HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martinus

Quote from: x.studio on April  1, 2012, 20:57:25
Ik sta op de lijst voor de fysieke schijf, hoe/wanneer/ is de distributie daarvan?

Komt goed... Anders pm-en ivm het openhouden topic!
............

frankp

tnx martinus ;)

@flavio
goed om te horen dat ie bevalt en inderdaad is het niet handig om 'm te draaien als er mensen op bed liggen. En het is niet de moeite
om 'm zonder geluid te bekijken :D

@hoekie
Dus op zoek naar een Dune?  8)
Jammer dat die xtreamer dingen zo moeilijk werken zeg. (maar ben stiekem wel blij dat het niet aan mijn creatie ligt)

RonG

Hij is binnen maar kan pas morgen afdraaien. Mijn vrouw doet me wat als ik dit nu ga doen :D

treky22

Echt fantastisch, super, geweldig dit project!!!  :clapping: :clapping: :headbanging: :headbanging:

PM sent  8)
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

MaxxMark

Zelfde probleem hier, kan hem wel al kijken, maar heb nu geen set in de buurt om het op af te spelen en op een monitortje met wat bookshelf speakertjes is een beetje sneu en doet de disc geen eer aan :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

BarcoCRT

Feedback bij weergave met een Dune prime 3.0:
- Bij zowel de LFE als Picture komt na Next track te kiezen nog net het laatste frame van het huidige track voorbij. Surround nog niet getest.
- Bij LFE kan binnen het stuk van Cloverfield niet voor Next track gekozen worden, hoewel het stuk Coverfield zelf uit meerdere tracks bestaat.
- Er wordt diverse malen van surroundformaat gewisseld.
- Is Life niet in 1080p24 beschikbaar ipv 1080i25?
- Tussen tracks van hetzelfde beeldformaat is de 'sync' even weg (no picture). Dit gebeurd ook niet tijdens het skippen van tracks binnen een film.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

frankp

Quote from: BarcoCRT on April  1, 2012, 22:54:00
Feedback bij weergave met een Dune prime 3.0:
- Bij zowel de LFE als Picture komt na Next track te kiezen nog net het laatste frame van het huidige track voorbij. Surround nog niet getest.
- Bij LFE kan binnen het stuk van Cloverfield niet voor Next track gekozen worden, hoewel het stuk Coverfield zelf uit meerdere tracks bestaat.
- Er wordt diverse malen van surroundformaat gewisseld.
- Is Life niet in 1080p24 beschikbaar ipv 1080i25?
- Tussen tracks van hetzelfde beeldformaat is de 'sync' even weg (no picture). Dit gebeurd ook niet tijdens het skippen van tracks binnen een film.

1) Ligt niet aan de schijf, maar aan de speler
2) Dat zou kunnen, omdat het een playlist betreft. Weet niet helemaal hoe de spelers hier afzonderlijk mee om gaan. Zal het thuis eens testen
3) Wat bedoel je daarmee?
4) Wel naar gezocht, maar niet kunnen vinden
5) Dat zou kunnen komen omdat het hier echt losse scenes betreft met verschillende codecs (ondanks dat het dezelfde beeldformaten betreft)

Hopjesvla

..ik ben bijzonder benieuwd wat m'n Classe Delta + 802Di + Velodyne DD18 hiervan gaat bakken :)

WickedGame

Quote from: RonG on April  1, 2012, 22:37:49
Hij is binnen maar kan pas morgen afdraaien. Mijn vrouw doet me wat als ik dit nu ga doen :D

Je hebt net een nieuwe auto besteld in haar kleur... dus voor wat hoort wat toch?  :P

Quote from: Hopjesvla on April  2, 2012, 08:48:56
..ik ben bijzonder benieuwd wat m'n Classe Delta + 802Di + Velodyne DD18 hiervan gaat bakken :)

Ik ook... vast veel geweld :D

RonG

Quote from: WickedGame on April  2, 2012, 08:55:17
Je hebt net een nieuwe auto besteld in haar kleur... dus voor wat hoort wat toch?  :P

Haha, dat is idd waar  ;D,
Straks maar gaan testen, ben benieuwd.

frankp

Ik denk dat de teller nu op een PM of 50-60 staat, dus er kan volop getest worden.  :clapping:

Nog even ter info: In de loop van de week komt er meer info m.b.t. de fysieke versie van de HSDD.

