HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

downshift

Frank, en iedereen die verders mee heeft geholpen, het is een echt een hele mooie disc geworden!!!
Bedankt hiervoor  :smile:

-chiel-

Zojuist eindelijk even de demo-disc kunnen bekijken, wat ziet dat er gelikt uit zeg!
Wat een mooi menu, het geheel heeft een zeer professionele uitstraling.
Heel erg bedankt voor deze mooie disc.

CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

alexander2


1969mach1


Apoc@

Demo vanmiddag getest, wow :clapping:
Echt super nice gemaakt :smile:

Hier ga ik nog lol mee hebben :popcorn:
Marantz NR1608 • XTZ 99.26 & W10.17P Front • XTZ 99.25 Center • MKII crossover filter upgrade Front & Center • XTZ 99 W12.16 ICE Subwoofer • XTZ Sub Amp 1 • Auralex GRAMMA

gerard1

echt blij mee, geweldig gedaan. geen stukjes meer opzoeken voor de visite, haha. geweldig om naar te kijken echt genieten.
Dank je wel, voor dit moois :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

denoontje

al snel even gecheckt...cool hoor. Op een dune doet ie het

addy

Idee om een best of met humoristische scènes te maken, bv Money pit, waarin Tom Hanks al stuntelend van de steigers valt e.d. Stukje uit bv D & D met Jim Carey,
waar zijn vriend op de wc zit met diaree. Lijkt me wel leuk.

Kjelt

Quote from: addy on April  7, 2012, 19:14:22
waar zijn vriend op de wc zit met diaree. Lijkt me wel leuk.
???  :-X   (die lfe sla ik graag over) :nowink:

frankp

Quote from: alexander2 on April  7, 2012, 15:27:05
Glaszetter komt morgen.  :D





Haha, geweldig! Het zet meteen de toon voor de rest van de disc hè?!

@chiel
bedankt voor de lovende woorden.

Trouwens...inmiddels zijn er al zo'n 60 aanmeldingen, nog 40 over dus!

CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

corival

Pioneer PDP-LX508D  |  Emotiva UMC-1  |  Emotiva XPA-5  |  Crown K1  |  PS3  |  PS4 | Apple TV4 | Humax iHDR-5200C  |  Olive One |  Audiophysic TEMPO 25 / CELSIUS HHCT II / STEP  |  SVS CS-Ultra  |  Finite Elemente Modul Classic  |  Kabels Emotiva X-Series  |  Harmony Ultimate

eduard

Net de de disk beken op mijn ht pc met totalmedia theater 5 in een word WOW. Erg mooi gedaan.

Frank en de rest bedankt.

Martinus

............

drees62



Pos

Ziet er super uit!!!  ;D Menu werkt niet op mijn Eminent 7280 (Realtek chipset RT1185) mediaspeler. Kan alleen LFE in het menu kiezen en speelt dan alles af volgens mij. Menu en intro ziet er geweldig uit.

Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

stevefilmfreak54

Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

frankp

Even ter info:

Je krijgt niet direct een PM terug!

Jammer dat er toch nog zo veel mediaspelers zijn die niet goed met het menu overweg kunnen.
Heb in ieder geval besloten om me de komende tijd eens te gaan verdiepen in Sonic Scenarist. Dit is de echt
blu ray software die ook door studio's wordt gebruikt. Heeft een vrij moeilijke learningcurve, maar als het daar mee gaat
lukken dan hoef ik geen scenes meer te vervangen en zal het misschien ook beter werken op de verschillende mediaspelers.

bokkes

Hallo forum genoten die al lekker de HSDD binnen hebben gehaald  ;)
Zelf wacht ik nog op de vers gebrande versie.

Maar ik lees heel veel Geweldig , OOOHHHH ,WOW en Super.
Zie alleen bij de Trade Count van Frank pas 2 plusjes staan. ( of mag dat niet vanwege forum beleid/richtlijnen )
Is het niet zo dat hij zonder anderen te kort te doen er al weer een paar bij had moeten hebben ??
Want voor nog meer veren in zijn ..... is geen plaats meer  :D

Gr. bokkes


alexander2

Quote from: bokkes on April  8, 2012, 15:57:50
Hallo forum genoten die al lekker de HSDD binnen hebben gehaald  ;)
Zelf wacht ik nog op de vers gebrande versie.

Maar ik lees heel veel Geweldig , OOOHHHH ,WOW en Super.
Zie alleen bij de Trade Count van Frank pas 2 plusjes staan. ( of mag dat niet vanwege forum beleid/richtlijnen )
Is het niet zo dat hij zonder anderen te kort te doen er al weer een paar bij had moeten hebben ??
Want voor nog meer veren in zijn ..... is geen plaats meer  :D

Gr. bokkes



Frank kan de eerste maanden niet meer fatsoenlijk zitten. :D

LP

Hele mooie demo disc. Ziet er echt fantastisch uit. De ISO speelt prima af op de Dune Base en de Oppo BDP-93. En ik heb 'm ook al kunnen gebruiken om de m'n hok aan een collega te showen. Deze ISO komt voorlopig niet meer van m'n HD af. Bedankt voor het vele werk.

Zymotic


silent cinema

Na diverse PM's met lof over de de demo disk ook maar even openbaar mijn complimenten uiten, in een woord TOP.

Hij werkt bij mij op de Popcorn Hour A300 perfect.

Sony 75" - Sonos - B&W