HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martijnst1990

Hier ook het probleem dat de menu's niet werken met XBMC, maar de losse stukjes zijn al geweldig 8) Kan niet wachten tot ik hem in mijn BD speler kan schuiven :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

frankp

Wederom echt geweldig om te lezen hoe enthousiast jullie zijn over de HSDD.

@morca
Laat aub weten hoe Pulse op jouw set klinkt (en of dat je subwoofers het hebben overleefd!!)
Ik moet zeggen dat mijn XXLS400 het redelijk bruut laat klinken, maar ik denk dat de subs van een klasse hoger het nog bruter zullen
laten klinken.
Ik kan ook niet wachten om deze scene bij Htip te spelen.

Het menu van de HSDD vereist blijkbaar toch wel het een en ander. Tot nu toe is dit het resultaat:

Dune mediaspeler - werkt
Dune Lite - werkt niet
Xtreamer Sidewinder - werkt niet
Xtreamer Prodigy - werkt
XBMC - werkt niet
Playon HD - werkt niet
Powerdvd 12 - werkt
Himedia HD900b - werkt
Tvix 6600 - werkt
PCH C-200 - werkt

stennisborne

Quote from: frankp on April  3, 2012, 20:31:30
Wederom echt geweldig om te lezen hoe enthousiast jullie zijn over de HSDD.

@morca
Laat aub weten hoe Pulse op jouw set klinkt (en of dat je subwoofers het hebben overleefd!!)
Ik moet zeggen dat mijn XXLS400 het redelijk bruut laat klinken, maar ik denk dat de subs van een klasse hoger het nog bruter zullen
laten klinken.
Ik kan ook niet wachten om deze scene bij Htip te spelen.

Het menu van de HSDD vereist blijkbaar toch wel het een en ander. Tot nu toe is dit het resultaat:

Dune mediaspeler - werkt
Xtreamer - werkt niet
XBMC - werkt niet
Playon HD - werkt niet
Powerdvd 12 - werkt


Himedia HD900b - werkt tot nu toe in korte test perfect (wel in setup BD menu 1.0 ingeschakeld.)
Onkyo TX-SR608 / Mission M73 fronts / Mission 73 Rears / Mission M7C2 Center / Mordaunt short MS308 Sub / Samsung UE48H5570 / Humax iHdr-5050c / Dune HD MAX / Logitech Harmony Ultimate

frankp


Driven2Shine

Nog een klein half uurtje en dan is de schijf binnen.

Zal hem gelijk even op de Dune aanzetten, testen hoeft niet want met de Dune werkt het perfect :D

Thanks Frank.

frankp


Martijnst1990

Zo, heb net even de tijd genomen om in XBMC alle streams los te bekijken en man man wat een vette stukjes :D Heel veel kende ik natuurlijk al dus die zijn "minder" speciaal. Maar er zaten ook echt hele mooie nieuwe tussen. Vooral de THX/DTS/Dolby trailer waren geweldig en dan met name de DTS trailer met de dirigent!

Pulse deed hier helaas niet veel (had ik ook niet verwacht), conus ging flink tekeer, maar vrijwel niet hoor en voelbaar, mijn kamer is helaas gewoon erg slecht met laag :( Monsters & Co. daarentegen was wel weer heel spectaculair! :o
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

frankp

Quote from: Martijn90 on April  3, 2012, 20:48:43
en dan met name de DTS trailer met de dirigent!


Die is niet alleen qua geluid mooi, maar qua beeld ook. Ik zag dat ie een bitrate heeft van boven de 45Mbit!!!

Martijnst1990

Quote from: frankp on April  3, 2012, 20:50:41
Die is niet alleen qua geluid mooi, maar qua beeld ook. Ik zag dat ie een bitrate heeft van boven de 45Mbit!!!
Klopt, beeld was ook ontzettend scherp! Dat is van Pulse dan weer minder het geval :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

frankp

Daarom staat ie ook in het LFE deel  ;)
Het schijnt trouwens ook niet de moeite te zijn om de film in zijn geheel te kijken.

screamhouse

 :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Briljant, nog niet alles gezien, maar alleen de opening en de menu's zijn geweldig. Ook onder de indruk van de Pulse scene, heb zachtjes gespeeld, maar de sub stond aardig te stampen. Nemo was ook heel indrukwekkend.

Frank, hulde voor het werk!
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

StefaanD

Net even gekeken op een Dune Prime 3.0 loopt gewoon als een trein. Alleen surround is hier momenteel moeilijk draai tijdelijk met een 3.1 opstelling ... ja ja uniek  :D

In ieder geval schitterend werk, het menu en de zoom in op LFE sub en scherm maakt het ook helemaal af. Zal 'k zeker ook nog eens gebruiken als de Marantz er is en ook als er hier ooit een nieuwe sub komt.

