HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

erwinh

Quote from: hoekie on March 31, 2012, 21:11:28
Maar vind de overgangen van geluidssporen vervelend worden op de avr600
Door de open structuur wat ik heb begrepen krijg je elke keer een vreemd geluid over je speakers...
Bij een film kijken heb je dat 1 keertje, bij het starten, maar met zo'n demo disc iedere keer ... Vanwege al die stukjes film.
Oeps, een vooraf niet bedachte consequentie van het spelen over een AVR600  :huh2:. Als de demostukjes maar steeds een paar minuten duren.... wordt het een heel ge-plop!
Ik heb daar niet zo veel last van maar wel haperingen bij het opstarten van het geluid. Geen reden om de demo disk niet te willen, maar niet om zo'n schijf dan achter elkaar af te spelen lijkt me. Maar goed we zullen zien.
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

frankp

Ik had me voorgenomen in in post nummer 1000 aan te kondigen dat de HSDD klaar is, dus opgelet, daar komt ie................

CineSmurf

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

frankp

*** POST NUMMER 1000 ***

Na ongeveer 3 maanden is het dan eindelijk zo ver. Het zoeken naar scenes, het knippen van de scenes, het ontwerpen van de menu's, het
maken van de overgangen, het toevoegen van wat leuke extra's en het uiteindelijk in elkaar zetten van de disc heeft uiteindelijk geleid tot de:

HT SUPER DEMO DISC versie 1.0
:pompom: :clapping: :pompom: :clapping: :pompom: :clapping: :pompom: :clapping:

Bij deze is de digitale versie gereleased en zit mijn werk er (voorlopig) op.
Ik wil hierbij nog even g-dope, hoekie, martinus en qinq bedanken voor de hulp. Daarnaast natuurlijk ook iedereen bedankt die mee heeft gedacht over
de inhoud van de disc. Daar mogen jullie dan nu eindelijk van gaan genieten.

Voor verdere info over de digitale versie, kan je mij een PM sturen.


skank1

waarvoor dank !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :pompom:
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

frankp

Graag gedaan!!!

Nog even een toevoeging.
Ik hoor ook graag van iedereen of ie wel of niet speelt op jouw mediaspeler, zo kan ik een beetje kijken waar de bottlenecks zitten bij een eventuele
vervolgversie.

CineSmurf

Heel goed gedaan! Ik kan niet wachten 'm een keer te kunnen testen!
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

StefaanD

Quote from: frankp on April  1, 2012, 18:00:35
Voor verdere info over de digitale versie, kan je mij een PM sturen.

Kan tellen als duizendste post  :headbanging:

Vermoed dat je PM inbox in no time gaat dicht stroppen met berichten  ;D

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

RonG


negotiata

- To be or not to be, thats the question -

frankp

Mijn PM box is inderdaad bijna ontploft, maar inmiddels heeft iedereen een berichtje terug gehad!

Erg leuk om te zien hoe de HSDD hier leeft onder de HT-ers. Weet ik in ieder geval dat ik het niet alleen voor mezelf doe.

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

RonG

Quote from: frankp on April  1, 2012, 19:13:18
Erg leuk om te zien hoe de HSDD hier leeft onder de HT-ers. Weet ik in ieder geval dat ik het niet alleen voor mezelf doe.

jullie maken hier heel veel mensen blij mee :)

Martijnst1990

Hulde aan Frank, maar natuurlijk ook de rest van het team!

Ik sta dan wel al op de lijst voor een echte disc, maar bij deze ook maar een PM voor een voorproefje van de digitale versie 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

frankp

Alle PM's weer beantwoord en ik verwacht hier een hele berg reviews  :P

screamhouse

Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

hoekie


Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

StefaanD

Normaal nog 45 minuten.

Zal bekeken worden op Dune Prime 3.0 en Apple TV en o heb hier ook wel nog nergens een Mede8er MED500X rondslingeren.

frankp


hoekie

Nou de HP demo werkt gewoon direct via mijn laptop naar de AVR naar de beamer!
Het zit m dus in de Xtreamer, zowel de sidewinder als de prodigy geven een verstoring, bromgeluid, terwijl mijn laptop van 40 sec tot 59 sec in deze demo, stotterend beeld en geluid, maar dat is/was de moeite die de laptop ff had. Toen ik wifi ff uitgezet had en andere dingen op de achtergrond draait de potter demo als een zonnetje...

Geen xtreamer meer voor mij omdat ik er toch al wat meer problemen mee had....

Flavio

Ik heb hem net even snel getest en tot zover werkt alles prima op een Dune Prime 3.0 vanaf het netwerk.
Kan nu niet verder testen omdat er boven iemand ligt te slapen.  :D
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
NAD T758V3 | Behringer NX4-6000
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL X1 | 2x T+A TAL 90
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

x.studio

Ik sta op de lijst voor de fysieke schijf, hoe/wanneer/ is de distributie daarvan?