Filmbeurs

Started by home@the movies, January 13, 2012, 13:40:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Hi iedereen,

Dit weekend oganiseert Cinema Roma (http://www.deroma.be/index.cfm?PageID=19765) te Borgerhout (Antwerpen) een heuse filmbeurs.
De Roma is een oude bioscoopzaal gebouwd in 1928 en een aantal jaren geleden in zijn oorspronkelijke staat gerenoveerd, voor iedere echte filmliefhebber een must om een bezoekje te brengen aan deze met nostalgie gevulde ruimte.

Naast tal van oude filmposters, gadgets,  filmmerchandise enz. zal ook Home@The Movies/Cinedream aanwezig zijn met een bescheiden Home Cinema Ruimte, de Epson TW9000 zal in een afgesloten zwarte ruimte van 4X4 in demo worden gezet, in combinatie met versterking van NAD, Focal 700 reeks luidsprekers en velodyne sub.

Voor iedereen die nog geen kans had om deze topprojector aan het werk te zien een ideale gelegenheid om filmnostalgie te combineren met een leuke demo, een praatje te slaan, wat leuke posters op de kop te tikken, kortom een leuke uitstap op een winterse Zondag.
Voor de inkomprijs van 3 euro hoef je het ook al zeker niet te laten, graag zie ik jullie dus allemaal verschijnen op Zondag 15 Januari vanaf 11h00 in Cinema  Roma te Borgerhout.

Vriendelijke groeten

Werner

Home@The Movies
cinedream

bmateijsen


home@the movies

QuoteCool! Leuke beurs
Hey Bjorn ik denk ook dat dit zeer leuk kan worden, weliswaar kleinschalig maar juist daarom enorm gezellig en sfeervol hoop ik.