Ga voor de gein ook een versie maken voor mijn niet gejailbreakte Apple TV 3.

morca

Quote from: frankp on April  3, 2012, 20:31:30
Wederom echt geweldig om te lezen hoe enthousiast jullie zijn over de HSDD.

@morca
Laat aub weten hoe Pulse op jouw set klinkt (en of dat je subwoofers het hebben overleefd!!)
Ik moet zeggen dat mijn XXLS400 het redelijk bruut laat klinken, maar ik denk dat de subs van een klasse hoger het nog bruter zullen
laten klinken.
Ik kan ook niet wachten om deze scene bij Htip te spelen.

Het menu van de HSDD vereist blijkbaar toch wel het een en ander. Tot nu toe is dit het resultaat:

Dune mediaspeler - werkt
Xtreamer - werkt niet
XBMC - werkt niet
Playon HD - werkt niet
Powerdvd 12 - werkt
Himedia HD900b - werkt
hahaha ik zal voorzichtig doen Frank,gek doen als ik een demo geef probeer ik met een film die ik ken.Als ik het zo hoor van je is het ultralaag.
Ben wel erg benieuwd wat er nou zo indrukwekkend aan is,echte film voor me neef die heeft hem wel gezien denk ik.
ik laat me verrassen vd week,er ging wat verkeerd dus overmorgen pas denk ik .........

hoekie

Frank:

Het menu werkt wel op de xtreamer "prodigy" maar niet op de xtreamer "sidewinder". (sidewinder kan geen menu's spelen)

frankp

Ik dacht dat ie ook niet werkte op de Prodigy, dan heb ik dat verkeerd begrepen.
Ik pas het even aan!

StefaanD

Quote from: StefaanD on April  3, 2012, 23:23:49
Ga voor de gein ook een versie maken voor mijn niet gejailbreakte Apple TV 3.

Even mezelf terecht wijzen  ;D Versie maken voor aTV zal niet zo simpel zijn, toch minstens 2 tools nodig om dat voor elkaar te krijgen, maar moet uiteindelijk wel lukken.

1969mach1

Vanavond ga ik de demo downloaden, ben zeer benieuwd!
Kan niet wachten tot de werkdag voorbij is :)

frankp

Quote from: StefaanD on April  4, 2012, 09:22:18
Versie maken voor aTV zal niet zo simpel zijn, toch minstens 2 tools nodig om dat voor elkaar te krijgen

Wat bedoel je hiermee? Werkt een blu ray niet standaard op een Apple TV?

CineSmurf

Quote from: frankp on April  4, 2012, 09:36:53
Wat bedoel je hiermee? Werkt een blu ray niet standaard op een Apple TV?

Volgens mij werkt blu ray nog op geen enkel apple product. Zelfs de duurste iMacs zijn niet met blu-ray speler te krijgen...
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

RonG

Gisteren voor het voetbal nogmaals getest en m.n. pulse. Eerder gaf ik aan dat mijn woofers hoorbaar wapperden en ik het volume niet harder durfde te zetten.
Maar nadat ik wat beter ging luisteren bleek dat niet de woofers hoorbaar wapperden maar dat het het speakerdoek van de fronts bleek te zijn, deze hadden ergens losgelaten door de luchtverplaatsing denk ik.

Nadat ik de fronts verwijderd had was het wapperen weg en kon ik het volume wat harder zetten en kon "pulse" toch goed afdraaien. Het is een gevaarlijke stukje voor de subs iig maar wel erg gaaf.

hoekie

Quote from: frankp on April  4, 2012, 08:27:16
Ik dacht dat ie ook niet werkte op de Prodigy, dan heb ik dat verkeerd begrepen.
Ik pas het even aan!

No Prob.
Op de prodigy moet je dan bd menu lite activeren en krijg je netjes het menu.

frankp

Quote from: RonG on April  4, 2012, 09:43:36
Het is een gevaarlijke stukje voor de subs iig maar wel erg gaaf.

Daarom ook de disclamer als opening  8)

WickedGame


hoekie

Nou ik heb mezelf een Dune D1 aangeschaft... hopelijk gaat het allemaal werken ;)

RonG

Quote from: hoekie on April  4, 2012, 10:46:25
Nou ik heb mezelf een Dune D1 aangeschaft... hopelijk gaat het allemaal werken ;)


No worrys, dat gaat gewoon werken :)