HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tinus

Net de disc opgehaald bij Frank. Bij mij werkt hij prima op mijn oppo 83!

Geweldige disc Frank!!
Anthem D2V 3D & PVA 5
Revel performa M22 & C32
Oppo BDP-103 . PSA S3000I
Epson TW 9200ISF

WilcoL

Quote from: frankp on April 18, 2012, 20:11:26
Het blijkt wel weer dat BR spelers erg kieskeurig zijn. Dat is het vervelende.
Is ook erg moeilijk te testen aangezien er vele merken en types zijn en ook nog eens bergen met verschillende merken BR-R schijfjes met evenzoveel verschillen
in kwaliteit.

Hij is voor de release getest op een Philips, Pioneer en een Panasonic en daar waren eigenlijk geen problemen mee.

Neemt niet weg: ik vind dit wel erg vervelend!


Bijzonder ja: vooral als de ene Oppo 83 hem blijkbaar wel speelt en de andere niet.

Ik zette me eerlijk gezegd al schrap toen ik de 2500BT aan het werk zette -toch een behoorlijk oude speler inmiddels- maar dat bleek gelukkig ongegrond...
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

FvP

nu nog een tron legacy scene op v1.1 :) ... leer openingsposts lezen Frederic :)


rallufff

Grrrrr klote post!  :D
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

Marco66

Heb de disk binnen, super bedankt voor dit mooie project!
Dit weekend maar even spelen er mee  :clapping:

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Martinus

Weer 14 op de post gedaan vanmiddag, deze keer in een reguliere tntdoos dus met postcode scheiding ipv een verzamelbak bij appie sjappie. Tevens de eerste belgische.... Skoebie, laat je me weten wannee die dr is.. Vink wel ff leuk om te weten.

Quote from: WickedGame on April 18, 2012, 20:02:24
Geen idee of de mijne al onderweg was/is maar ook ik heb nog niks ontvangen en zelfde regio ;)

Vanmiddag gepost!
............

frankp

Oja, voor degenen die een cover willen voor het hoesje:

Dat komt er wel hoor, maar ik krijg geen reactie meer van qinq, dus misschien dat iemand anders zich vrijwillig aanbiedt?
En anders ga ik er zelf even mee aan de slag van het weekend.

Springbank

Mijn GROTE COMPLIMENTEN!!  :pompom:  :clapping:  :pompom:

Vandaag de HSDD binnen, en net een klein uur me er enorm mee vermaakt. De film Pulse kende ik nog niet: wat een heerlijk laag  :D

Leuke Easter Egg! (ff logisch nadenken en dan vindt je hem ;-) )

Bedankt jongens voor jullie werk, ik ben er erg blij mee, super!

(Edit: speel met een Dune HD Max, werkt perfect)

skoebiedoe

Quote from: Martinus on April 18, 2012, 21:47:15
Tevens de eerste belgische.... Skoebie, laat je me weten wannee die dr is.. Vink wel ff leuk om te weten.

Vanmiddag gepost!

Will do.

:headbanging: :headbanging: :headbanging: :clapping: :pompom: :pompom: :worship: :worship:

en voor de andere wachtende Belgen ..... :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2:

frankp

Dank je wel, springbank!
Leuk om te horen dat je de easter egg hebt gevonden. Ging dat vanzelf of ben je echt even op zoek gegaan?

Heb jij trouwens geen stotteringen gemerkt in de scenes die hier eerder zijn genoemd?
Lijkt er op dat het echt per speler verschilt.

stevefilmfreak54

Bij mij is die ook binnen, geduld opbrengen tot de weekend :( :(
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

mikeske

Quote from: Martinus on April 18, 2012, 21:47:15
Weer 14 op de post gedaan vanmiddag, deze keer in een reguliere tntdoos dus met postcode scheiding ipv een verzamelbak bij appie sjappie. Tevens de eerste belgische.... Skoebie, laat je me weten wannee die dr is.. Vink wel ff leuk om te weten.

Vanmiddag gepost!

Laat je iets weten als die van mij ook verstuurd is ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

rijstfj

Ook vandaag binnen gekregen. Hij is al bekeken ook met PS3, en probleemloos. Wauw!
Fantastisch ontwerp en zorg besteed aan deze Demo. Waarvoor mijn complimenten.

