alle vinylsoftware (dus bijv LP's) onderwerpen ook verzamelen in 'n sticky?

Started by Cyreg, January 28, 2012, 10:50:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cyreg

Er zijn al allerlei onderwerpen over Vinyl/LP's zelf > misschien ook verzamelen in 'n sticky?
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

Joris1971


Cyreg

Tja Joris, maar zo vind ik de volgende sticky's niet echt heel handig en eerder verwarrend:
- aankoopadviezen; - alles over onderhoud; - alles over problemen

Die onderwerpen zouden IMO beter onder de betreffende andere sticky's kunnen vallen, zoals bijv:
welke arm zal ik kopen of... hoe moet ik m'n Rega P3 platenspeler onderhouden of...ik heb met dit element last van brom enz..
En ook "Apart platenspeler/vinylboard" hoeft IMO geen sticky te zijn > dat leest niemand meer en kent geen acties.

Daarentegen is de eerder gevraagde sticky waarin Vinyl/LP onderwerpen worden verzameld IMO erg handig   ;)
Want dan hoef je niet zometeen alle bladzijden vh board door te zwoegen om die onderwerpen te vinden.

Maar OK dat zou in ieder geval mijn insteek zijn voor dit blijkbaar zeer terechte aparte DTboard, gezien de reacties  :clapping:
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

AbZ

Het aparte board lijkt me heel geslaagd, maar het is juist heel onhandig om zoveel sticky's te hebben, want hierdoor is het veel minder duidelijk welke topics het meest recent aangevuld zijn.  Die komen normaal namelijk bovenaan, maar bij sticky's werkt dat niet zo.

Cyreg

Ja, ben het met je eens, maar 'n paar sticky's is ook 'n heel goede optie  ;D
Heb ik in het begin ook al 'ns geopperd.

Maar..........is verder allemaal geen halszaak  ;)
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

Joris1971

Quote from: Cyreg on February  2, 2012, 22:08:24
Tja Joris, maar zo vind ik de volgende sticky's niet echt heel handig en eerder verwarrend:
- aankoopadviezen; - alles over onderhoud; - alles over problemen



Wat is daar nu verwarrend aan??

In die topics kun je juist je vraag of verhaal kwijt mbt dat item.