HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frankp

@sjoer-d
leuk dat je interesse toont, maar wel even het verzoek om je bericht aan te passen.
Zo houden we "dat-wat-niet-besproken-mag-worden" weg en het topic alive!!!  ;D

@kermit
de Dune Lite heeft geen menu ondersteuning, helaas

@iedereen
Hou vrijdag je PM-box in de gaten.... :D

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."


chulin

Jammer genoeg werkt het menu niet op mijn mediaspeler (Xtreamer)  :-[
verder heb ik een paar stukjes kunnen testen.........  O0 O0 O0

Bedankt Frank  :clapping:
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare


mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Meeuwtje

Werkt goed op me dunetje, gestreamd via de pc. En wat een ongelooflijk geweld. Hulde !:
Pana 65GZW954 / Denon X4700 / Rotel 1565 / CXUHD 4K HDR / Zidoo Z9X / Dune Real Vision / B&W 683 s2 / B&W htm61 s2 / B&W 685 s2 / B&W asw610 / SVS Prime Elevation (Atmos)

Kjelt

Quote from: Martinus on April  4, 2012, 18:32:45
Check mn onderschrift :)
Zou fijn zijn als je mijn pm beantwoordde  ;)
Ik wacht wel even tot vrijdag  ;D

Automaat

Reading the HTForum is learning every day!!

jaco

Zojuist wat dingen bekeken.
Petje af voor de menus en de navigatie. Daar kunnen sommige commerciele titels nog wat van leren.

De inhoud van de verschillende secties is wel ok, alleen had ik 'the dream is alive' beter op zijn plaats gevonden in het LFE menu.

Bedankt voor al je werk.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

sj0er-D

Quote from: frankp on April  4, 2012, 20:31:14
@sjoer-d
leuk dat je interesse toont, maar wel even het verzoek om je bericht aan te passen.
Zo houden we "dat-wat-niet-besproken-mag-worden" weg en het topic alive!!!  ;D

@kermit
de Dune Lite heeft geen menu ondersteuning, helaas

@iedereen
Hou vrijdag je PM-box in de gaten.... :D
Done :)

jaco

Ik heb nog wel een vraag:

In welke refreshrate loopt het menu ?
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

frankp

Uit mijn hoofd gezegd 23.976fps

@iedereen
Je krijgt alleen een PM als je je als geïnteresseerde hebt gemeld!!
(kan namelijk niet het hele forum gaan spammen  :angel: )

WickedGame

Quote from: frankp on April  5, 2012, 09:05:49
Uit mijn hoofd gezegd 23.976fps

@iedereen
Je krijgt alleen een PM als je je als geïnteresseerde hebt gemeld!!
(kan namelijk niet het hele forum gaan spammen  :angel: )

Gisteren eens even de Demo Disc bekeken op een Macbook Pro voor het visuele aspect en dat was al wow!!! Zal de bestanden maandag 2e paasdag even meenemen naar mijn zwager met zijn mediaplayer. Ben benieuwd! Zelf wacht ik de berichtgeving wel af :)

Scuzz

Gisteren nog heel kort even tijd gehad voor de HSDD en werkelijk waar.... Respect voor al het verzette werk  :worship:. Dit weekend maar is uitgebreid gaan genieten  :pompom: :pompom:


Helaas was ik eerst te druk met een ander klusje.... De Media Center herinstalleren na een virus....  :crazy:

quattronl

Van het weekend zijn vrouw+kind de hort op dus kan ik los gaan op de HSDD  :headbanging:
Mijn PCH A110 kan dan wel geen BD menu's aan maar ik speel de losse bestanden wel, geen probleem.
Ik ben heeeeel benieuwd  :pompom:
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

sj0er-D


sam922

Frank,
Gisteren bekeken. Werkt perfect via Dune Prime 3 met externe HDD. Ook met Arcsoft TotalMedia Theatre 3 op de PC trouwens.

Prachtige scenes met DREUNENDE bas en/of surround.
Het menu zit goed in elkaar en ziet er goed verzorgd uit. Daar zijn heel wat uurtjes in gaan zitten. :worship:

Grote Klasse!!!

rallufff

| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

htandre

Mooi stuk werk geleverd Frank.
Menu is goed, maar met geluid, als je switched, zou het nog mooier zijn. Bij sommige scènes (o.a. Cloverfield en Iron Man) is het geluidsniveau  minder hoog/luid dan gemiddeld.
Ik vind dat War of the Worlds beter in de LFE sectie had gepast.

Alle lof voor je werk.

Morgen nog een verrassing in mijn mailbox, leuk nog een verrassing op mijn verjaardag.

André
HT-ruimte: Yamaha RX-A780, Dune H4K Pro, Sony UBP X800M2, JVC D-ILA X7900BE, 4 x Totem Kin mini, 4 x Atacama Duo 7,Totem Kin mini Flex (Centre), Sub SVS PB1000
Wooonkamer: Yamaha N603, Totem Kin Mini, Rel Quake II, LG55B7.
Keuken: Yamaha BAR400, Sony KD 43X8307C

skank1

ik heb iets gemist? wat is dat van die mailbox? iedereen krijgt nog iets erin of zo?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

jeroenudb

Door alle reacties ook hier enorm veel interesse.
Wie voorziet mij van een PM'tje?

frankp


frankp

Quote from: htandre on April  5, 2012, 14:42:38
Mooi stuk werk geleverd Frank.
Menu is goed, maar met geluid, als je switched, zou het nog mooier zijn. Bij sommige scènes (o.a. Cloverfield en Iron Man) is het geluidsniveau  minder hoog/luid dan gemiddeld.
Ik vind dat War of the Worlds beter in de LFE sectie had gepast.

Alle lof voor je werk.

Morgen nog een verrassing in mijn mailbox, leuk nog een verrassing op mijn verjaardag.

André


Ik heb er nog over nagedacht om de menu's en overgangen te voorzien van geluid, maar ik vond het iets te veel worden. (zowel qua werk als afleiding in het menu)
Het geluidsniveau van de scenes is al eerder besproken. Daar kan ik niets aan veranderen, zo zijn de originele scenes.