HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frankp

Zoals beloofd staan de afbeeldingen van de menu's op pagina 1  8)

HTip

Quote from: frankp on February 11, 2012, 14:49:26
Zoals beloofd staan de afbeeldingen van de menu's op pagina 1  8)
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Heel erg goed gedaan!!!

Je hebt de Notes en de Velodyne eer aan gedaan O0

Niet te vergeten de mooie foto's van daxie...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Quote from: frankp on February 11, 2012, 14:49:26
Zoals beloofd staan de afbeeldingen van de menu's op pagina 1  8)


Gaaf man, Kan niet wachten.

addy

Begrijp dat je een super demo disc in elkaar aan het zetten bent.
Is die bij gereed zijn ook te koop ?

Martijnst1990

Quote from: addy on February 11, 2012, 15:42:12
Begrijp dat je een super demo disc in elkaar aan het zetten bent.
Is die bij gereed zijn ook te koop ?
Moet je FrankP even een PM sturen, mag niet besproken worden in het topic.

Edit: Echt prachtige screens van het menu! 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

daxie

Prachtig werk Frank en G-Dope!

Het ziet er echt goed uit.

Een klein puntje: bij LFE en PICTURE heb je een oneven aantal scenes. Het zou mooier zijn als er links en rechts evenveel staan...

Dus ofwel een scene bij of er een af. Maar dat zijn mini puntjes.


Xstream

Quote from: daxie on February 11, 2012, 15:47:30
Prachtig werk Frank en G-Dope!

Het ziet er echt goed uit.

Een klein puntje: bij LFE en PICTURE heb je een oneven aantal scenes. Het zou mooier zijn als er links en rechts evenveel staan...

Dus ofwel een scene bij of er een af. Maar dat zijn mini puntjes.


Nou, erbij mag altijd natuurlijk. Maar er 1 inleveren omdat 't niet even is gaat me wat ver :P
Neem aan dat 't een kwestie is van filesize wat op een BR disc past? Anders mag er van mij wel 1 bij uiteraard :)
Maar ziet er top uit Frank!

Zit sowieso met een hele nieuwe setup, dus dit zou de perfecte test disc zijn om 's e.e.a. af te stellen :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

jaco

Hoe wil je je set afstellen met filmscenes ?
Kun je beter een Blu Ray als de Disney WOW nemen, test tracks voor allerlij speaker setups.

frankp

Afstellen zal inderdaad niet gaan, maar genieten van je nieuwe afgestelde set zal prima gaan met de HSDD.

@daxie
Er is niet bewust voor een oneven aantal gekozen. Dit is zo in de samenstelling gegaan.
Het blijkt nu dat het ook allemaal net op een 25Gb blu ray gaat passen. Dus als ik er een scene aan toe
zou voegen dan gaan we meteen naar een 50Gb schijfje. Op dit moment zonde van de ruimte.
Voor eventueel een 2e versie kan ik er wel rekening mee houden.

@htip
Tnx, maar vergeet ook vooral g-dope niet! Hij heeft de opzet voor de menu's gemaakt.

@de rest
Wederom leuk om alle enthousiaste reacties te zien. Ik hou jullie op de hoogte.

jaco

Als je ooit iets met test tracks wilt doen naar die WOW gaan zoeken  ;)

HTip

Quote from: frankp on February 11, 2012, 16:57:39
@htip
Tnx, maar vergeet ook vooral g-dope niet! Hij heeft de opzet voor de menu's gemaakt.
Zeker niet! Ik zie het grafische werk ook als een co-productie van jullie 2 :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Xstream

Kzal die WOW eens opzoeken.
Maar als je weet wat je lekker vind, dan kun je elke scene (liefst de goeie) opzetten en tunen lijkt me. Zodat 't klinkt zoals je 't lekker vind :)
Moet sowieo eerst m'n stereo eerst maar 's gaan tunen, klopt nog weinig van. Nieuwe ruimte, hele andere akoestiek blijkt wel :D

Maar nu ben ik wel erg benieuwd naar die WOW disc ... staat al in de que :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

evilniek

Quote from: daxie on February 11, 2012, 15:47:30
Prachtig werk Frank en G-Dope!

Het ziet er echt goed uit.

Een klein puntje: bij LFE en PICTURE heb je een oneven aantal scenes. Het zou mooier zijn als er links en rechts evenveel staan...

Dus ofwel een scene bij of er een af. Maar dat zijn mini puntjes.



Zoals hieronder is misschien ook een idee.


                           -----------------
                          |                       |
                           -----------------

                                              -----------------
                                             |                       |
                                              -----------------

                          -----------------
                         |                       |
                          -----------------

                                              -----------------
                                             |                       |
                                              -----------------
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

frankp

Ik denk dat we op die manier niet voldoende ruimte hebben om alle items kwijt te kunnen, of ik moet andere verhoudingen
gaan nemen waardoor het niet gelijk is met de andere menu's.

Het blijft moeilijk om er iets voor te verzinnen om het perfect te krijgen, maar ideeen zijn uiteraard welkom!

erwinh

Wat mij betreft is het al perfect  :pompom: Echt mega vet  :headbanging:
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Xstream

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

skoebiedoe


BernHardN

Het zou mooi zijn als je een soort opening maakt met uit elke scene een halve seconde spektakel, wat je bij de film zenders ook wel ziet.

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

skank1

Quote from: BernHardN on February 11, 2012, 20:15:43
Het zou mooi zijn als je een soort opening maakt met uit elke scene een halve seconde spektakel, wat je bij de film zenders ook wel ziet.


Ohja! En een vette sounftrack erop

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

frankp

Quote from: BernHardN on February 11, 2012, 20:15:43
Het zou mooi zijn als je een soort opening maakt met uit elke scene een halve seconde spektakel, wat je bij de film zenders ook wel ziet.

Just wait and see.... 8)

BernHardN


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Driven2Shine

Wow echt geweldig.

Hoe langer het duurt hoe mooier het word  ;D
Van mij mag het nog even duren  O0

LordoftheLints

Tsjonge, dat ziet er veelbelovend uit zeg! Ik kan niet wachten!
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

VlisChris

Ik begin nieuwsgieriger en nieuwsgieriger te worden mannen!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.