HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

john2910

Man man man ik kreeg hem maar niet goed gedownload(ja ik kon niet wachten heb hem ook besteld).

Ik bleef maar incomplete rar bestanden hebben.

Maar nu naar 4 uur lang overal de complete rar bestanden bij elkaar te zoeken doet hij het!! :headbanging:

En was het dit waard??

ABSOLUUT wat een geweldige disk hebben jullie gemaakt ;)

Ik heb hier nog wat oude demo disks maar die kunnen de deur uit ;D

Mijn complimenten.

Ik hoop op een deel2 met daarin ook een 3d gedeelte ;)

Maar nogmaals bedankt voor al jullie werk :clapping: :popcorn:

mscofield


snopper

Heb Frankp ook gisteravond een pm gestuurd.
Het ziet er gaaf uit zover.

Snopper

master30

Noteer mij ook maar een schijfje, mijn oppo speelt de dune er dik uit dus het zal alleen maar mooier worden.
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Oeffel

He Frank en de rest,

Ieder bericht met lof valt een beetje weg in de grote massa van 'praise'. Maar eentje erbij kan dan absoluut geen kwaad.
Mijn Dune B1 speelt de demo prima af inclusief menu.
Met een vers aangeschafte HT set (vooral stevige sub) speelt die demo als een motherf*cker, prachtige beelden en met name de scene van Neo heeft indruk gemaakt. De deuren binnenshuis trillen er letterlijk van.

Visitors will be impressed, hehehehe    :pompom:

Nogmaals bedankt voor al het werk, zie dat er een hoop perfectionistisch getweak in zit.
Een volgend topic (wordt vervolgd?!) zal ik sowieso volgen!

frankp

Wordt vervolgd zal zeker wel gebeuren, maar voorlopig nog even niet.
Is misschien weer een leuk projectje om in de donkere winterdagen te gaan doen.

Wederom alle PM's weer verwerkt!

Murzeltje

ik kan niet wachten tot de mijne in de bus valt :)

gaat getest worden op de ps3 (slim), en nadat ik er een iso van gemaakt heb op de eminent 7080 en de ac ryan hd2 :)


EDIT: Er achter gekomen dat er ook een digitale versie is, deze is zojuist binnen en ga ik vanavond eens testen :) dank FrankP!
Onkyo TX-NR609, surround sound dmv 4 JVC melkpakjes + 1 JVC Sub..

rallufff

Quote from: Murzeltje on April  9, 2012, 19:03:40
ik kan niet wachten tot de mijne in de bus valt :)

gaat getest worden op de ps3 (slim), en nadat ik er een iso van gemaakt heb op de eminent 7080 en de ac ryan hd2 :)



Hier gaat ie ook worden getest in de PS3 slim.

Eerst wachtende op de PM voor de afhandeling.
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

HoefMeistert

Ik heb de HSDD binnen en wat een TOPPERTJE!!! Echt hulde!
Ik kan tevens melden dat de menu's niet goed werken op de PopBox V8 :( dat wordt dus even branden en afspelen in de PS3  ;)
De stukjes zijn natuurlijk wel los af te spelen en dat is al erg gaaf, goed gekozen stukken in super kwaliteit

Nu opzoek naar een brander  ::)

corival

Misschien toch even een noot van kritiek.

Ik heb een binnenkat (die ook al niet dol is op vuurwerk) en 2 kinderen (8 maand en 3 jaar).
Als ik deze verhalen zo lees, komt deze demo vooral goed tot zijn recht in vrijstaande woningen waar geen huidieren of kleine kinderen aanwezig zijn.

Dus dan heb ik straks zo'n demodisc en kan ik hem nooit afspelen... :(
Alsof je de fysiotherapeut bent van de Hockeydames  :worship:
Pioneer PDP-LX508D  |  Emotiva UMC-1  |  Emotiva XPA-5  |  Crown K1  |  PS3  |  PS4 | Apple TV4 | Humax iHDR-5200C  |  Olive One |  Audiophysic TEMPO 25 / CELSIUS HHCT II / STEP  |  SVS CS-Ultra  |  Finite Elemente Modul Classic  |  Kabels Emotiva X-Series  |  Harmony Ultimate

Kjelt

Quote from: corival on April 10, 2012, 10:36:18
Dus dan heb ik straks zo'n demodisc en kan ik hem nooit afspelen... :( 
Je kunt het geluid toch zachter zetten? En zijn de kinderen nooit ergens anders, katten even op zolder....  ;)
Als je jouw redenatie doortrekt zou je uberhaupt geen HT kunnen hebben, of anders alleen stomme films van voor 1930 draaien  :D

quattronl

Quote from: corival on April 10, 2012, 10:36:18
Ik heb een binnenkat (die ook al niet dol is op vuurwerk) en 2 kinderen (8 maand en 3 jaar).
Als ik deze verhalen zo lees, komt deze demo vooral goed tot zijn recht in vrijstaande woningen waar geen huidieren of kleine kinderen aanwezig zijn.

Dus dan heb ik straks zo'n demodisc en kan ik hem nooit afspelen... :(
Ken het, heb een mannaetje van bijna 3 rondrennen.
Volume zal idd niet al te hoog kunnen maar dat neemt niet weg dat je er niet van kan genieten.
En ach, anders stuur je moeders + de kleine met mooi weer even naar buiten en kan jij los  :headbanging:
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

screamhouse

Onze baby lag te slapen in de kamer boven mijn BK sub en had hem vrij hard staan, even testen (zowel de demo disc als de reactie van de kleine). Ze sliep er gewoon doorheen en buiten stond de buurman ook nog stenen te slijpen.
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

blue-eyes

Quote from: corival on April 10, 2012, 10:36:18
Misschien toch even een noot van kritiek.

Ik heb een binnenkat (die ook al niet dol is op vuurwerk) en 2 kinderen (8 maand en 3 jaar).
Als ik deze verhalen zo lees, komt deze demo vooral goed tot zijn recht in vrijstaande woningen waar geen huidieren of kleine kinderen aanwezig zijn.

Dus dan heb ik straks zo'n demodisc en kan ik hem nooit afspelen... :(
Alsof je de fysiotherapeut bent van de Hockeydames  :worship:

Als dit een issue is van deze demo disc, heb je dat ook met alle andere films die je hebt!
In elke film zitten wel dergelijke fragmenten, alleen nu op deze demo disc achter elkaar gezet!

Is dit niet JUIST het doel van deze disc, om dit te beoordelen, te testen?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Pinohelmond

Quote from: Oeffel on April  9, 2012, 15:18:34
He Frank en de rest,

Ieder bericht met lof valt een beetje weg in de grote massa van 'praise'. Maar eentje erbij kan dan absoluut geen kwaad.
Mijn Dune B1 speelt de demo prima af inclusief menu.
Met een vers aangeschafte HT set (vooral stevige sub) speelt die demo als een motherf*cker, prachtige beelden en met name de scene van Neo heeft indruk gemaakt. De deuren binnenshuis trillen er letterlijk van.

Visitors will be impressed, hehehehe    :pompom:

Nogmaals bedankt voor al het werk, zie dat er een hoop perfectionistisch getweak in zit.
Een volgend topic (wordt vervolgd?!) zal ik sowieso volgen!

Klonk echt bruut Oeffel!! Kan niet wachten totdat ik het schijfje ook kan gaan draaien!
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Oeffel

Quote from: Pinohelmond on April 10, 2012, 11:12:09
Klonk echt bruut Oeffel!! Kan niet wachten totdat ik het schijfje ook kan gaan draaien!

Dan kom ik ook eens luisteren en doe ik gemakkelijke kleding aan want die sub van jou zal je koepels doen rammelen!
Die straaljager mag er godnondeju ook zijn..  :popcorn:

frankp

Ik zal het bij een volgende versie in de intro zetten:

stap 1. Zet je vrouw en kinderen buiten de deur
stap 2. Alle kastjes dicht tapen
stap 3. Alvast verontschuldigen bij de buren
stap 4. Druk op play  :D

Peerless Monster

Quote from: frankp on April 10, 2012, 12:21:04
Ik zal het bij een volgende versie in de intro zetten:

stap 1. Zet je vrouw en kinderen buiten de deur
stap 2. Alle kastjes dicht tapen
stap 3. Alvast verontschuldigen bij de buren
stap 4. Druk op play  :D

Je vergeet 1 belangrijk item Frank!
Stap 1: Je vrouw zet het koude bier en popcorn op je salontafel...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Tinus_

Rebuilding my HT

frankp

stap 1. Laat je vrouw het bier en popcorn klaarzetten
stap 2. Zet je vrouw en kinderen buiten de deur
stap 3. Alle kastjes dicht tapen
stap 4. Nodig de buurvrouw uit en verontschuldig je bij de buurman  ;D
stap 5. Druk op play   :D

Zo dan?

Murzeltje

Nou.. ik heb net de ISO getest op een AC Ryan HD2...Doet het prima, inc. menu.


En ondanks de gehoorbeschadiging van de katten, de goudvis en de gebroken ramen, kan ik toch wel bevestigen dat het een aardig schijfje geworden is ;)


Dank is groot en ik spreek vast namens iedereen dat we niet kunnen wachten op versie 2! :p


Edit: ik mis alleen elke keer de eerste 2 seconden audio van elke scene, maar dit schijnt een HDMI handshake issue te zijn van de Onkyo. Zodra ik m'n AC Ryan HD2 via optical het geluid laat spelen heb ik dit probleem niet.
Mochten er nog mensen zijn met een Onkyo (TX-NR609) zijn die dit probleem niet ervaren via HDMI, ik hoor graag hoe het opgelost is ;)
Onkyo TX-NR609, surround sound dmv 4 JVC melkpakjes + 1 JVC Sub..

Pinohelmond

Quote from: frankp on April 10, 2012, 13:09:08
stap 1. Laat je vrouw het bier en popcorn klaarzetten
stap 2. Zet je vrouw en kinderen buiten de deur
stap 3. Alle kastjes dicht tapen
stap 4. Nodig de buurvrouw uit en verontschuldig je bij de buurman  ;D
stap 5. Druk op play   :D

Zo dan?

Jij hebt duidelijk mijn buurvrouw nooit gezien...
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

rallufff

Quote from: Pinohelmond on April 10, 2012, 13:26:29
Jij hebt duidelijk mijn buurvrouw nooit gezien...

Kijkt ze mee op dit forum? Of de buurman?  :D
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

alexander2

Quote from: frankp on April 10, 2012, 13:09:08
stap 1. Laat je vrouw het bier en popcorn klaarzetten
stap 2. Zet je vrouw en kinderen buiten de deur
stap 3. Alle kastjes dicht tapen
stap 4. Nodig de buurvrouw uit en verontschuldig je bij de buurman  ;D
stap 5. Druk op play   :D

Zo dan?

Loopt ze in 'passende' kledij de drankjes en hapjes te verzorgen. :D

rallufff

Quote from: alexander2 on April 10, 2012, 14:52:58
Loopt ze in 'passende' kledij de drankjes en hapjes te verzorgen. :D

Als ze er net zo uitziet als alexander zijn forumfoto.....PRIMA!
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'