HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

master30

Quote from: Automaat on April 26, 2012, 18:37:37
@Kjelt: dat is gek! Mijn Oppo BDP-83 laat in het display ook BDMV zien maar direct daarna gaat de lade open.
Heb jij daar misschien een verklaring voor?

doet die van mij ook, nadat ik er een cdlabel op had geplakt, daarvoor werd hij niet eens herkend.

overigens speelt hij prima in mijn el cheapo lg bd570, maar daar had ik hem niet voor gekocht
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Kjelt

Quote from: Automaat on April 26, 2012, 18:37:37
@Kjelt: dat is gek! Mijn Oppo BDP-83 laat in het display ook BDMV zien maar direct daarna gaat de lade open.
Heb jij daar misschien een verklaring voor?
Heb je de Sony of de Verbatim disc? De Verbatim deed het nl bij mij ook niet daarom heeft Frank een Sony gebrand om te proberen, en deze  werkt dus prima (bij mij).

quattronl

Top dat de Sony het goed lijkt te doen.

Kan niet wachten!
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Martinus

@ daxie: hoop dat morgen ook jouw disk komt, die is namelijk op een mediarange/philips gebrand.
............


Murzeltje

Zojuist de demo disc geprobeerd op een PS3 FAT bij een vriend... ook zonder problemen :).. en de buren boos  :headbanging:
Onkyo TX-NR609, surround sound dmv 4 JVC melkpakjes + 1 JVC Sub..

Peerless Monster

Quote from: Matthieu on April 26, 2012, 17:09:51
Maar zo'n CA-plate is toch geen vervanging voor een Nespa?

De Nespa zorgt ervoor dat de putjes die geperst zijn, maar niet helamaal netjes zijn gedaan, alsnog helemaal perfect worden doorgestraald.
Als die CA-Plate zo'n verbetering geeft, dan is dat nog steeds een Add boven de Nespa, en geen vervanging van,...

Ik vraag me alleen af, of zo'n CA-Plate ook werkt, als ik het onder mijn stapel apparatuur  zet, terwijl het in mijn kast staat.
Dan staat het nog steeds onstabiel op hout.
Volgens mij moet ik die CA-Plate dan op mijn tegelvloer zetten en dan mijn apparatuur daarop.
Dat gaat mijn vrouw niet leuk vinden hoor. ;D

Nee joh geen vervanging. Maar aangezien je over het geld begint vind ik dat je het geld beter kan besteden aan zo'n plate. Thats it.
Maar hier geen plek voor dit soort dingen... Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe br binnenkomt...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Automaat

Reading the HTForum is learning every day!!


Automaat

Ik heb Frank al een paar dagen geleden een pm-tje gestuurd. De beste man zal het ongetwijfeld druk hebben.
Reading the HTForum is learning every day!!

Peerless Monster

Quote from: Automaat on April 27, 2012, 13:52:46
Ik heb Frank al een paar dagen geleden een pm-tje gestuurd. De beste man zal het ongetwijfeld druk hebben.

Frank gaf toch aan met vakantie te zijn?
Ik zit ook al "te wachten"... Maar we moeten ze ook de tijd gunnen he ;).
Ik heb al een nieuwe Blueray speler besteld alleen om deze disc af te kunnen spelen... ;D ;D ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

frankp

Nog niet op vakantie, paar dagen "op pad" geweest voor het werk.
Morgenavond ga ik wel op vakantie en ben ik dus een weekje pleituh  ;) Even genieten van mijn welverdiende rust.

Goed om te horen dat de Sony wel werkt op de Oppo 83. Degene die zich bij mij gemeld hebben krijgen vanavond of morgen een PM met verdere
info. Jullie zullen wel even geduld moeten hebben tot 7 mei, dan ben ik namelijk weer terug.

Sailor Jan

Ik heb mijn versie gedownload. Thanks FrankP

Een tijdje geleden al, maar vanochtend echt de tijd gevonden om mijn buren (weliswaar zonder sub) wakker te schudden. Ze waren niet blij  :blink:

Heel erg mooi, erg mooi menu. hele mooie fragmenten, het enige wat ik miste was een muziek surround gedeelte waarbij je het gevoel hebt midden in de zaal te staan.

De Dune HD Smart doet het goed.

via mijn Synology DS209 werken de meeste stukken niet voldoende snel. Dus of het ligt aan de DS209 of aan het netwerk. Ik denk het eerste.

Via USB ook op de Dune gespeeld en dat werkt fantastisch!

Super bedankt!!!
Wees lief voor jezelf

frankp

Graag gedaan!

