3d ready beamer en geen 3d

Started by peter76, January 23, 2012, 20:19:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter76

Dag forumleden ik heb een vraag voor de echte kenners, Ik heb een beamer  van acer typr p1303pw aangeschaft 3d ready en een 3d blu ray speler beide hebben hdmi 1.4 maar ik krijg geen 3d beeld wie weet raad , of moet er nog een converter tussen die hem omzet in 120 hertz, zo ja welke converter moet ik dan hebben . ::), alvast dank

Erik

Betekent 3d ready niet dat hij alleen 3d signaal aankan zonder over z'n nek te gaan en niet dat hij het ook echt in 3D weergeeft net als de eerste HD ready tv's wekl het hd signaal aankonden maar geen echte HD tv's waren?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Martijn76

#2
Is 3d-ready niet dat er nog een emitter en brilletjes bijmoeten?

Perely2005

Hallo vrienden
3d ready dpl is gewoon dat hij iook geschikt is voor 3d weergave, wel kijken in de menu van de projector of er wel staat 3d aan/uit en 3d invert, bijvoorbeeld ik heb een acer x1161p 3d ready en ik heb later een optoma 3d xl converter met zd 201 3d bril en de juiste hdmi 1.4 kabel, en zo werkt perfect 3d. De acer geeft geen hdmi ingang wel vga dus ik heb een converter hdmi to vga gekocht.