:clapping:

Springbank

Quote from: frankp on April 18, 2012, 22:19:14
Dank je wel, springbank!
Leuk om te horen dat je de easter egg hebt gevonden. Ging dat vanzelf of ben je echt even op zoek gegaan?

Heb jij trouwens geen stotteringen gemerkt in de scenes die hier eerder zijn genoemd?
Lijkt er op dat het echt per speler verschilt.

Hoi Frank,

Ik las ergens in dit topic dat je een easter egg had gemaakt, en ik ging er bewust naar op zoek. Daar ik tijdens de opkomst van de DVD een fervent verzamelaar was, ben ik ze vaak tegengekomen. (denk bijv. aan Snatch dat je met een easter egg de programmeer code kon vinden om in je Nokia gsm dezelfde Hava Naquila ringtone kon intikken als 1 van de spelers had in de film ;-) ) Dus even op de tast aangevoeld en ik kwam hem weldra tegen in het menu. Dit is meteen mijn tip aan de anderen. ;-)

Ik heb geen stotteringen ervaren, ik schat dat ik 70-80% heb afgespeeld. Het enige wat me opviel is dat Cloverfield clip meerdere scenes heeft, en dat mijn Dune loopwerk tussen elke scene een seconde of 4 moet laden, maar dit lijkt mij volkomen normaal.

Ik heb mijn Dune aangesloten middels Component Video op mijn projector (kabel met 3 tulp aansluitingen)

Groet,
SB

bokkes

Gisteren de disk binnen gekregen...............verteld ze me net  :devil:
Ik denk dat ze vanavond voor straf op de bank moet zitten ;)

Wordt vervolgd,  bokkes

Scuzz

Ook hier zeeeeeeeeeer blij dat ik eindelijk een fatsoenlijke demo disc heb met uber beeld én geluid. Hulde aan iedereen voor het geleverde werk  :worship:.

Kende Pulse niet maar wat een ontzettend laag in die film zeg. Bizar gewoon. Daarnaast had ik de Finding Nemo scene al zeer lang niet meer gezien (gehoord, gevoeld!), maar die is toch ook wel indrukwekkend. De buttkicker laat je bijna van de bank af dansen.

Meest onder de indruk was ik nog van War of the Worlds. Op het moment dat je nog niets hoort maar de scheuren trekken door het asfalt en de bank beukt op en neer..... AWESOME!  :inlove:

Pinohelmond

Gisteren ook het schijfje binnen gekregen. Erg vet!!!  :D

Mijn Oppo 83 SE speelt het schijfje perfect af. Raar dat hij het op andere Oppo 83´s dan niet doet. De mijne is wel regiovrij maar heb niet hoeven schakelen, hij deed het op de standaard regio.

Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Martinus

Quote from: bokkes on April 19, 2012, 07:36:13
Gisteren de disk binnen gekregen...............verteld ze me net  :devil:
Ik denk dat ze vanavond voor straf op de bank moet zitten ;)
Wordt vervolgd,  bokkes

:o :o

die moet straf hebben..... heel veel.... :tongue2: :tongue2: :tongue2:
............

Former member 78

Quote from: bokkes on April 19, 2012, 07:36:13
Gisteren de disk binnen gekregen...............verteld ze me net  :devil:
Ik denk dat ze vanavond voor straf op de bank moet zitten ;)

Wordt vervolgd,  bokkes

Voor straf 3 weken droog zetten.
Doen ze bij ons ook! :P

frankp

Quote from: mikeske on April 18, 2012, 23:13:02
Laat je iets weten als die van mij ook verstuurd is ?

Paypallers zijn dinsdag allemaal verstuurd, dus ook die van jou. Denk dat vandaag of morgen wel wat op de deurmat moet vallen.

@springbank
Het laden/schakelen in Cloverfield klopt. Het zijn namelijk 5 losse scenes die middels een playlist worden afgespeeld. Het zijn dus ook 5 verschillende files en je speler moet dus bij het overschakelen even zoeken naar de juiste scene. Helemaal normaal dus.

FvP

bluray folder werkt op Arcsoft Total Media Theatre 5.0.1.114, voorlopig op laptop getest

als ik eens tijd heb in één van onze ht's

frankp

Dat moet je zeker doen aangezien het op een laptop niet echt tot zijn recht komt!

Former member 78

Quote from: frankp on April 19, 2012, 09:11:16
Dat moet je zeker doen aangezien het op een laptop niet echt tot zijn recht komt!

Gun die klapjap ook z'n pleziertje.

FvP