ;)

Tja, die Pulse demo zet precies toch wel wat (kamer)resonanties in gang ; het gehele deurkozijn + 9cm steense muur gaan effectief aan het trillen in de traphal naar zolder toe.Niet voor elke dag , wel leuk als demo  :crazy: :crazy:
WOTW is een veel droger,strakker laag. Daar krijg je inderdaad klappen van van  >:D
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

daxie

Net eindelijk de kans gehad om de disc te testen...

Ik heb op verzoek een ander merk blu-ray gekregen omdat ik ook een oppo bdp-83 heb.
Ik kan alleszins melden dat hij perfect werkt. Laadt heel snel.

Mijn pet af voor het prachtige resultaat. Het menu en de intro zijn een professional waard.
Heel dikke proficiat.

Het is een eer dat mijn HT model mag staan voor het menu.

Martinus

Quote from: daxie on May  1, 2012, 00:16:41
Net eindelijk de kans gehad om de disc te testen...

Ik heb op verzoek een ander merk blu-ray gekregen omdat ik ook een oppo bdp-83 heb.
Ik kan alleszins melden dat hij perfect werkt. Laadt heel snel.

Mijn pet af voor het prachtige resultaat. Het menu en de intro zijn een professional waard.
Heel dikke proficiat.

Het is een eer dat mijn HT model mag staan voor het menu.

:thumbs-up:
............

frankp

Wat zie ik tot mijn verbazing.....ben ik even weg en er wordt meteen 6 dagen niet gepost in het HSDD topic  :o

Maar ik ben er dus weer en ga weer even de berg PM's afhandelen en natuurlijk de Sony-schijfjes.

Leuk om weer alle reacties te lezen. En Daxie, nogmaals bedankt voor het mogen gebruiken van jouw HT (Htip voor zijn deel natuurlijk).
Het lijkt erop dat de Easter Egg niet voor iedereen even makkelijk te vinden is, heb ik 'm toch goed verstopt  ;D
Een hint: kijk eens goed naar alle navigatiebeperkingen in het menu en zoek dan dat ene punt waar geen beperking is. vergeet ook de vorige
hint niet: kijk goed in het rond...

WickedGame

Quote from: frankp on May  7, 2012, 12:26:37
Wat zie ik tot mijn verbazing.....ben ik even weg en er wordt meteen 6 dagen niet gepost in het HSDD topic  :o

Maar ik ben er dus weer en ga weer even de berg PM's afhandelen en natuurlijk de Sony-schijfjes.

Leuk om weer alle reacties te lezen. En Daxie, nogmaals bedankt voor het mogen gebruiken van jouw HT (Htip voor zijn deel natuurlijk).
Het lijkt erop dat de Easter Egg niet voor iedereen even makkelijk te vinden is, heb ik 'm toch goed verstopt  ;D
Een hint: kijk eens goed naar alle navigatiebeperkingen in het menu en zoek dan dat ene punt waar geen beperking is. vergeet ook de vorige
hint niet: kijk goed in het rond...

Iedereen zit natuurlijk zijn HT set te testen met de demo disc  ;D

FvP

Gisteren twee films uitgekeken waarvan fragmenten in de HSDD zitten

Super 8
Flight of the phoenix

en leuke test voor de Klipsch THX set die hier nu staat :)

RonG

Quote from: WickedGame on May  7, 2012, 12:27:27
Iedereen zit natuurlijk zijn HT set te testen met de demo disc  ;D

I wish, mijn beamer is in reparatie :(

Peerless Monster

Quote from: RonG on May  7, 2012, 13:57:59
I wish, mijn beamer is in reparatie :(
Quote from: WickedGame on May  7, 2012, 12:27:27
Iedereen zit natuurlijk zijn HT set te testen met de demo disc  ;D

Aan het wachten bedoel je, omdat Frank zonodig op vakantie moest ;D ;D ;D (sorry Frank ;))...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

WickedGame

Quote from: Peerless Monster on May  7, 2012, 14:58:31
Aan het wachten bedoel je, omdat Frank zonodig op vakantie moest ;D ;D ;D (sorry Frank ;))...

Jij hebt het natuurlijk druk genoeg met de little monster  ;D

RonG

Quote from: Peerless Monster on May  7, 2012, 14:58:31
Aan het wachten bedoel je, omdat Frank zonodig op vakantie moest ;D ;D ;D (sorry Frank ;))...

Lol, ja ;D. Maar dat maakt niets uit, ben vanaf volgende week lekker 3,5 week met vakantie :D. Tijd genoeg dus!

Peerless Monster

Quote from: WickedGame on May  7, 2012, 15:08:39
Jij hebt het natuurlijk druk genoeg met de little monster  ;D

;D ;D

Weet je dat ik 2 keer de beamer aan heb gehad voor een minuut of 10...
Om een kleine impressie te geven... Ik heb in 7 weken tijd (morgen is hij 7 weken alweer) geen film gezien in dat hok van me... ;)

Quote from: RonG on May  7, 2012, 15:10:41
Lol, ja ;D. Maar dat maakt niets uit, ben vanaf volgende week lekker 3,5 week met vakantie :D. Tijd genoeg dus!

Heb jij ook Little Monsters Ron? ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Pinohelmond

Quote from: Peerless Monster on May  7, 2012, 15:14:41
;D ;D

Weet je dat ik 2 keer de beamer aan heb gehad voor een minuut of 10...
Om een kleine impressie te geven... Ik heb in 7 weken tijd (morgen is hij 7 weken alweer) geen film gezien in dat hok van me... ;)

Je gaat de momenten dat je wel de tijd hebt om een film te kijken of muziek te luisteren wel meer waarderen. Net als dat je gruwelijk baalt als je eindelijk eens een film kunt kijken en het blijkt een k*tfilm te zien.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

RonG


frankp

*vacature*

Helaas heeft Richi moeten afhaken wegens tijdgebrek, dus ik ben wederom op zoek naar iemand die goed is met Photoshop en bereid is om
een leuke (semi-prof) cover te maken voor de HSDD.
Interesse? PM me even!
:D

HTip

Quote from: frankp on May  7, 2012, 16:56:56
*vacature*

Helaas heeft Richi moeten afhaken wegens tijdgebrek, dus ik ben wederom op zoek naar iemand die goed is met Photoshop en bereid is om
een leuke (semi-prof) cover te maken voor de HSDD.
Interesse? PM me even!
:D
Ik heb een collega die erg goed is met Photoshop. Zal hem eens vragen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frankp

Dat zou wel  :thumbs-up: zijn!

@ de sony-schijf-geïnteresseerden
Vandaag gaan ze op de post

Peerless Monster

Quote from: frankp on May  8, 2012, 16:04:44
Dat zou wel  :thumbs-up: zijn!

@ de sony-schijf-geïnteresseerden
Vandaag gaan ze op de post

Vette sjit!! ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

frankp

Misschien nog wat vette vingers, maar de sjit is er vanaf gepoetst  :P

Heeft iemand misschien de Verbatim versie op een Sony BR speler geprobeerd? Zo ja, werkte het?

SpeedyAndré

Ik heb even opgezocht wat hsdd betekent:
Hypoactive sexual desire disorder :P

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

frankp

Die was inderdaad in het vorige (gesloten) topic ook al een keer voorbij gekomen.
Ben blij dat ik de naam niet zelf heb verzonnen...volgens mij kwam Htip met de naam  :D