HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

john2910

Quote from: WickedGame on March 26, 2012, 16:01:02
Volgens mij waren de testers al bekend :)

Nu even wachten op de Final!  ;D

Ben zeer benieuwd! En full respect naar frankp  :pompom:  :clapping:  :headbanging:

Yes laat hem maar komen......

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

frankp

Bedankt voor de enthousiaste reacties!

Helaas komen we wat technische problemen tegen met het testen. Op softwarematige spelers draait de HSDD prima, maar op een standalone
speler gaat het niet goed.
Ik heb de problemen nu ook kunnen reproduceren op een software speler (Corel WinDVD), maar snap nog niet waar het aan ligt.
We zoeken dus nog even verder en ik vrees dan ook dat de einddatum ook niet gehaald gaat worden :(

frankp

Update:

mogelijke oplossing gevonden!!!
Nu alles aanpassen en dan weer testen geblazen  :D

skyfox

Nice! Goed bezig Frank!! Kan echt niet wachten tot ik de final version in mn blurayspeler kan stoppen :D
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Marco66

Quote from: skyfox on March 27, 2012, 20:57:42
Nice! Goed bezig Frank!! Kan echt niet wachten tot ik de final version in mn blurayspeler kan stoppen :D

Hier nog iemand  ;D

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

frankp

Op mijn Dune Smart werkt ie nu goed. Moet nog een paar streams aanpassen en dan kunnen de testers ook weer aan de slag.
En dan hopen dat de belangrijkste test, de stand-alone blu ray speler, ook goed gaat.

Oftewel....nog heeeeeeeeeel even geduld.

Martinus

............

HTip

Quote from: frankp on March 27, 2012, 20:36:22
Update:

mogelijke oplossing gevonden!!!
Nu alles aanpassen en dan weer testen geblazen  :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Kjelt


RonG


Scuzz

Respect frank.... Het ziet er elke keer weer rooskleuriger uit!!

LittleNinja

Ik ben een late volger, maar niet minder enthousiast! 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Dekay

KEF Q300 & Q600c - Marantz SR5006 & UD5005 - Mijn HT

mansm


frankp



skank1

Quote from: StefaanD on March 28, 2012, 16:58:42
Andere late volger meld zich aan, ziet er ieder geval schitterend uit frankp  O0

nu pas? ;p
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Martinus

Ben ook benieuwd.... Iedereen weet zijn weg te vinden naar ons he...
............

frankp

Ze weten ons alleen moeilijk te vinden als ze op de link in je onderschrift klikken.
Volgens mij linkt die nog naar het oude topic  ;)

StefaanD

Quote from: skank1 on March 28, 2012, 18:58:34
nu pas? ;p

Ben een valse trage  ;) Nee zag gewoon HSDD vernoemd in het HT draadje van HTip ( hij weer  ;D ) en 'k dacht hé wat is dat, lijkt me reuze interessant.

frankp

Het IS ook reuze interessant!!! (al zeg ik het zelf)

Maar dan nu het belangrijkste nieuws:

De problemen zijn gefixt en ik ben op dit moment naar een gebrande versie van de HSDD aan het kijken op mijn Philips bdp-9600  :popcorn: :popcorn: :popcorn:
De testers hebben ook de beschikking over de bijgewerkte versie en kunnen aan de slag met hun apparaten.
Zoals het er nu naar uit ziet zal de release zoals gepland, dit weekend gaan gebeuren!!!

master30

 :popcorn:

Ik ben een late reacter maar volgde al vroeg  O0
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

rallufff

Quote from: frankp on March 28, 2012, 21:52:50
Het IS ook reuze interessant!!! (al zeg ik het zelf)

Maar dan nu het belangrijkste nieuws:

De problemen zijn gefixt en ik ben op dit moment naar een gebrande versie van de HSDD aan het kijken op mijn Philips bdp-9600  :popcorn: :popcorn: :popcorn:
De testers hebben ook de beschikking over de bijgewerkte versie en kunnen aan de slag met hun apparaten.
Zoals het er nu naar uit ziet zal de release zoals gepland, dit weekend gaan gebeuren!!!

Super! Ben zeer benieuwd!  :D
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"