HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

erwinh

Quote from: frankp on April 21, 2012, 17:01:49
Ik ben vandaag op zoek geweest naar Sony 25GB BD-R's maar nergens te vinden. Ik ga eerst met Kjelt proberen of deze wel werken en dan komt
er wel een aanbieding richting de Oppo gebruikers.
Lijkt me een strak aanbod. Ik wacht wel even af  ;)
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

master30

Na update van de oppo. spint de disk wel minder, maar hij speelt hem niet.
Na opplakken van 1 label, "No Disk"
Bij 2 en 3 labels er op "Disk error"
Al met al geen geluk dus,
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

LittleNinja

Op mijn Oppo BDP83 SE draait hij ook gewoon.. Afgelopen weekend nog gedraaid om als demo te gebruiken.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

frankp

De Sony BD-R's zijn niet te vinden in de winkels bij mij in de buurt, dus ik moet ze toch via een webwinkel gaan bestellen.
Het is dan voordeliger om in één keer meerdere schijven te bestellen, dus hierbij de vraag of diegenen die problemen hebben met de Verbatim en
interesse hebben in een Sony versie van de HSDD zich even bij mij willen melden (PM). Dan kan ik inventariseren hoeveel schijven er moeten komen
en dan kan ik even zoeken waar ze het goedkoopst te krijgen zijn.



Matthieu

WOW dit is een populaire topic zeg.
In zo'n korte tijd al 43 pagina's.
Ik ben hem niet helemaal gaan lezen, want dan ben ik weer een paar dagen ongezellig voor mijn gezin, maar ehh,...
*** knip ***

audiosurfer

Arcam AVR850, Arcam P429, Oppo 93, Dune-HD, Apple-tv.
GX200 fronts, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch, GXC350 center. 4 GXFX-en sides en rears, 4 Monitor audio CP380iw
Beeld: Epson TW9000, Lumene Movie Palace Velvet 200c.

frankp

@Matthieu
De sschijf is niet gemaakt voor de verkoop. Dit mag ook niet besproken worden in het topic, maar ik stuur je even een PM  ;)

StefaanD

Quote from: frankp on April 23, 2012, 09:50:08
Welke volgende?

Tsja had geen bevestiging gekregen,maar zat vandaag wel in de bus ... dus 'k heb niets gezegd  ;D

Vanavond even proberen wat de Oppo 93 er van bakt.

frankp


Matthieu

Sorry.
Ik zag vandaag 2 verkoop promoties weggeknipt worden.
Ik had daar niet zo bij stil gestaan.
Ik heb de regels wel eens gelezen, maar dat is al weer lang geleden.
Je gaat zo van forum naar forum he en regels verschillen nogal. ;)

FvP

Net de HSDD op de DD18+ aan het testen ipv de SW-115 (prijsverschil: 6x) en ja de DD18+ voel je gewoon drammen tot in je been met de Tron scene en de Finding Nemo fishtank. Volume stond niet eens luid, ergens rond -15dB op de anthem (kan dus nog veeeeeeeel luider).

PS: zijn de easter eggs en bepaalde fragmenten gehaald uit deze ? DTS ULTIMATE DEMO DISC #16 2D&3D 2012

wel veelbelovende disk:

2D:
Tron: Legacy (2:25) DTS-HD Master Audio 7.1
Red: Sepecial Edition (3:49) DTS-HD Master Audio 5.1
X-Men: First Class (2:00) DTS-HD Master Audio 5.1
Fitz And The Tantrums - MoneyGrabber (3:09) DTS-HD Master Audio 7.1
Black Swan (2:13) DTS-HD Master Audio 5.1
Peter Gabriel - Red Rain (5:30) DTS-HD Master Audio 5.1
The Twilight Saga: Eclipse (2:10) DTS-HD Master Audio 5.1
Sucker Punch (2:01 DTS-HD Master Audio 5.1
Tangled (2:33) DTS-HD Master Audio 7.1
Rio (2:40) DTS-HD Master Audio 5.1
The Lion King (1:40) DTS-HD Master Audio 7.1
Green Lantern (1:54) DTS-HD Master Audio 5.1
Rush - Tom Sawyer (4:45) DTS-HD Master Audio 5.1
Source Code (2:25) DTS-HD Master Audio 5.1
Jurassic Park (2:01) DTS-HD Master Audio 5.1
Christopher Tin - Baba Yetu (3:33) DTS-HD Master Audio 7.1
Forsenses II - Acroamactic - Almost Heaven (3:28) DTS-HD Master Audio 7.1
Rooney - Can't Get Enough (3:14) DTS-HD Master Audio 7.1
The Good Listeners - Isolation Booth (6:15) DTS-HD Master Audio 5.1

3D:
DTS Animated Logo (0:22) DTS-HD Master Audio 7.1
Tron: Legacy (2:25) DTS-HD Master Audio 7.1
Peter Gabriel - Red Rain (5:30) DTS-HD Master Audio 5.1
Tangled (2:33) DTS-HD Master Audio 7.1
Rio (2:40) DTS-HD Master Audio 5.1
The Lion King (1:40) DTS-HD Master Audio 7.1
DTS Paint Symphony (1:19) DTS-HD Master Audio 7.1

