HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LittleNinja

Quote from: Martinus on April 13, 2012, 13:11:07
hardware komt vandaag binnen.... dinsdag zijn de eerste aan de beurt  :devil: :devil: :devil: :devil:


Wil je daar geld op inzetten?? :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

rallufff

Quote from: Martinus on April 13, 2012, 13:11:07
hardware komt vandaag binnen.... dinsdag zijn de eerste aan de beurt  :devil: :devil: :devil: :devil:

mits jouw postbode op maandag nog wel komt  O0 O0 O0

:worship:
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

Pinohelmond

Quote from: LittleNinja on April 13, 2012, 12:54:51
Ik eerst!! :P

Jij gaat hem ook vanavond in jouw SE smijten zie ik... 8)

Jep, afhankelijk van de postbode wanneer natuurlijk. Heb bij Oeffel de download versie al gezien. Ben heel benieuwd het het klinkt en kijkt in mijn set! Waarom heb ik toch zo weinig geduld??!!
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Martinus

Quote from: LittleNinja on April 13, 2012, 13:40:23
Wil je daar geld op inzetten?? :P

ja hoor.... want jij krijgt je ding via Frank.. kan ik alles beweren  :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2:
............

Erwin25

Hi Frank,

Inmiddels de BR afgespeeld.
Als map in Arcsoft TMT hapert ie her en der. Maar dat mag de pret niet drukken.

Leuke scenes uitgezocht en de Easter Egg is helemaal geweldig.
Jammere van dergelijke discs is dat je er ook gelijk achterkomt waar het eraan schort in de set.

Zo trilde bij Finding Nemo (LFE) mijn sub gewoon van de tegel (Mijn hemel) Maar maakt de befaamde scene uit U571 echt totaal geen indruk. Ik zit midden in een dip tussen de 30/40hz (is simpelweg mijn woonkamer akoestiek)  en ik gok dat dit juist de sweetspot is voor deze film. Bij Cloverfield tril ik dan wel weer van mijn bank.

Gave disc. Super dat je er zoveel werk in hebt gestoken.

Groet,

Erwin

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sound: Onkyo TX-NR3009 - Emotiva XPA-5 - MiniDSP 2x4
Vision: Panasonic TX-P65st50 - Oppo BDP-93 (region free) - HTPC (Core i5) - PS3/XBox 360 - Humax irhd-5050C
Thunder: B&W HTM1 - B&W 703 (x2) - B&W 602 S2(x2) - B&W 602 S3 (X2) - SVS PC12 Plus - SVS PB12 NSD
Storage: Synology DiskStation DS213@4TB

LittleNinja

Quote from: Martinus on April 13, 2012, 14:35:49
ja hoor.... want jij krijgt je ding via Frank.. kan ik alles beweren  :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2:

Zojuist de hardcopy in ontvangst kunnen nemen.... :pompom:

Jeetje wat brandt zo'n schijfje dan op je passagiersstoel zeg!! :-X
Vanavond maar snel in de Oppo duwen en gaan!!!!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Mausman

Gisteravond ff getest op m'n Dune D1. Werkt perfect en met recht een super demo disc met hoofdletter S !!!

Bedankt voor het vele werk wat je erin gestopt hebt Frank. Hoop ook op een versie 2 t.z.t.

Kan alleen de easter egg nergens vinden  :unhappy:  (iemand een hint?)

frankp

Quote from: Mausman on April 13, 2012, 15:51:44
(iemand een hint?)

Zoek in de rondte.....  :D

@littleninja
Leuk kennis te maken en heel veel plezier vanavond (wel op het verkeer letten hè!)

@Erwin25
Welke versie van TMT gebruik je? En op wat voor 'n pc? Ik heb namelijk bij mij geen haperingen in de scenes gezien. (TMT5 op een 2,4 Ghz dualcore)
Cloverfield is inderdaad wel het ergste deel van de disc denk ik zo  8)

hoekie

Nou ik heb een (nieuwe 2tb) HDD in mijn nieuwe Dune D1 geplaatst.
Vanavond nog een keer de HSDD testen!

StefaanD

Quote from: LittleNinja on April 13, 2012, 15:46:07
Jeetje wat brandt zo'n schijfje dan op je passagiersstoel zeg!! :-X

Is het niet "spinnen" wat je bedoeld  :D

LittleNinja

Quote from: frankp on April 13, 2012, 16:06:53
@littleninja
Leuk kennis te maken en heel veel plezier vanavond (wel op het verkeer letten hè!)