De reden dat er geen muziekdeel in zit is de grootte van de schijf. Ik wilde 'm onder de 25Gb houden en dat is ie nu.
Voor een eventuele volgende versie ga ik kijken naar 50Gb als max, aangezien er al meer is gevraagd om muziek/concertscenes en er misschien
ook wel een 3D stuk in komt.
Maar dat is allemaal nog voor de verre toekomst.

skoebiedoe

Heb een pm terug gestuurd met graag voor extra gegevens om de overschrijving te kunnen doen.
Met enkel maar een nummer en naam ga ik hier in Belgie niet echt ver mee geraken. ;)

Kjelt

Wat betreft de Sony disc: Ik heb gisteravond nog even een stuk of tien scenes bekeken en ze speelden perfect af op de bdp83. Geen hickups meer (zoals bij de Verbatim op de Dune) en perfect beeld.  :thumbs-up:

erwinh

Nou dan is het 'probleem' opgelost  :clapping: Mooi, zo'n prachtig project verdiend een goed werkende schijf!
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Shorkan

Ook hier de schijf ontvangen en gister even mee gespeeld.

Fantastisch werk mannen!
Anthem MRX 510 Oppo BDP 93 (Multiregio) Humax 5200C Logitech Squeezebox Touch Popcorn Hour C200 Technics SL-1200 MKII Usher CP 6311 / Usher S525 / Usher S520 / Klipsch SW-311 Panasonic TX-P42VT30 (ISF)

Matthieu

Nou Frank.
Een vriend van mij is de BD nu aan het downloaden voor mij.
Ik ben ook errrrrrrg benieuwd hoor.
Ik laat het wel weten hoe het speelt.

Mijn buren kwamen al klagen toen ik War Horse aan het kijken was.
Hij stond niet eens zo hard, maar de halve film bestond uit knallen en explosies.
Niet altijd hard, maar wel super diep.
Ik gebruik niet eens een Sub Woofer, (Ja ik heb wel hele grote zuilen ;D) en ik kan het laag niet naar beneden gooien.
Zachter gaat ook niet want dan hoor je de conversaties niet.
Ze moeten het maar slikken.

Ik verwacht dus met jouw BD, mijn buren weer op visite haha.

Martinus

Daxie: jij je disc al binnen? En hoe doet die het?
............

Davey

Vette disc hoor. Ik heb 'm ook gedownload en de stukjes film zijn goed gekozen. Leuk menuutje wat erbij zit. Ik ben erg benieuwd naar 2.0. Een aanrader voor de subsectie op de opvolgende disc van mij is Underworld Awakening. Het stukje in het begin dat ze in het water achter haar vriendje aanspringt is  :headbanging: :headbanging: :headbanging:. Maar in de hele film is het subgedeelte goed voor mekaar. Het stukje in de grot van de vampiers dat de Lycans komen aanvallen is ook fantastisch.

Dank je Frank voor deze mooie disk  :thumbs-up:

evilniek

Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

john2910

Quote from: frankp on April 28, 2012, 11:00:53
Graag gedaan!

De reden dat er geen muziekdeel in zit is de grootte van de schijf. Ik wilde 'm onder de 25Gb houden en dat is ie nu.
Voor een eventuele volgende versie ga ik kijken naar 50Gb als max, aangezien er al meer is gevraagd om muziek/concertscenes en er misschien
ook wel een 3D stuk in komt.
Maar dat is allemaal nog voor de verre toekomst.

Hallo mocht je aan deel twee beginnen heb ik genoeg tips voor mooie 3d scenes ;)

skyfox

Quote from: Matthieu on April 28, 2012, 19:32:31
Nou Frank.
Een vriend van mij is de BD nu aan het downloaden voor mij.
Ik ben ook errrrrrrg benieuwd hoor.
Ik laat het wel weten hoe het speelt.

Mijn buren kwamen al klagen toen ik War Horse aan het kijken was.
Hij stond niet eens zo hard, maar de halve film bestond uit knallen en explosies.
Niet altijd hard, maar wel super diep.
Ik gebruik niet eens een Sub Woofer, (Ja ik heb wel hele grote zuilen ;D) en ik kan het laag niet naar beneden gooien.
Zachter gaat ook niet want dan hoor je de conversaties niet.
Ze moeten het maar slikken.

Ik verwacht dus met jouw BD, mijn buren weer op visite haha.
Dan zet je koffie/thee/fris/bier/wijn toch alvast voor ze op tafel? ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Ejorne

Quote from: skyfox on April 29, 2012, 09:25:35
Dan zet je koffie/thee/fris/bier/wijn toch alvast voor ze op tafel? ;)

en  :popcorn: natuurlijk.  ;D