HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chinx

Wat een supertracks staan er op de BR. Heb de digitale versie en speel hem af via XBMC kan dus helaas geen gebruik maken van de menu's.
Het mooiste vond ik nog wel dat ik er achterkwam dat ik al en hele tijd me subje nauwlijks had aanstaan  :dry: . Meteen de disk maar als referentie gepakt ;).

Nogmaals bedankt voor het maken! Ik hou me nu al aanbevolen voor een 2.0 versie mocht hij ooit komen.

Groet Bart
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

LittleNinja

Quote from: Madhouse on April 11, 2012, 12:09:36
Sta ik ook in de lijst?  :sigh:

Wij staan op de zwarte lijst Mad.... :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

skoebiedoe

Was het niet de Belgen eerst....omdat die het verst wonen en dus het langst moeten wachten. ;)  :headbanging: :popcorn: :devil: :devil:


LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

FvP

Edit: inhoud verwijdert, zie qoute Frank

Quote from: frankp on April 11, 2012, 21:51:35
@klinkt beter

Zou je de inhoud van jouw post willen verwijderen. Het vragen naar... is namelijk niet toegestaan en heeft het vorige topic ook al de das om gedaan.
Alvast bedankt!

Martinus

Quote from: Klinkt Beter on April 11, 2012, 20:12:21
Kan iemand evt van de disk een .torrent file maken ?
Of waar kan ik usenet access krijgen zonder me vast lid te maken van een nieuwsboer ?

ipv6.eweka.nl is al een hele tijd down, dus via mijn ipv6 tunnel geraak ik er ook niet meer aan

Deze is best aardig, zit bij mij om de hoek :). 48 uurs account voor 1,50 ... No obligation
http://www.hitnews.com/index.php?group=2
............

Ejorne

Ik heb de demo disc ook gedownload en getest met mijn Dune Lite. Zoals ik in de topic start al las, had ik ook dat het menu niet werkt. Het is dan even zoeken in de Lite menu welk fragment wat is. Dit komt helaas niet overeen met de nummering in de topic start. Maar de fragmenten zijn erg gaaf. Ik heb geen hd-tv en ook geen hd-audio versterker maar het beeld en geluid is ook op mijn sd-weergave en stereo geluid erg gaaf om te ervaren!
O0   

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

frankp

@klinkt beter

Zou je de inhoud van jouw post willen verwijderen. Het vragen naar... is namelijk niet toegestaan en heeft het vorige topic ook al de das om gedaan.
Alvast bedankt!

Former member 78


Richi

Wauw, helemaal super deze schijf. Eindelijk goed materiaal om de sub mee af te regelen!!!
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Madhouse

Quote from: frankp on April 11, 2012, 21:51:35
@klinkt beter

Zou je de inhoud van jouw post willen verwijderen. Het vragen naar... is namelijk niet toegestaan en heeft het vorige topic ook al de das om gedaan.
Alvast bedankt!

Done  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub


frankp

Quote from: LittleNinja on April 11, 2012, 18:42:39
Huh?? Kwamen de Belgen in aanmerking dan?! ??? :P

Ook de Belgen hebben recht op een goede degelijke Hollandse demo disc  :P

G-dope

pfff, en de brander op me werk is nog steeds stuk  >:(
Nu heb ik nog niet eens gezien hoe mijn menu werkt  :(

Iemand toevallig al werkend op de mac of ps3 gekregen???
Denon avr-x6500h | Dynaudio Excite x36 | Dynaudio Excite X12 | Dynaudio Excite X22 | BK XXLS 400 | LG OLED65B8SLC | PS4 |  Synology DS213+ | Pro-Ject RPM 1.3 Genie | HEOS 1 | HEOS 3 (x3) | HEOS Home Cinema | Macbook Pro

frankp

Da's wel balen!!
Kan je je eigen ontwerp niet eens terugkijken...

eholsteijn

Top disc! Petje af voor al het werk wat er in is gestoken!

frankp

dank u dank u dank u, maar nogmaals zonder de hulp van een aantal medeforummers en het enthousiasme van iedereen was het niet gelukt hoor!

fct1983

Hey Frank,

Wat een disc :pompom: super bedankt!
Echt heel netjes gedaan!  :worship:

Gr,

M.

LittleNinja

Nog even geduld en dan ben ik ook aan de beurt! 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Pinohelmond

Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Martinus

hardware komt vandaag binnen.... dinsdag zijn de eerste aan de beurt  :devil: :devil: :devil: :devil:

mits jouw postbode op maandag nog wel komt  O0 O0 O0
............

erwinh

Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

stevefilmfreak54

Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.