documentaire websites?

Started by Tube-freak, February 1, 2012, 13:21:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tube-freak

Weet iemand waar je goede documentaires kan zien via een website of downloaden enzo.
Ik weet alleen http://www.documentairenet.nl

ik zit hier in china dus kan geen nedeland 3 ontvangen dus zou zo af en toe "uur van de wolf", "vpro", "classic albums" of andere "weird shit" ontvangen. 
zat laatst te zoeken naar "jazz is my religion" van jules deelder of herman brood documentaires of van Andre Hazes ofzo maar kon het niet echt vinden via een streaming website of downloads dus schijnbaar is het lastig om "oudere" documentaires te vinden.

Ik heb nu wel de Jimmy Rosenberg documentaire gevonden en de herman brood, spritz album documentaire maar zou graag wel wat meer docu's willen zien die ik kan zien.
Weet iemand nog goede websites waar ik documentaires kan zien of downloaden?.

Ja kan er weinig aan doen maar een vrijdag of zaterdag avond op nederland 3 met een documentaire of arthousefilm dat mis ik enorm dus tips zijn welkom.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Tube-freak

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Tube-freak

Ha eindelijk een website gevonden die werkt en heb er al twee documentaires gekeken.  Grizzly man en god bless ozzy osbourne.
Gewoon in de laagste kwaliteit kijken dan werkt het gewoon gratis zonder registratie.

Je kan er ook films kijken maar heb ik nog niet geprobeert.
De website is:

http://www.gsmovies.com/movie.php?id=12767


Die grizzly man is echt geestelijk gehandicapt volgens mij en de vrienden/familie waar ze de interviews mee doen zijn ook maar rare types allemaal op een enkele uitzondering na.  Die filmmaker die tevens voiceover/narration doet daar heb ik me aan lopen ergeren gedurende de hele film.  Dit is echt een overrated documentaire.

Gelukkig komen er ook nog wel wat park rangers aan bod die vertellen dat de beste man meer schade doet dan goed maar waarom ze hem dan niet het park uit hebben gestuurt en 13 zomers lang hem zijn gang laten gaan is mij niet helemaal duidelijk.

Ja niet dat Ozzy Osbourne helemaal spoort maar dat komt ook genoeg naar voren en dat familie/vrienden daar niet blij me waren uiteraard gaat het ook over zijn muziek.  Volgens mij heeft zijn eigen familie die film gemaakt overigens als ik de aftiteling zo las maar ik vond hem toch wel goed om te kijken ik had niet het idee dat ze hem tot de grond toe aan het afzagen waren maar er kwamen genoeg andere aspecten naar voren.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai