A Very Harold & Kumar 3D Christmas

Started by DTS-ES-Extreme, February 1, 2012, 16:40:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DTS-ES-Extreme

Gisteren gezien en ik moet zeggen dat het spijtig is dat deze niet in de bioscoop is gekomen.
De film is goed maar de eerste is de beste gelijk gewoonlijk.(mijn mening)
Dan het 3D gebeuren is fenomenaal mooie kleuren veel pop-out, diepte was ook goed maar kon beter gelijk Transformers bv.
Donkere stukken van de film hebben ze dan ook goed gedaan in 3D, het zwart blijft goed en je ziet nog alles wat er gebeurt.
Wat ik dus niet leuk vind dat deze film niet in full frame is maar ja dat heb je bij de meeste films.
Dus met andere woorden voor liefhebbers van 3D met veel pop-out en humor zo van die american teen movies zal zeker bij deze film niet teleurgesteld gaan zijn.
Mijn score in elk geval: Beeld 9/10
                               3D     9/10 (een 10 als dieptes iets beter waren)
                               Geluid 7/10
                               De Film 7/10

Bye the way deze film is waar mensen weer in 3D kunnen gaan geloven.

Dergert

Heb mij ook goed vermaakt met deze film in 3D. Zo mogen er meer komen !

DTS-ES-Extreme

Quote from: Dergert on February  1, 2012, 18:52:54
Heb mij ook goed vermaakt met deze film in 3D. Zo mogen er meer komen !

Inderdaad en ik hoop dat Underworld 4 op "14 maart" ook zo zal zijn, kan er niet meer op wachten, maar ja we zien wel he.
Maar mijn grootste verwachtingen van het 3D gebeuren van dit jaar is vooral "Prometheus" van Ridley Scott en waarom omdat hij in een interview zei van "ik zal van nu af AL mijn filmen in 3D presenteren tot in de kleinste detail".
Hopelijk is hij nog niet van gedachte veranderd.

Xstream

Vond 'm ook goed gedaan. Naast de goede 3D was 't ook gewoon weer een geslaagde/leuke film. En die combo zie je tot nu toe nog maar weinig met 3D films ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

RubenV.

Quote from: Xstream on February 12, 2012, 18:03:53
Vond 'm ook goed gedaan. Naast de goede 3D was 't ook gewoon weer een geslaagde/leuke film. En die combo zie je tot nu toe nog maar weinig met 3D films ...

Ik heb om deze film ook weer hard kunnen lachen, net als om deel 1 en 2. Hopelijk komt er ook gewoon weer een 4e deel  :worship:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie