HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

StrayDog


Martijnst1990

Is er trouwens een lijstje bekend van alle leden die er 1 willen? Ben wel benieuwd waar ik ongeveer sta, ervan uitgaande dat het op volgorde wat afgehandeld :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

StrayDog

Ik denk dat dit soort vragen allemaal via PM moet (zie ook mijn vraag daarvoor) ;)

Martijnst1990

Quote from: StrayDog on March 30, 2012, 18:58:58
Ik denk dat dit soort vragen allemaal via PM moet (zie ook mijn vraag daarvoor) ;)
Daar heb je een punt  :unsure:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martinus

Quote from: Martijn90 on March 30, 2012, 18:56:43
Is er trouwens een lijstje bekend van alle leden die er 1 willen? Ben wel benieuwd waar ik ongeveer sta, ervan uitgaande dat het op volgorde wat afgehandeld :D

Er is zeker een hit list... Dus als je ineens in een schitterend plaatje met een duffe dreun een kogel van linksonder na rechtboven hoort gaan.... Dan weet je hoe laat het is....
@ frank zo de review kort genoeg :)
............

frankp

Hahaha  :P

En idd Martijn90, info even via PM, zodat het topic open kan blijven ;)

Ik ga de HSDD vanavond nog een keer volledig op mijn Dune Smart bekijken!! Dus net als bij hoekie, ook hier een sneak-preview!!

brtram

Quote from: Martinus on March 30, 2012, 19:25:49
Er is zeker een hit list... Dus als je ineens in een schitterend plaatje met een duffe dreun een kogel van linksonder na rechtboven hoort gaan.... Dan weet je hoe laat het is....
@ frank zo de review kort genoeg :)

:clapping: :clapping: :clapping:

hoekie

Quote from: frankp on March 30, 2012, 19:28:39
Hahaha  :P

En idd Martijn90, info even via PM, zodat het topic open kan blijven ;)

Ik ga de HSDD vanavond nog een keer volledig op mijn Dune Smart bekijken!! Dus net als bij hoekie, ook hier een sneak-preview!!


Absoluut!
Eerst ff die kleine zijn tanden poetsen, wassen, voorlezen en dan naar bed.
Dan bakkie koffie zetten en knallen!

frankp

Heb je al wel gekeken of ie werkt op je mediaspeler? (xtreamer was het toch?)

hoekie

Quote from: frankp on March 30, 2012, 19:40:26
Heb je al wel gekeken of ie werkt op je mediaspeler? (xtreamer was het toch?)

Komt goed, of via folder en anders via iso.
Laptop staat die ook, laat straks wel ff weten.

jantje112

Ik heb 2 tal mediaspelers staan, de Playon HD en de Iconbit 7 3d. Zou het iso'tje dus ook wel willen proberen. Kunnen we deze ergens vinden?


Martinus

Quote from: jantje112 on March 30, 2012, 20:36:46
Ik heb 2 tal mediaspelers staan, de Playon HD en de Iconbit 7 3d. Zou het iso'tje dus ook wel willen proberen. Kunnen we deze ergens vinden?
Nope, niet openbaar. Komt wellicht, nadat alles klaar is.
............

hoekie

Zowel de iso (die ik gebakken heb) als de br folder spelen niet volledig op de xtreamer. In beide gevallen 1 en dezelfde demo stuk(je) en dan houd die er mee op.

Toen ben ik maar met het handje de m2ts files gaan afspelen. Dit ligt aan de mediaplayer want zowel de iso als de br folder draaien goed op mijn laptop. Hopelijk komt de prodigy vandaag binnen die k op het forum heb gekocht gisteren. Dan kan ik daar ook nog mee testen.

Maar even over de disc zelf. Als dit geen demo disc is weet ik het niet meer!
Ongelooflijk wat mooi in elkaar gezet!
Het mooie is, je denkt dit is een surround stuk maar het had net zo goed onder picture kunnen zitten en vice versa.
Uiteraard geld dit ook voor het lfe stuk. 1 en al super demo materiaal en schitterend in elkaar gezet.

Hopelijk kan ik m vanavond nog een keer volledig kijken op de prodigy en anders ia de laptop.
Oh ja... Als je problemen met je buren wilt moet je s avonds ff de lfe stukken afdraaien.....
Ik heb gisteravond de volume knop iets terug gedraaid anders had ik denk ik de buren op de stoep gehad  ;D

frankp

Haha, leuk om te lezen, hoekie!  :clapping:

Het is al wat je eerder zei, dat eigenlijk alle scenes wel in alle categorieen geplaatst kunnen worden, omdat ze van alles
wel wat bevatten.
Ik ben alleen nog even aan het wachten op de testresultaten van g-dope en dan ga ik de digitale versie in ieder geval final maken en
versie 1.0 geven.