Scuzz

Whoohoooo nog een goed uurtje en hij is binnen! Helaas wel de hele dag werken en vanavond pas testen. Kijk er echt naar uit.


Tevens de donatie aan het HT Forum gedaan as promised. Me happy  :pompom:

Etiennevh

Quote from: BarcoCRT on April  1, 2012, 22:54:00
Feedback bij weergave met een Dune prime 3.0:
- Is Life niet in 1080p24 beschikbaar ipv 1080i25?

Mijn BD van Life is wel 1080P24 idd
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Marco66

Bij afspelen in xbmc geeft hij aan dat hij bepaalde bestanden niet kan afspelen.
Iso gemaakt en daarmee begint hij gelijk met afspelen van 1 trailer en voor de rest niet.
Krijg dus geen intro en geen menu te zien,iemand andres dit zelfde probleem?

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

WickedGame

Quote from: Marco66 on April  2, 2012, 11:41:21
Bij afspelen in xbmc geeft hij aan dat hij bepaalde bestanden niet kan afspelen.
Iso gemaakt en daarmee begint hij gelijk met afspelen van 1 trailer en voor de rest niet.
Krijg dus geen intro en geen menu te zien,iemand andres dit zelfde probleem?

Marco

Misschien handig te vermelden waarmee je de ISO heb gebrand, en waarop je het afspeelt.

hoekie

Quote from: Marco66 on April  2, 2012, 11:41:21
Bij afspelen in xbmc geeft hij aan dat hij bepaalde bestanden niet kan afspelen.
Iso gemaakt en daarmee begint hij gelijk met afspelen van 1 trailer en voor de rest niet.
Krijg dus geen intro en geen menu te zien,iemand andres dit zelfde probleem?

Marco

Ja ik had dat ook!

frankp

Raar, want op bijvoorbeeld bol.com staat ie ook als 1080i, maar als ik op internet ga zoeken kom ik ook de 1080p versies tegen.
Ik weet wel dat Discovery Channel een 1080i versie heeft uitgegeven, maar die is ingesproken door Oprah Winfrey en de 1080p versie van
de BBC zelf is ingesproken door David Attenborrough.

Ik ga even zoeken en misschien dat ik nog wel even een fix release zodat Life ook als 1080p versie erop komt te staan.
Ik moet wel zeggen dat het mij niet stoort en dat ik het verschil eigenlijk niet zie.

Marco66

Quote from: WickedGame on April  2, 2012, 11:42:43
Misschien handig te vermelden waarmee je de ISO heb gebrand, en waarop je het afspeelt.

Met Imgburn maar ook de losse bdmv map werkte niet. Speel het af met xbmc op win 7 htpc en normaal geen problemen met iso of bdmv afspelen.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

RonG


Wat me gisteren opviel bij het even afspelen (om te spieken) van de losse M2ts files op mijn pc is dat sommige bestanden ik wel kon afspelen met mediaplayer 11 en andere weer niet. Ik kon deze wel weerafspelen met VLC.
Misschien een codec issue?

XanaduNL

Quote from: RonG on April  2, 2012, 12:12:58
Wat me gisteren opviel bij het even afspelen (om te spieken) van de losse M2ts files op mijn pc is dat sommige bestanden ik wel kon afspelen met mediaplayer 11 en andere weer niet. Ik kon deze wel weerafspelen met VLC.
Misschien een codec issue?

Ja. VLC heeft zobeetje alle codecs ingebakken. WMP gebruikt externe codecs.

frankp

Brrrr....mediaplayer 11 (dat is nog net geen vloeken)

tipje: VLC of MPC-HD

RonG

Quote from: frankp on April  2, 2012, 13:17:06
Brrrr....mediaplayer 11 (dat is nog net geen vloeken)

tipje: VLC of MPC-HD

I know, maar was meer een antwoord naar Marco66 gezien hij via een pc afspeelt.

frankp

Ah zo...

Zie trouwens dat we de 10.000 views al ruim gepasseerd zijn  :worship:

WickedGame

Quote from: frankp on April  2, 2012, 13:35:08
Ah zo...

Zie trouwens dat we de 10.000 views al ruim gepasseerd zijn  :worship:

Animo is groot :) En ik kan wel zeggen een van de meest gave actie die op het HTforum is uitgevoerd.  :pompom:

frankp

 :blush:

Animo is er zeker. Denk dat ik ondertussen op 80-90 pm's zit.



@ArjanR1
mocht je meelezen, je PM inbox zit vol