HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

W.Otter

geen probleem ik ben waarschijnlijk een van de weinige die het niet perse hoeft te hebben, uiteraard is 3d wel een zeer interessant kopje, zeker om te demonstreren zonder dat je al je films bij na hoeft voor die paar spectaculaire stukjes. Geldt trouwens voor de hele HSDD. Ben benieuwd!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

quattronl

3D kan ook mij prima gestolen worden maar ik kan me heel goed voorstellen er veel animo voor is.
Een aparte 3D-sectie lijkt me zodoende wel wenselijk ja.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

W.Otter

als ik een 3d speler had en 3d brillen was het wel leuk.. maar om het er speciaal voor aan te schaffen :sleepy: denk er nog even over na ;) ...

nee het film kijken met een bril op vind ik echt heel vervelend.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Exxar

Quote from: W.Otter on September  5, 2013, 15:42:48
kijken met een bril op vind ik echt heel vervelend.

Amai, dan moet ik nogal een freak zijn, mijn eerste werk 's morgens is mijn bril op zetten ;)

Witalik

+1 voor de animo check.

Ik heb toch een beetje moeite geloof ik om dat ding op me HTPC af te spelen in de zin dat ik elk fragment zelf moet starten via vlc. Geen idee hoe ik in een blu-ray menu zou moeten komen. Welk file moet je dan normaliter starten ?
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Raymond187

Kan je hem niet omzetten naar een ISO? En die dan afspelen.

Witalik

Dat heb ik niet geprobeerd eigenlijk. Ik dacht omdat dit een blu-ray disc formaat was dat dit niet kon eigenlijk. Ik zat elke keer die aparte streams te selecteren.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Raymond187

hhmm kan je eens gelijk in hebben. Ik heb ook geen ISO als BR. Anders omzetten naar MKV dat kan zeker.


frankp

Met MKV heb je geen menu's.

Welke software gebruik je nu om de hsdd af te spelen?

Witalik

De programmas die ik heb geprobeerd zijn.

Powerdvd en volgens mij Totalmedia Theatre    maar met dit gebeurt er niet zoveel. Ja ik krijg ook alle verschillende scenes te zien in de library.

Ik deed ze nu gewoon met VLC speler starten manueel vanuit de map. Want uitgepakt krijg je natuurlijk 2 mappen BDMOVIE en STREAM volgens mij ? En ik deed dan alles vanuit die SREAM map.

Het zou in principe mogelijk moeten zijn denk ik om hem gewoon vanaf me harde schijf te kunnen spelen toch ? Met menu's en dergelijke erbij ?
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

frankp

TMT moet 100% zeker werken. Daar heb ik de HSDD namelijk continu mee getest.
Je moet ervoor zorgen dat je de 2 mappen in 1 andere map hebt staan en dan kan TMT 'm als volledige BR met menu afspelen.

Witalik

heel vreemd dan inderdaad. Ik heb namelijk ook geprobeerd om de eerste map in ze geheel te openen. Volgens mij kreeg ik toen alle verschillende scenes te zien in een soort library.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

frankp

Je moet in TMT wel kiezen voor het openen van een map en niet een bestand.

Witalik

Ja dat weet ik, als je dat niet doet kan je alleen bestanden openen en geen mappen. Dan moet je wel doorklikken tot je bestand tegenkomt. Vandaar dat ik het zo vreemd vind.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Witalik

Ik weet niet wat ik heb zitten prutsen eigenlijk, ik denk dat ik het naderhand niet met TMT geprobeerd heb. Maar inderdaad ik start hem op via TMT en voila menu en alles is gewoon selecteerbaar. Hij doet het prima ! Zie ook gewoon me receiver naar DTS HD Master schakelen. Merk ook gelijk wel hoe belangrijk een goede Center speaker is want die heb ik nu nog niet binnen en dan mis je echt een hoop van het totale geluidsbeeld.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"


LittleNinja

Frank,

Als je hulp nodig hebt, let me know!

Trouwens, mocht je inderdaad een nieuwe in de planning hebben (zonder aan te geven wanneer deze er zou moeten zijn) dan zou ik een nieuw topic aanmaken. Wij maken hem wel weer sticky!

Grt,
LN
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

frankp

Thx! Ik geef je wel een seintje als ik hulp nodig heb.

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

frankp

Even een update m.b.t. de animocheck. De teller blijft steken op 8...

Witalik

Ik weet niet dit bekend is op andere fora ?  Merk specifieke bijvoorbeeld ? Of je wilt het alleen hier houden.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Valkyrie

Quote from: frankp on September 19, 2013, 19:50:32
Even een update m.b.t. de animocheck. De teller blijft steken op 8...

Hoeveel moeten er minimaal zijn?
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

HTip

Quote from: frankp on September 19, 2013, 19:50:32
Even een update m.b.t. de animocheck. De teller blijft steken op 8...
Komt er minimaal nog 1 bij, maar ik moet de jongens van DVD.nl nog laten weten wat ze moeten doen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frankp

 :thumbs-up:

minimum is 20

@Witalik
Wil het graag alleen hier houden. Je kan eventuele geïnteresseerden natuurlijk wel naar hier sturen.

Robe77

Ik ben inmiddels ook toegevoegd aan het lijstje t.b.v. animocheck voor een fysiek schijfje ! Er gaat toch niets boven een ouderwets "show off" dvdtje  ;D

Ik denk dat naast het "wow effect" voor jezelf en de visite, deze verzameling van mooie HT features ook heel geschikt is om je set goed in te stellen!
Onkyo tx-sr876B / Onkyo bd-sp809B / Kef xq5, xq2c, xq1 / BK Xxls400 FF op Subdude / Philips Full Led 46pfl9704h-12 / Apple TV3 / Ipad 3 / Harmony One / AC Ryan HD / vd Hul Royal Jade / Supra 3.4 Ply / Audioquest Sub1 / WBT.