HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Etiennevh

Alle credits naar iedere harde werker die hier aan mee heeft geholpen. Het ziet er veelbelovend uit!

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

frankp

Tnx!!

En we zijn officieel een "sticky topic" !!!!
En welk modje het ook mag hebben gedaan...bedankt!

VlisChris

Je moet de topic titel nog aanpassen :P





























Ohja, en zorgen dat ik uiteindelijk ook die mooie BR kan kijken ;)
Hard werken geweest, maar het resultaat zal er vast naar zijn. Ben bijzonder benieuwd ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

bokkes

Quote from: Martinus on March 29, 2012, 20:29:03
Morgenvroeg ga ik testen... Buren weg, vrouw weg...  :P

Nou en ????? vertel ????? Het is nu morgenvroeg  ;D

Frank Petje af voor hoe je het in elkaar hebt gezet en de uren die je er in hebt gestopt  :clapping:
En ook de anderen die een steentje hebben aangedragen of nog werk gaan verichten.

Mvg. bokkes


Marco66

Niets dan hulde voor dit mega project, ben echt super benieuwd naar het eindresultaat!
Stuur maar op die schijf  ;D

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

hoekie

Ben nu ff aan het spelen... maar oh oh oh wat een topper dit!!!

Martijnst1990

Quote from: hoekie on March 30, 2012, 09:56:48
Ben nu ff aan het spelen... maar oh oh oh wat een topper dit!!!
Tuurlijk, maak ons even lekker!  :tongue2: :D

Nogmaals: kan ook echt niet wachten, ben benieuwd hoe snel Martinus en Frank de lijst met geïnteresseerden kunnen afwerken als het eenmaal zo ver is (maar neem de tijd hé) ;) 
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

WickedGame

Quote from: Martijn90 on March 30, 2012, 10:02:41
Tuurlijk, maak ons even lekker!  :tongue2: :D

Nogmaals: kan ook echt niet wachten, ben benieuwd hoe snel Martinus en Frank de lijst met geïnteresseerden kunnen afwerken als het eenmaal zo ver is (maar neem de tijd hé) ;) 

hangt ook af of je een Blu-ray copy wilt of alleen een download voor op een MediaPlayer.

Project is geweldig overigens ben benieuwd! In iedergeval overtreft zover ik alleen al de teaser heb gezien deze Demo disc ruimschoots die van AV

Martijnst1990

Quote from: WickedGame on March 30, 2012, 10:05:12
hangt ook af of je een Blu-ray copy wilt of alleen een download voor op een MediaPlayer.

Project is geweldig overigens ben benieuwd! In iedergeval overtreft zover ik alleen al de teaser heb gezien deze Demo disc ruimschoots die van AV
Ik ga natuurlijk wel voor een echte schijf 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

hoekie

Iemand die bij mij in de buurt woont mag wel ff langs komen hoor vanavond ;)
Dan ga ik m in de HT afspelen!

frankp

Kijk, dat is nog eens een uitnodiging:

Een sneak-preview bij hoekie  :popcorn:

hoekie


RonG

Quote from: hoekie on March 30, 2012, 10:06:56
Iemand die bij mij in de buurt woont mag wel ff langs komen hoor vanavond ;)
Dan ga ik m in de HT afspelen!

Jammer genoeg wat te ver weg ben ik bang :(

Martinus

Testing is over nu gaan we vant weekend ff lekker genieten....  :tongue2: :tongue2: :tongue2:

lijkt mijn inziens klaar  :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging:

snap nu overigens beter waarom de discussie van scenes zo groot was. Ik ken niet alle stukjes.. maar zie nu in dat veel lfe ook surround is en picture surround kan zijn.... ik denk dat de schijf van 3 wel geslaagd is.....

@ Frank: zie onze doc
@ All.... zakgeld sparen :)
............

WickedGame

Quote from: Martinus on March 30, 2012, 12:25:16
Testing is over nu gaan we vant weekend ff lekker genieten....  :tongue2: :tongue2: :tongue2:

lijkt mijn inziens klaar  :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging:

snap nu overigens beter waarom de discussie van scenes zo groot was. Ik ken niet alle stukjes.. maar zie nu in dat veel lfe ook surround is en picture surround kan zijn.... ik denk dat de schijf van 3 wel geslaagd is.....

@ Frank: zie onze doc
@ All.... zakgeld sparen :)


Zakgeld genoeg :D


*Edit*

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Martinus

............

RonG


WickedGame


frankp

@wickedgame

Graag zulke dingen via PM bespreken, aangezien dat de ondergang was van het vorige topic.
Zou je ook meteen even je post kunnen aanpassen, tnx!

WickedGame

Quote from: frankp on March 30, 2012, 13:16:17
@wickedgame

Graag zulke dingen via PM bespreken, aangezien dat de ondergang was van het vorige topic.
Zou je ook meteen even je post kunnen aanpassen, tnx!

Done ;)

frankp

U wordt bedankt  ;D

@Martinus
Mocht je nog een kleine review willen schrijven zonder al te veel prijs te geven..... (heb ik ook aan hoekie gevraagd)

RonG

Quote from: WickedGame on March 30, 2012, 13:15:06
Jij kan niet in mijn broekzak kijken  :P

Had het eerder over mijn broekzak na mijn laatste aanschaf  :D

StrayDog

Complimenten voor het vele werk en tijd die er ingestoken zijn, ben zeer benieuwd naar het resultaat!

Al enig idee wanneer wij als gewone stervelingen hem kunnen gaan bekijken?
Want ik kan nu natuurlijk niet meer wachten ;)

frankp

Quote from: StrayDog on March 30, 2012, 16:47:16
Al enig idee wanneer wij als gewone stervelingen hem kunnen gaan bekijken?

Info via PM  ;)