Winkel

Started by Andy69, November 21, 2003, 15:20:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andy69

Hoi Allemaal,

Wie kan mij een leuk adresje geven waar ze alles op het gebied van HT hebben staan dus ook waar je alles een beetje kan vergelijken (LCD/DLP, Plasma etc.....)

Mag ook net over de grens zijn(duitsland)

Ik wil namelijk morgen lekker een dagje in zo'n (grote) winkel ff rondsnuffelen zodat ik wat informatie kan op doen op bepaalde gebieden.

Alvast bedankt.

Gr
Andy

J.A.F._Doorhof

Hi,

Wij kunnen je het verschil laten zien tussen LCD en CRT.
EN
Instap audio vs High-end audio.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dvd-fan

Grobi in Kaarst DTL ( zie banner boven, hebben altijd genoeg lcd/dlp staan voor demo)
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Joeri

kleine tip : ga eerst naar een kleinere zaak, (waar ze je het verschil tussen LCD en CRT kunnen laten zien), laat je goed voorlichten, stel veel vragen, kijk en luister goed...

Ga dan eens kijken bij zo'n "fijne grote winkel" stel aan de verkoper een paar vragen, sta verbijsterd over de domme antwoorden die je krijgt, kijk hoe gruwelijk slecht projectoren afgesteld kunnen worden.

dan weer snel terug naar de kleinere zaak waar ze weten waar ze mee bezig zijn.

(voor allebei de soorten zaken zijn natuurlijk uitzonderingen, maar hou dit maar even als richtlijn)

Joeri

VlisChris

En dan snap je meteen waardoor de kleinere zaken vaak wat duurder zijn. Je hebt er gewoon betere service ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.