HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ice-T

Heel  blij met de demo disk. Niet alleen goed om een demo te geven maar ook om bepaalde (audio) zaken goed te debuggen.
Zo merkte ik dat de geluidskwaliteit met de LFE samples dramatisch slecht was met de default PowerDVD instellingen. Instelling dat alles doorgezet wordt naar decoder van de receiver loste alle problemen.
Dus heel goed gedaan met het behouden van de originele audio formats.

frankp

Leuk om te zien dat er na ruim 4 jaar nog steeds mensen genieten van de HSDD.  :colgate:

Nico111

De HSDD is echt ideaal. Ik kon zo mooi mijn nieuwe SR6010 van Marantz testen en mijn subwoofer goed instellen.
De intro klinkt al gaaf en de LFE van Finding Nemo laat het hele huis schudden.

Bedankt!!!
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

remanus

Ook een link mogen ontvangen van Frank, echt een mooie Demo disc om alles eens goed af te stellen. En natuurlijk te laten trillen.

Dank je Frank mooi menu en een mooie selectie.

RonG

Hopelijk komt er eens een deel 2, is wel langzaam tijd voor ;D

wackid

Vandaag even gespeeld met HSDD disk.
Dit op mijn nieuwe Klipsch R-115SW.

Heerlijk die depth charges van U-571.
En het diepe laag in de scène van Flight of the Phoenix.

Menu ziet er ook leuk uit. Mooie demo disk om FF een show-off te doen.

Thanks.

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

VlisChris

Lees de titel van het topic even.
Kan erg verhelderend werken.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Nico111

Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

frits marantz

#1885
Begrijp dat dit via Usenet moet. Heb daar geen ervaring mee. Wordt 'm dus niet.

donge900

Ok, gisteren via usenet gedownload en via mijn mediaplayer (mede8er) afgespeeld. Werkt allemaal feilloos en uiteraard alles gelijk bekijken.

Wat een SUPERVERZAMELING zeg! Alle scenes waar 'iedereen' het altijd over heeft om het eea te testen staat erop en dan precies de juiste scenes, geweldig!!
Het is met recht een HT Super Demo Disc om je set prachtig mooi te kunnen demontereren op allerlei verschillende fronten, HULDE!!!!

Bedankt voor al het werk dus!

Gr

Rob
Denon AVR-X4000,  SVS PB12-Plus/2, Boston acoustics A25

HereIsTom

Quote from: frits marantz on April 17, 2016, 16:13:57
De link in het begin van dit topic werkt niet. Is er een andere?

Edit: Begrijp dat dit via Usenet moet. Heb daar geen ervaring mee. Wordt 'm dus niet.

Dat heb ik dus ook! Is er niet iemand die 'm misschien in delen ergens kan neerzetten om te downloaden?
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Marino

Wel ervaring maar geen usenet beschikbaar bij Telfort.. Wellicht even tijdelijk een usenet abo om het te downloaden.. Bedankt Frank!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

frankp

@Marino, HereIsTom en frits marantz

Graag even je bericht aanpassen en de delen m.b.t. de verkrijgbaarheid verwijderen.

@donge900
Bedankt voor de lovende woorden  ;D


HereIsTom

Quote from: frankp on April 20, 2016, 19:51:00
@Marino, HereIsTom en frits marantz

Graag even je bericht aanpassen en de delen m.b.t. de verkrijgbaarheid verwijderen.

@donge900
Bedankt voor de lovende woorden  ;D
Wat is daar mis mee dan? Ik snap niks van Usenet, dus had gehoopt dat ie ook op een andere manier te verkrijgen was!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

RalphH

Quote from: RalphH on April 20, 2016, 19:49:23
Jongens,...topic-titel...

Quote from: HereIsTom on April 20, 2016, 20:25:01
Wat is daar mis mee dan? Ik snap niks van Usenet, dus had gehoopt dat ie ook op een andere manier te verkrijgen was!

Je hebt frank dus al pm gestuurd begrijp ik?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HereIsTom

Quote from: RalphH on April 20, 2016, 20:44:27
Je hebt frank dus al pm gestuurd begrijp ik?
Ja inderdaad, maar kon alleen via usenet.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

frankp

@HereIsTom

het bespreken van de verkrijgbaarheid is in dit topic niet toegestaan.
Als je er met nieuwsgroepen niet uit komt PM mij dan even. Het is niet zo moeilijk als het lijkt.

Voor een fysieke disc stuur even een PM naar master30.

frits marantz

#1897
Heb nu een ISO download van 22.4 Gb via mijn zoon gekregen, hij gebruikt Usenet.

Moet de ISO dan op een USB ( moet eerst op zoek naar een geschikte USB hiervoor) zodat je dit kunt afdraaien via de USB van mijn tv, of via de USB ingang op mijn DVD speler of die van mijn receiver?

Edit: USB moest eerst geformatteerd worden. Fat 32 kan dit niet aan. Probeer nu ExFat.

Kjelt

Een USB stick gaat die snelheid niet aan kunnen waarschijnlijk.
Zet hem op je NAS via netwerk of evt. een USB harddisk liefst usb3.0 maar hoe dan ook je mediaplayer/tv zal wel native bluray iso images aan moeten kunnen , er zijn niet veel mediaplayers en volgens mij geen enkele tv die dit kan weergeven.
Alternatief is iemand met een bluray brander dit op een bluray disk laten branden en deze via je bluray speler afspelen.

frits marantz

Hmmm, dan heb ik er dus niks aan met mijn systeem?