HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

treky22

Gisteren de HSDD binnengehaald, en vanmorgen eens opgestart vanaf een HDI Dune Base 3.0.
Ik speel em af op mijn LG 50PK950, omdat die full-HD is. Mijn beamer is 720p.

De waarschuwing is alvast een lekkere binnenkopper voor de rest van de disc  8)
Daarna een zeer mooie intro!!
En dan komen we aan in het hoofdmenu. Ziet er zeer gelikt uit.

Eerst maar eens het LFE-gedeelte. Om eerlijk te zijn, heb ik de Fishtank nog nooit zo gezien/gehoord  :blink:
Klinkt echt geweldig. Andere fragmenten, onder meer Pulse, Monsters Inc, klinken echt lekker. Buren zullen vast mee genoten hebben  :headbanging:

Hierna het surround-gedeelte.
Echt supergoeie fragmenten gekozen. Harry Potter, Swordfish, The Matrix ..... geweldig  :music: :headbanging:

Als laatste het Picture-gedeelte.
The Black Knight blijft echt een prachtige scene, Avatar ziet er uiteraard ook heel gaaf uit.
Evenals de rest.

Met andere woorden ... Frank, je hebt echt een geweldige disc gemaakt. Kwaliteit spettert er echt af.
Dit belooft wat voor versie 2  :clapping:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

DVDGuy

Gisteravond een paar scenes bekeken en gehoord (de hond was er minder blij mee  ::)) en ik moet zeggen dat ik bijzonder onder de indruk ben; dat heb je werkelijk heel knap in elkaar gezet  :clapping: :headbanging:

Ik gebruik een Dune Duo i.c.m. een Onkyo TX 809NR en een Sony Bravia Full HDscreen van 52 inch
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Spacerpower


LittleNinja

Zijn er nu al mensen die hem draaiende hebben op een PS3? Ik doel dan niet op het schijfje want ik geloof blindelings dat dit zal werken... :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

XanaduNL

Quote from: LittleNinja on April  6, 2012, 15:06:53
Zijn er nu al mensen die hem draaiende hebben op een PS3? Ik doel dan niet op het schijfje want ik geloof blindelings dat dit zal werken... :D

Volgens mij dat alleen mogelijk door alle m2ts om te zetten naar mp4.
Met menu zal niet mogelijk zijn.

WilcoL

@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

jeroenudb

FANTASTISCH!!

Wat een werk is er verzet! Ik ben echt onder de indruk!
Gefeliciteerd met het resultaat

erwinh

En het berichtje ontvangen!!!!!!  :clapping: Top heren, wat een werk! Ik zie het graag komen :popcorn:
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

frankp

PM's worden op dit moment verstuurd, maar er is een limiet van 30 PM's per uur, dus het kan even duren voordat iedereen een bericht heeft ontvangen.
Even geduld nog!!!

frankp

Lees de PM ook aandachtig door en lever ALLE gevraagde informatie aan, anders blijven we PM's versturen!

Bart_M


frankp

Jij mag van mij een PM hebben hoor, maar stuur mij er eerst even een, ik mag namelijk het komende uur niet meer PMen  :-[

skank1

over wat gaat die pm toch , ik ben echt niet mee  :nopompom:

ik heb toch al een pm ontvangen om aan de disc te geraken of is dit een verrassing ofzo of????
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

frankp

Ik krijg her en der wat vragen over bepaalde scenes die hier genoemd worden, maar die niet teruggevonden kunnen worden op de HSDD.
DAT KLOPT!!!  :D :D :D

Ik heb namelijk een keer in dit topic geroepen dat ik er misschien een Easter Egg in zou bouwen. Niks leukers dan tijdens Pasen op zoek gaan naar een ei, toch?
Als je de HSDD afspeelt op een mediaplayer of BR-speler, dan moet je goed zoeken.
Speel je 'm af op de pc, dan is ie met de muis snel te vinden. (dus niet stiekem gaan verraden, hè)

Oftewel.....fijne pasen allemaal

frankp

Quote from: skank1 on April  6, 2012, 16:27:47
over wat gaat die pm toch , ik ben echt niet mee  :nopompom:

ik heb toch al een pm ontvangen om aan de disc te geraken of is dit een verrassing ofzo of????