Extras:
Welcome To Jurassic Park (1:37) DTS-HD Master Audio 5.1
DTS Animated Logo (0:21) DTS-HD Master Audio 7.1
DTS Paint Symphony (1:18) DTS-HD Master Audio 7.1
DTS Sound Check 7.1 (4:18) DTS-HD Master Audio 7.1
DTS Sound Check 5.1 (3:25) DTS-HD Master Audio 5.1

frankp

Quote from: Klinkt Beter on April 23, 2012, 16:47:59
PS: zijn de easter eggs en bepaalde fragmenten gehaald uit deze ? DTS ULTIMATE DEMO DISC #16 2D&3D 2012

Lijkt er wel op, maar nee niet daar vandaan. Demo-world heb ik ze vandaan, heeft veel Dolby, DTS en THX trailers.

frankp

@ de Oppo-bezitters

Ik heb op dit moment 6 aanmeldingen voor een "Sony versie". Als er nog 4 bij komen, dan kan ik ze vrij goedkoop krijgen.

Martijnst1990

Quote from: frankp on April 23, 2012, 19:41:06
@ de Oppo-bezitters

Ik heb op dit moment 6 aanmeldingen voor een "Sony versie". Als er nog 4 bij komen, dan kan ik ze vrij goedkoop krijgen.
Mijne werkt prima maar echt kudo's dat je de Oppo bezitters nog een andere disc aan wilt bieden  :worship: Kost je toch veel tijd.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

StrayDog

Mijn Samsung BD-C6900 pakt de Verbatim helaas ook niet.
Zal een pm naar frankp sturen (top dat je al die moeite voor ons doet!)

frankp

Absoluut geen moeite, vind het ook erg vervelend dat er een klein aantal spelers zijn die gewoon de schijfjes niet slikken.

Op dit moment heb ik 10 mensen voor een Sony schijf, dat is dus voor nu even de max.
Morgen om 12.00 uur worden ze besteld, wil je toch nog meedoen dan moet je voor die tijd even PMen!!!

(hou er rekening mee dat ik vanaf zaterdag op vakantie ben en het dus even kan duren voordat er weer iets gebeurt)

Mochten anderen een ander merk willen proberen: Martinus heeft ook nog MediaRange BD-R's...


frankp


Peerless Monster

Quote from: StrayDog on April 23, 2012, 20:39:54
Mijn Samsung BD-C6900 pakt de Verbatim helaas ook niet.
Zal een pm naar frankp sturen (top dat je al die moeite voor ons doet!)

Ik heb al gezegd tegen Frank dat eventuele kosten geen probleem is...
Hoeft ook niet voor niks.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Ejorne

Bij mij doet het menu het niet (Dune Lite) en mijn filmkennis is ook niet je van het. Welke film is diegene met dat stukje waar een soort ruimteschepen uit de straat en onder/naast de kerk vandaan komen? Dat vond ik wel een heftig stukje waarbij mijn woofer best wel heen en weer wilde gaan. Ook dat stukje waarbij een gezellig uitziende dame door een donkere gang loopt en vervolgens door geesten wordt geplaagd. Een soort hartslag dat erg heftig reageert op de woofer uitslag. Mijn hartslag reageerde er ook behoorlijk op.  Mijn broekspijp ook... 8)

frankp

1) War of the Worlds
2) Pulse

Beide erg leuke stukjes inderdaad. Vooral Pulse is heftig. mits je sub zo laag kan aangezien de frequentie rond de 15Hz hangt.

Ejorne

Quote from: frankp on April 24, 2012, 10:53:00
1) War of the Worlds
2) Pulse

Beide erg leuke stukjes inderdaad. Vooral Pulse is heftig. mits je sub zo laag kan aangezien de frequentie rond de 15Hz hangt.

Oh, is dat Pulse? Ik had er al iets over gelezen in dit topic. Ik dacht dat er een stukje van Pink Floyd op zou staan maar kon hem al niet vinden. Vond het ook al raar dat er in Pink Floyd zoveel laag zou zitten. Maar er wordt een andere Pulse bedoeld. Gaat inderdaad heftig tekeer. Ik voel de bas trouwens veel meer dan dat ik hem hoor. Ik hoor vrij zacht dat hartslag effect maar mijn broekspijp voel ik een beetje kietelen wanneer ik hem hard zet. Zal wel komen omdat ik die lage tonen niet meer horen kan. Wanneer ik een sinustoon van 20Hz afspeel hoor ik ook vrijwel helemaal niets maar wanneer ik dan aan de ramen voel dan lijken ze uit de kozijnen te willen springen...

En War of the Worlds, is dat afgeleid van dat populaire spel? (of vice versa?) Ik heb er wel eens over gelezen en altijd het idee gehad om dat spel ook eens te gaan proberen maar dat is er tot nu toe noiet van gekomen. Zal ook wel niet meer komen ook. Laatst nog een spelletje geinstalleerd om het vervolgens niet meer aan te raken... Zou ik nu echt oud aan het worden zijn?  :-X

HTip

War of the Worlds is de verfilming van het hoorspel uit de jaren 30 wat door Jeff Wayne of muziek is gezet. Klinkt bekend? :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive