Onze sponsoren.

Started by J.A.F._Doorhof, May 10, 2002, 02:46:33

Previous topic - Next topic

Sjaak_Banaan and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Gezien de enorme hoeveelheid werk en de kosten van het hosten, hebben wij een paar bedrijven die UNIEK zijn gevraagt wat ze kunnen doen voor ons forum.

Dit betekend dat er aan de bovenkant van het forum een paar banners zullen komen te staan. Dit zijn kleine banners, en zullen dus amper in de weg staan.

Vergeet niet dat deze bedrijven DE mensen zijn die ons een warm hart toedragen en ons forum ondersteunen. Bezoek aub hun sites, en laat ze merken dat we het waarderen.

We kiezen express bedrijven die UNIEK zijn, om geen oneerlijke concurrentie of een concurrentie strijd in de hand te werken.

Heb je zelf een idee voor een bedrijf dat geïnstresseerd zou zijn, of is JOUW bedrijf geïnstresseerd neem dan contact met ons beheer op info@hometheater.nl.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

RichardR

#1
Die ITC banner eet al m'n cpu cycles...
M'n PCtje wordt zo hardstikke traag.

J.A.F._Doorhof

#2
Is dat zo ?

Het is een hele kleine banner, maar ik zal kijken of ik iets kleiners kan maken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

RichardR

#3
Het gaat denk ik niet om de groote van die banner maar om de techniek. Op de een of andere manier 'bijt ie zich stuk' op dit plaatje.. Dit is toch gek, het lijkt me gewoon een animated gifje.. Dat moet m'n P4 toch aan kunnen  :-/
Scroll ik de browser iets omlaag zodat ik de banner niet meer zie, dan is alles weer ok

(heb een plaatje toegevoegd, resized naar 640x 480)

J.A.F._Doorhof

#4
Wild, bij mij neemt hij onder XP 8% van mijn CPU cycles, en als ik naar beneden scroll 0,0.

Maar ik zal het veranderen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

#5
Op het werk viel het mee... Terwijl normaal gesproken alles wat beweegt te veel is voor deze Pentium REX machines... ;D

Maar het liefst zo min. mogelijk animated, is zowieso lekkerder...

Nog wel een opmerking over de hitcounter... Die verschuift de hele pagina naar benden en dat is best irritant op een klein beeldschermpje...

Kan die niet onderaan waar niemand um opgedrongen krijgt?

Alvast zeer veel dank!

J.A.F._Doorhof

#6
Wordt geadviseerd aan de bovenkant, zou beter werken  ???.

Maar zal hem verschuiven naar onderen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

DANKDANKDANK!

Maar nu nog iets... Een x-tra regel tussen de kop en "Bezoek onze sponsors etc." Dat schept meer rust enne...

Mag ie(de counter) ook mooi uitgelijnd in het midden? Hij drukt nu de rest weg...

Sorry... Je geeft ons/mij ook te veel vrijheid...  ;)


PM

#8
QuoteWordt geadviseerd aan de bovenkant, zou beter werken  ???.

Maar zal hem verschuiven naar onderen.

MvrGr.
Frank

Klopt werkt beter.. dan wordt hij als eerste geladen..
Als je hem onderaan zet kan het goed zijn dat eerst alle avatars enzo geladen worden en als laatste je counter. en er zijn veel mensen die alleen ff snel de tekst lezen en er dan vandoor gaan..
Groeten, Peter

J.A.F._Doorhof

#9
Klopt, dat was het.

Sir-round, ik zal ernaar kijken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"