Had jij "fysieke" interesse of "digitale" interesse?

Eddye

Quote from: frankp on April  6, 2012, 16:31:22
Ik krijg her en der wat vragen over bepaalde scenes die hier genoemd worden, maar die niet teruggevonden kunnen worden op de HSDD.
DAT KLOPT!!!  :D :D :D

Ik heb namelijk een keer in dit topic geroepen dat ik er misschien een Easter Egg in zou bouwen. Niks leukers dan tijdens Pasen op zoek gaan naar een ei, toch?
Als je de HSDD afspeelt op een mediaplayer of BR-speler, dan moet je goed zoeken.
Speel je 'm af op de pc, dan is ie met de muis snel te vinden. (dus niet stiekem gaan verraden, hè)

Oftewel.....fijne pasen allemaal

Gevonden :D
De laatste van de easter eggs is erg cool!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Pinohelmond

Quote from: frankp on April  6, 2012, 16:18:06
Lees de PM ook aandachtig door en lever ALLE gevraagde informatie aan, anders blijven we PM's versturen!

Door de opwinding vergat ik mijn adresgegevens erbij te zetten. Heb meteen een tweede pm gestuurd. Sorry  :o
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Quote from: frankp on April  6, 2012, 16:31:22
Ik krijg her en der wat vragen over bepaalde scenes die hier genoemd worden, maar die niet teruggevonden kunnen worden op de HSDD.
DAT KLOPT!!!  :D :D :D

Ik heb namelijk een keer in dit topic geroepen dat ik er misschien een Easter Egg in zou bouwen. Niks leukers dan tijdens Pasen op zoek gaan naar een ei, toch?
Als je de HSDD afspeelt op een mediaplayer of BR-speler, dan moet je goed zoeken.
Speel je 'm af op de pc, dan is ie met de muis snel te vinden. (dus niet stiekem gaan verraden, hè)

Oftewel.....fijne pasen allemaal

oh zo leuk!
morgen de digitale oppikken :) , mag binnen 10 min nr huis !!!!!
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

frankp

Mooi zo Skank. Beterschap en ik hoop dat de HSDD er bij helpt!
Aangezien je alleen digitale interesse had heb jij geen PM.  ;)

frankp

Alle PM's zijn verstuurd. Mocht je niets gehad hebben, stuur dan even een PM naar mij of Martinus.
Heb je een bericht gehad en heb je daarop gereageerd, wacht dan geduldig af, je krijgt vanzelf een Pm met alle verdere gegevens.

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

FvP

Eergisteren stond de straaljager scene op uit Die Hard 4.
Kreeg na het instorten van de brug een telefoontje van de buren: er passeert hier lijk een onweer we kunnen niet slapen :(
Was zo rond 22u45

We wonen nochtans in open bebouwing met minstens 10 meter open lucht tussen mijn cinema en hun slaapkamer.
Gelukkig was ik naar de originele bluray aan het kijken en de film was bijna ten einde.

Dus wees lief voor je buren met deze test Bluray!

Kjelt

Quote from: Klinkt Beter on April  6, 2012, 19:26:47
We wonen nochtans in open bebouwing met minstens 10 meter open lucht tussen mijn cinema en hun slaapkamer.
Gelukkig was ik naar de originele bluray aan het kijken en de film was bijna ten einde.
Dus wees lief voor je buren met deze test Bluray!
En bedankt, weer een droom weg, nou ja scheelt me een hoop geld  :D
Ik zeg: go underground, een kelder dus dan zijn de lage subwoofer tonen niet meer te pinpointen en geef je een Tsjernobyl mol lekker de schuld.

rijstfj

Vanavond uit geprobeerd. Mijn Boxee werkt niet met het menu, dus wel afzondelijk met bestanden. Ziet er goed uit, mijn complimenten voor het werk. :clapping: