Afstandbediening van een Sphinx Project Two Mk2

Started by jurrien1962, January 22, 2012, 08:55:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jurrien1962

Mede forumleden,

Sinds een paar dagen ben ik een Sphinx Project Two Mk2 aan het testen als vervanging/upgrade van mijn Project Two (Mk1 dus).
M.n. de AB vind ik handig voor volume en het kiezen van de ingangen.

De situatie: er zit een AB van een Project Eight (met leerfunctie, vraag me niet hoe het kan, de vorige eigenaar wist het ook niet) bij. Door een ooit uitgevoerde herprogrammering werkt alleen de volumeknop via de AB die ik eerst op 'cd' moet zetten (er zijn meer apparaten te bedienen met de AB) en dan kan ik het volume instellen.

Jullie begrijpen dat ik graag volledige functionaliteit zou willen hebben.

Nu komt de vraag: is er iemand in ons midden die mijn AB kan herprogrammeren tot een functionele 2Mk2 AB, bijv. omdat je zelf een 2Mk2 hebt met een (juiste en werkende) AB? Die zou het aan mijn AB kunnen 'leren.'

Charlemagne

Hallo jurrien,

Heb hier ergens zo'n ding liggen. Idd van de Mk2. Wil je wel uit de brand helpen. Stuur maar een PM dan kunnen we wat afspreken/regelen

ChM
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

jurrien1962


jurrien1962

Probleem gaat verdwijnen.
Reacties dus niet meer nodig.

Dank aan Charlemagne!

Charlemagne

Quote from: jurrien1962 on January 25, 2012, 11:47:02
Probleem gaat verdwijnen.
Reacties dus niet meer nodig.

Dank aan Charlemagne!
Graag gedaan! ChM
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■