iPod doc voor zoontje

Started by Starred, January 21, 2012, 22:56:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Starred

Wat is een leuke 'no hassle' ipod doc die ik aan mijn zoontje kan geven voor zijn 12e verjaardag zodat hij naast accu opladen ook muziek kan luisteren? Budget +- €50

BJF

Als het ook tweedehands mag zijn: ik bedenk me dat ik nog een goed uitziende en goed werkende Altec Lansing InMotion Max op zolder heb staan.
Het apparaat laadt de iPod op, heeft radio en een AUX-aansluiting aan boord en ook een accu waardoor ie vrij van het lichtnet te gebruiken is. Bovendien heeft ie een AB.

Had ik in gebruik op het werk, maar is nu overbodig. Compleet met verpakking enz. Wat mij betreft mag je die overnemen voor de door jou genoemde prijs.
NAD M10 V2
Elac FS247

jantje112

Heb er zelf 1 van Klipsch, zit perfecte herrie in en met remote en tv out. Was ook rond de 50 a 60 eeuro

CineSmurf

Ik heb er nog wel zoéén liggen. Zit een line-out aansluiting op en je kan 'm als oplader gebruiken. Hoef ik niet veel voor te hebben.

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.