HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frankp


rijstfj


frankp

Even een live-update:

De eerste final-beta versie wordt nu "gebuild" door Encore  ;D
Deze zou (als het goed is) bugvrij moeten zijn.
Vrijdag en zaterdag ga ik de streams vervangen en dan zal ie zondag klaar staan voor de betatesters  :popcorn:

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

rallufff

| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

Maro

Ziet er erg goed uit zeg. Pracht werk... :worship:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

DVDmartinDVD

Hoi,

Ik heb er al een losse hard-disk voor gekocht.

Bedankt alvast.....
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

frankp


frankp

Meteen even een update:

Nog maar 10 scenes te vervangen en dan is ie klaar....  :crazy:

Martinus

Quote from: frankp on March 24, 2012, 20:32:07
Meteen even een update:

Nog maar 10 scenes te vervangen en dan is ie klaar....  :crazy:

Duurt lang ...... :)
............

frankp

Die update was ook op het moment dat ik er mee stopte en lekker zelf een filmpje op heb gezet.
Er is een tijd van werken en een tijd van ontspannen hè!  ;)

HTip

Quote from: frankp on March 25, 2012, 10:39:53
Die update was ook op het moment dat ik er mee stopte en lekker zelf een filmpje op heb gezet.
Er is een tijd van werken en een tijd van ontspannen hè!  ;)
Hoeveel uur heb je er al aan gewerkt? Heb je dat een beetje bijgehouden. Je mag wel de titel erelid krijgen :worship:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

kermit


frankp

Ik kan u allen melden dat hedenmiddag om 15:15 uur de disc helemaal klaar is voor de betatest!!!
:clapping: :headbanging: :pompom: :popcorn: :clapping: :headbanging: :pompom:

En om meteen Htip's vraag te beantwoorden: Ik denk dat ik er een kleine 150 uur in heb zitten, maar dat is wel een hele wilde gok.
Ondanks de tegenslagen en hobbels heb ik er toch met heel veel plezier aan gewerkt! En ben er wel een klein beetje trots op  :blush:

Ik wil de testers dan ook vragen om hier hun mening/review te plaatsen zodra ze de HSDD hebben getest, maar niet te veel spoileren hè  ;)


Martinus

Quote from: frankp on March 25, 2012, 15:31:51
Ik kan u allen melden dat hedenmiddag om 15:15 uur de disc helemaal klaar is voor de betatest!!!
:clapping: :headbanging: :pompom: :popcorn: :clapping: :headbanging: :pompom:
En om meteen Htip's vraag te beantwoorden: Ik denk dat ik er een kleine 150 uur in heb zitten, maar dat is wel een hele wilde gok.
Ondanks de tegenslagen en hobbels heb ik er toch met heel veel plezier aan gewerkt! En ben er wel een klein beetje trots op  :blush:
Ik wil de testers dan ook vragen om hier hun mening/review te plaatsen zodra ze de HSDD hebben getest, maar niet te veel spoileren hè  ;)

zal me inhouden :) ..... vanavond nog ff de buren wakker maken.... :) :) :)
............

Martinus

 :clapping: Nog 20 minuten om een eerste blik te mogen aanschouwen.... Der br-brenner brennt :)
............

morca

Quote from: frankp on March 25, 2012, 15:31:51
Ik kan u allen melden dat hedenmiddag om 15:15 uur de disc helemaal klaar is voor de betatest!!!
:clapping: :headbanging: :pompom: :popcorn: :clapping: :headbanging: :pompom:

En om meteen Htip's vraag te beantwoorden: Ik denk dat ik er een kleine 150 uur in heb zitten, maar dat is wel een hele wilde gok.
Ondanks de tegenslagen en hobbels heb ik er toch met heel veel plezier aan gewerkt! En ben er wel een klein beetje trots op  :blush:

Ik wil de testers dan ook vragen om hier hun mening/review te plaatsen zodra ze de HSDD hebben getest, maar niet te veel spoileren hè  ;)


Je bent er druk mee geweest Frank,ik ga hem zekers even kijken/luisteren  :D

:thumbs-up:

frankp

Ik ben heel benieuwd wat je er van vind...
(ging trouwens lekker he met 5MB/s  8) )

Martinus

Quote from: frankp on March 25, 2012, 20:57:40
Ik ben heel benieuwd wat je er van vind...
(ging trouwens lekker he met 5MB/s  8) )

Jip.... Zie pm.... Nice intro... Lekker voor het subje :)
............

frankp

Ja hij is leuk hè!
Zit aardig wat werk in, maar wel een leuk extraatje.

@morca
Nog een klein weekje geduld. Als de test goed gaan dan maak ik er de daadwerkelijk versie 1.0 van  :clapping:

master30

Ik zou hem ook graag willen testen  O0
waar en hoe?
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

WickedGame

Quote from: master30 on March 26, 2012, 15:59:40
Ik zou hem ook graag willen testen  O0
waar en hoe?

Volgens mij waren de testers al bekend :)

Nu even wachten op de Final!  ;D

Ben zeer benieuwd! En full respect naar frankp  :pompom:  :clapping:  :headbanging:

Peerless Monster

Jeetje nog niet zo lang geleden was ik bij HTip samen met Wicked Game en RonG en toen hadden we het hier terstond over. Ik heb de sneak preview gekeken en wow dat ziet er profi uit! Compliments!!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Madhouse

Gaaf project dit Frank, ik kan niet wachten op de final  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

WilcoL

Quote from: WickedGame on March 26, 2012, 16:01:02
Nu even wachten op de Final!  ;D

Ben zeer benieuwd! En full respect naar frankp  :pompom:  :clapping:  :headbanging:

X10

:worship: :worship: :worship: :worship:
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear