Xpand X101 brillen

Started by LordHelmet, April 11, 2011, 18:01:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LordHelmet

Weet iemand of de Xpand X101 brillen werken met een JVC X7.

Alvast bedankt.
DENON AVC-A1HDA
DENON DVD-2500BT
JVC X7
B&W CMD-1NT B&W CMD-SNT B&W CMD-CNT

marcobuurlage

#1
Nee dit gaat niet lukken de jvc maakt gebruik van een ander signaal je zou de xpand x103 wel kunnen gebruiken deze zijn universeel en wordt volgens mij ondersteund door de jvc
Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

bmateijsen

Quote from: marcobuurlage on April 14, 2011, 12:03:59
Nee dit gaat niet lukken de jvc maakt gebruik van een ander signaal je zou de xpand x103 wel kunnen gebruiken deze zijn universeel en wordt volgens mij ondersteund door de jvc

Dat klopt.

LordHelmet

Dank jullie voor de reacties.
DENON AVC-A1HDA
DENON DVD-2500BT
JVC X7
B&W CMD-1NT B&W CMD-SNT B&W CMD-CNT

john2910

Deze brillen werken wel op een jvc x7 hoor. ;)

Als je de batterij eruit haalt en weer terug plaatst en de 3d is opgestart doen ze het.

Wel hebben ze liever de irmitter van voren.

De irmitter terug bouncen van het scherm gaat niet zo goed,dan verliezen ze snel sync.

Daarom zoek ik ook een din3 verlengkabel of eventueel splitter maar kan die helaas nergens vinden.

CineSmurf

De X103 brillen staan niet meer op de website van Xpand, wel 104, maar daar staat JVC niet meer bij...
Zou een panasonic bril of een xpand 104 gaan werken op de JVC?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.