Hi Frank. Van hetzelfde! Leuk je te ontmoeten. Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen! Vandaag niets meer neem ik aan? ;)

Quote from: StefaanD on April 13, 2012, 16:47:42
Is het niet "spinnen" wat je bedoeld  :D

Nou... Ik was bijna in staat om hem in mijn autoradio te kwakken.. :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

frankp

Wel wat nieuws gehad, maar is nu uitgesteld tot uiterlijk volgende week woensdag.

Ben je ondertussen al aan het genieten van de HSDD?

LittleNinja

Nog even geduld dus... Spannend!

De HSDD heeft inmiddels een rondje gedraaid in mijn HT'tje. Zonder twijfel doordacht in elkaar gezet! Mooie opening en een prima menu met leuke details.

Wat betreft de diverse onderdelen zitten er erg goede fragmenten tussen. Er zijn er ook wel een paar fragmenten die voor mij niet het meest bijzondere uit de mediawereld naar boven halen. Dat is natuurlijk helemaal niet erg, smaken verschillen nu eenmaal.

Het is in ieder geval een ideale schijf om te hebben en te kennen. Het maakt het in ieder geval makkelijk en sarcastisch humoristisch om hem ook eens in het all-in-one setje van je oom te kwakken en hem vervolgens uit te nodigen in jouw eigen HT. :P

Die oom zal het verder uiteraard zijn r**t roesten omdat hij zijn tijd liever investeert in andere zaken dan jouw obsessie. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

frankp

 :clapping:

Tnx LittleNinja....goed om te horen dat ie bevalt!
Misschien moet er maar alvast begonnen worden met een scenelijstje voor versie 2.0  :P

LittleNinja

Niet te snel doorgaan... Geef het wat tijd om nieuwe fragmenten te verzamelen.
En bij de volgende misschien ook 3D toevoegen? En delen van een live registratie van een stel concerten?

Maar Frank, eerlijk is eerlijk, ik heb met een glimlach op de bank gezeten! 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

TornadoGo

Ik heb net ff een korte test gedaan. Heel heftig! Inderdaad Cloverfield, ik dacht eerst dat de buurman met z'n Amerikaanse V8 oldtimer voor de deur stond met draaiende motor.

Overigens op een Dune D1, werkt uitstekend.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

frankp

Dan heb je het op een lekker volume gedraaid  :headbanging:

@littleninja
Voorlopig wordt er inderdaad helemaal niets gedaan. Laat iedereen eerst maar eens flink genieten van versie 1 van de HSDD.
Er zijn volgens mij nog genoeg forumleden die het schijfje nog helemaal niet kennen (zelfs niet het bestaan van dit topic denk ik).

Ik denk dat jij niet de enige bent die met een glimlach of zelfs een grijns naar de HSDD kijkt.

Martijnst1990

Als het goed is komt deze week mijn schijfje binnen. Mag wel ook want ik heb sinds gister een nieuwe receiver dus dan kan ik hem gelijk goed testen! 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

frankp

Ik zag het ja! Feli met de nieuwe krachtpatser  :clapping:
Wel zorgen dat de AB er op tijd is, zodat je vanuit je bank wel het volume op "knallen" kan zetten hè  :headbanging:

Martijnst1990

Quote from: frankp on April 15, 2012, 20:28:35
Ik zag het ja! Feli met de nieuwe krachtpatser  :clapping:
Wel zorgen dat de AB er op tijd is, zodat je vanuit je bank wel het volume op "knallen" kan zetten hè  :headbanging:
Thanks 8) Ga er vanuit dat ze zo'n beetje tegelijk komen en anders zit er gelukkig nog een volume knop op de receiver, zet ik hem gewoon van te voren vast op standje buren ruzie :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martinus

Quote from: Martijn90 on April 15, 2012, 20:27:07
Als het goed is komt deze week mijn schijfje binnen. Mag wel ook want ik heb sinds gister een nieuwe receiver dus dan kan ik hem gelijk goed testen! 8)

Dinsdag naamgenoot... Doe mn best...
............

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

edwin99

TV: LG OLED 65" - Sonos Arc - PS5 - Apple TV 4K
Cinema: Yamaha RX-A2080 - Monitor Audio Radius met KEF T301 (Atmos) - SVS PC-2000 - Apple TV 4K - Epson EH-LS11000W  - Kingpin VFS240 Spanscherm

Peerless Monster

Hmmm nog even geduld...
Frank hoe ver ben je ;)?
(sta waarschijnlijk als laatste genoemd zo ongeveer ;D)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Martinus

Quote from: Peerless Monster on April 15, 2012, 22:32:40
Hmmm nog even geduld...
Frank hoe ver ben je ;)?
(sta waarschijnlijk als laatste genoemd zo ongeveer ;D)
Je staat op mijn lijstje... Idd wat achteraan... Hou je pm box in de gaten....
............