StefaanD

 O0 kan haast niet wachten tot deze gereleased wordt  O0

We horen het wel als het zover is en hoe één en ander in elkaar zit hoe deze kan bemachtigd worden.

In ieder geval, voor de zoveelste keer maar het gaat nooit vervelen, knap werk aan iedereen die hieraan meegewerkt heeft  :headbanging:

x.studio

Yep, ik begin ook knap ongeduldig te worden (in de goede zin des woord) Ik weet niet hoeveel veren je inmiddels in je r**t hebt, maar ze zijn verdient!

hoekie


Martinus

Quote from: x.studio on March 31, 2012, 16:27:17
Yep, ik begin ook knap ongeduldig te worden (in de goede zin des woord) Ik weet niet hoeveel veren je inmiddels in je r**t hebt, maar ze zijn verdient!

Idd het lijkt wel fleurige pauw aant worden.... Maar goed dat er in de sectie picture niet een filmpje van is :)
............

frankp

Ik ben benieuwd hoekie!!
Ik heb silent cinema ook even toegevoegd aan het testteam zodat hij op een popcorn kan proberen wat de HSDD doet.
Wil even iets meer zekerheid hebben omdat de Xtreamer het dus niet deed.

Misschien even goed zoeken in de picture sectie, misschien dat ik er zomaar een easter egg in heb verstopt  ;)

balodis

Mocht je de HSDD op een Tvix 6600 willen testen dan doe ik dat graag.
Primare SP32HD - Primare 31.2 - Primare 30.3 - Marantz ND8006 - Audio Physic Virgo 25 - Audio Physic Orea - Audio Physic Sitara 25 - Shunyata Hydra V-Ray - Shunyata Taipan - MIT Shotgun - AudioQuest Chocolate

StrayDog

Quote from: balodis on March 31, 2012, 19:45:20
Mocht je de HSDD op een Tvix 6600 willen testen dan doe ik dat graag.

Nee niet meer te veel testen, moeten we nog langer wachten  :P
Maak er dan maar een public beta test van ;)

negotiata

Quote from: frankp on March 31, 2012, 19:13:37
Ik ben benieuwd hoekie!!
Ik heb silent cinema ook even toegevoegd aan het testteam zodat hij op een popcorn kan proberen wat de HSDD doet.
Wil even iets meer zekerheid hebben omdat de Xtreamer het dus niet deed.

Misschien even goed zoeken in de picture sectie, misschien dat ik er zomaar een easter egg in heb verstopt  ;)

De xtreamer ultra heeft hij zeker ?
Die speelt geen bluray iso af.

De rest van de xtreamer family wel....
- To be or not to be, thats the question -

balodis

Quote from: StrayDog on March 31, 2012, 19:59:21Nee niet meer te veel testen, moeten we nog langer wachten  :P
Maak er dan maar een public beta test van ;)

;)
Primare SP32HD - Primare 31.2 - Primare 30.3 - Marantz ND8006 - Audio Physic Virgo 25 - Audio Physic Orea - Audio Physic Sitara 25 - Shunyata Hydra V-Ray - Shunyata Taipan - MIT Shotgun - AudioQuest Chocolate

hoekie

Quote from: Negotiata on March 31, 2012, 20:23:34
De xtreamer ultra heeft hij zeker ?
Die speelt geen bluray iso af.

De rest van de xtreamer family wel....

Heb me prodigy ook sinds vandaag en die speelt wel menus af en iso ook.
Ook een sidewinder en die speelt ook iso af, dus waarom dit niet goed gaat....

Maar vind de overgangen van geluidssporen vervelend worden op de avr600
Door de open structuur wat ik heb begrepen krijg je elke keer een vreemd geluid over je speakers...

Bij een film kijken heb je dat 1 keertje, bij het starten, maar met zo'n demo disc iedere keer ... Vanwege al die stukjes film.

Kijk normaal altijd iso op xtreamer en de iso werkt op de laptop maar dus niet op xtreamer...

Straks laptop er ff op want bij beide xtreamerwww krijg ik in Harry Potter stuk bromgeluiden ...
Dan moet ik van bron wijzigen en weer terug om goed te krijgen...

skank1

Quote from: frankp on March 31, 2012, 19:13:37
Ik ben benieuwd hoekie!!
Ik heb silent cinema ook even toegevoegd aan het testteam zodat hij op een popcorn kan proberen wat de HSDD doet.
Wil even iets meer zekerheid hebben omdat de Xtreamer het dus niet deed.

Misschien even goed zoeken in de picture sectie, misschien dat ik er zomaar een easter egg in heb verstopt  ;)

de xtreamer daar zeg je het  ;D
wie wilt er zo'n toestel nu :p
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii