Goede (online) vinyl winkels

Started by Joris1971, January 11, 2012, 22:31:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alex Groningen

#25
Iemand misschien ervaring met deze site?

vinyl4ushop.nl/index.html

chansig

Nee...maar ziet er goed uit.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tube-freak

#27
De site zier er aardig amateuristisch in elkaar geflanst uit.  Rekening nummer en het kvk nummer is van een of ander ander bedrijf in elk geval.
Zal wel iemand zijn die een beetje bij hobbied. Ik zou er in elk geval niet kopen.

Quote from: Alex Groningen on February 11, 2012, 11:33:18
Iemand misschien ervaring met deze site?

vinyl4ushop.nl/index.html
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

vinyl4u

Goedendag,
Wij kregen vandaag melding dat op dit forum zeer negatief werd geschreven over een van onze webshops, voor ons onbegrijpelijk daar de schrijver nog nooit iets van een van onze shops gekocht heeft en daarom geen enkele ervaring met ons heeft.
Wij, en namens duizenden klanten wereldwijd en onze eigen mederkers begrijpen niet dat dit mogelijk is.
Als U vragen heeft over ons, onze " amateuristische" webshops vraag ons dan wij zijn ten alle tijde bereid U te antwoorden.
Onze shops waar U een " advies" geeft van niet kopen, zeker een hobbiest ( over hobby gesproken wij hebben tussen de 2500 en 7000 bezoekers per dag op onze sites) wordt door zeer gedreven medewerkers beheerd, voor ons is het allerbelangrijkste dat de klanten, dus die mensen die ook daadwerkelijk bij ons bestellen, dat deze tevreden zijn en terugkomen ( bij ons koopt 83% weer bij een van onze inmiddels 10 webshops) NIET BELANGRIJK vinden wij de mening van zogenaamde " experten" die over alles maar negatief schrijven en zelf niet eens de moeite nemen, alvorens een " mening" af te geven met ons praten, vragen stellen, of iets kopen. Wij zijn een internationaal opererend bedrijf met vestigingen in Nederland(webshops) Dubai ( consulting) en Curacao (callcenter) Doet U ons, onze klanten en zeker ook onze medewerkers een enorm groot plezier. Denk de volgende keer eerst na en onderzoek zelf eerst voordat U een " mening" afgeeft.
We just LOVE vinyl records! S. Fidanque
S. Fidanq

Joris1971

#29
Quote from: vinyl4u on February 11, 2012, 14:28:45
Goedendag,
Wij kregen vandaag melding dat op dit forum zeer negatief werd geschreven over een van onze webshops, voor ons onbegrijpelijk daar de schrijver nog nooit iets van een van onze shops gekocht heeft en daarom geen enkele ervaring met ons heeft.
Wij, en namens duizenden klanten wereldwijd en onze eigen mederkers begrijpen niet dat dit mogelijk is.
Als U vragen heeft over ons, onze " amateuristische" webshops vraag ons dan wij zijn ten alle tijde bereid U te antwoorden.
Onze shops waar U een " advies" geeft van niet kopen, zeker een hobbiest ( over hobby gesproken wij hebben tussen de 2500 en 7000 bezoekers per dag op onze sites) wordt door zeer gedreven medewerkers beheerd, voor ons is het allerbelangrijkste dat de klanten, dus die mensen die ook daadwerkelijk bij ons bestellen, dat deze tevreden zijn en terugkomen ( bij ons koopt 83% weer bij een van onze inmiddels 10 webshops) NIET BELANGRIJK vinden wij de mening van zogenaamde " experten" die over alles maar negatief schrijven en zelf niet eens de moeite nemen, alvorens een " mening" af te geven met ons praten, vragen stellen, of iets kopen. Wij zijn een internationaal opererend bedrijf met vestigingen in Nederland(webshops) Dubai ( consulting) en Curacao (callcenter) Doet U ons, onze klanten en zeker ook onze medewerkers een enorm groot plezier. Denk de volgende keer eerst na en onderzoek zelf eerst voordat U een " mening" afgeeft.
We just LOVE vinyl records! S. Fidanque
S. Fidanq


Zeer negatief? Ik lees in dit topic 1 negatieve reactie van iemand en u gaat dit gelijk bestempelen als zeer negatief geschreven over onze site op dit forum...

En als iemand kritiek heeft betreft vormgeving en functionaliteit van uw site is dit niet terecht omdat die persoon daadwerkelijk geen bestelling heeft gedaan??

chansig

Quote from: vinyl4u on February 11, 2012, 14:28:45
Goedendag,
Wij kregen vandaag melding dat op dit forum zeer negatief werd geschreven over een van onze webshops, voor ons onbegrijpelijk daar de schrijver nog nooit iets van een van onze shops gekocht heeft en daarom geen enkele ervaring met ons heeft.
Wij, en namens duizenden klanten wereldwijd en onze eigen mederkers begrijpen niet dat dit mogelijk is.
Als U vragen heeft over ons, onze " amateuristische" webshops vraag ons dan wij zijn ten alle tijde bereid U te antwoorden.
Onze shops waar U een " advies" geeft van niet kopen, zeker een hobbiest ( over hobby gesproken wij hebben tussen de 2500 en 7000 bezoekers per dag op onze sites) wordt door zeer gedreven medewerkers beheerd, voor ons is het allerbelangrijkste dat de klanten, dus die mensen die ook daadwerkelijk bij ons bestellen, dat deze tevreden zijn en terugkomen ( bij ons koopt 83% weer bij een van onze inmiddels 10 webshops) NIET BELANGRIJK vinden wij de mening van zogenaamde " experten" die over alles maar negatief schrijven en zelf niet eens de moeite nemen, alvorens een " mening" af te geven met ons praten, vragen stellen, of iets kopen. Wij zijn een internationaal opererend bedrijf met vestigingen in Nederland(webshops) Dubai ( consulting) en Curacao (callcenter) Doet U ons, onze klanten en zeker ook onze medewerkers een enorm groot plezier. Denk de volgende keer eerst na en onderzoek zelf eerst voordat U een " mening" afgeeft.
We just LOVE vinyl records! S. Fidanque
S. Fidanq


Volgens mij geeft die persoon aan dat hij er niet zou kopen en dat is volgens mij iets anders als het advies geven.

Daarnaast is hetgeen jullie aanbieden volgens mij prima spul.... Sorry ik niet besteld bij jullie dus ik kan er niets over zeggen. De website ziet er wel aardig uit...lekker makkelijk die categorieen...sorry doe ik het weer.

Maw ...neem de kritiek ter harte....in ieder geval hoef je er niet spastisch op te reageren. Ik heb jullie shop in ieder geval bij mijn favorieten gezet. Wie weet...ik bestel normaliter via Amazon...ik zie weinig shops die goedkoper zijn en zoveel aanbod hebben.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tube-freak

Ik geef alleen aan dat de website er amateuristisch uitziet.  plaatjes uit hun verband gerukt,  lettertypes zien er niet uit, allemaal kleuren door elkaar.  het is gewoon een rommelig zooitje die website.  Als het allemaal zo sucessvol is heb je vast wel wat geld over voor een webdesigner die de site even onde handen neemt.

Dan ben ik nog mild geweest waarschijnlijk want zo een webdesigner kan nog wel meer bedenken wat er allemaal niet klopt.  Eerste indruk is altijd belangrijk en de meeste mensen hebben dat al na 1 seconde beaald wat ze er van vinden.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

peterrr

Het is idd niet een erg profesionele reactie, er zit op dit forum " veel " bestedings ruimte op dat gebied.
( kijk naar het ledental + bereik+sponsoren in vak gebied)
Beter zou zijn geweest, iets in de trant van we nemen Uw reactie serieus en kritiek ter harte.
En een overtuiging dat ze proffessioneel zijn en daar alles voor zouden doen.

Goede recensies plaatsen van klanten e.d, ook zorgen dat als je wat aanklikt op de site aan de zijkant...je daadwerkelijk naar iets wordt doorgelinkt.

Gemiste kans, een goede reputatie duurt lang voor je dat hebt.
Met zo'n reactie vliegt hij het raam.
Laat het een les zijn.

Met vriendelijk groet

Peterr, potentieel klant  ;)
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Alex Groningen

#33
Quote from: vinyl4u on February 11, 2012, 14:28:45
Goedendag,
Wij kregen vandaag melding dat op dit forum zeer negatief werd geschreven over een van onze webshops, voor ons onbegrijpelijk daar de schrijver nog nooit iets van een van onze shops gekocht heeft en daarom geen enkele ervaring met ons heeft.
Wij, en namens duizenden klanten wereldwijd en onze eigen mederkers begrijpen niet dat dit mogelijk is.
Als U vragen heeft over ons, onze " amateuristische" webshops vraag ons dan wij zijn ten alle tijde bereid U te antwoorden.
Onze shops waar U een " advies" geeft van niet kopen, zeker een hobbiest ( over hobby gesproken wij hebben tussen de 2500 en 7000 bezoekers per dag op onze sites) wordt door zeer gedreven medewerkers beheerd, voor ons is het allerbelangrijkste dat de klanten, dus die mensen die ook daadwerkelijk bij ons bestellen, dat deze tevreden zijn en terugkomen ( bij ons koopt 83% weer bij een van onze inmiddels 10 webshops) NIET BELANGRIJK vinden wij de mening van zogenaamde " experten" die over alles maar negatief schrijven en zelf niet eens de moeite nemen, alvorens een " mening" af te geven met ons praten, vragen stellen, of iets kopen. Wij zijn een internationaal opererend bedrijf met vestigingen in Nederland(webshops) Dubai ( consulting) en Curacao (callcenter) Doet U ons, onze klanten en zeker ook onze medewerkers een enorm groot plezier. Denk de volgende keer eerst na en onderzoek zelf eerst voordat U een " mening" afgeeft.
We just LOVE vinyl records! S. Fidanque
S. Fidanq


Tube freak verkondigd hier alleen zijn mening over jullie site, niks mis mee lijkt me.
Maar blijkbaar zit het jullie enorm dwars. Mij leek jullie site eerst wel oke. Maar na bovenstaande bericht
heb ik toch een gevoel gekregen van laat maar. Ik vind het namelijk nogal amateuristisch over komen om je als bedrijf zijnde lid te maken
van een forum na één negatief stukje wat niet eens ging over jullie service, levering of producten maar gewoon over jullie site.

Joris1971

Idd, je wordt lid van dit forum, om 1 bericht te plaatsen, dan laat je je wel kennen als bedrijf.
Je zegt duizenden klanten te hebben maar je kunt niet tegen 1 kritische noot van 1 persoon.. Dat zegt wel wat over julie als bedrijf zijnde.

vinyl4u

nogmaals hallo,
Wat ik vandaag probeerde uit te leggen was, hoe kun je een advies geven van iets als je er persoonlijk nooit iets mee te maken heeft gehad, voor alle duidelijkheid, wij kunnen zeer goed tegen kritiek en die krijgen we dagelijks en daar doen wij zeker wat mee, wij weten dat wij afhankelijk zijn van de klanten, daar doen wij (bijna) alles voor, design van de shops(inmiddels 10) is uiteraard niet ieders smaak, kan ook (gelukkig) niet maar wij, het serviceteam staan elke dag voor onze klanten klaar en groeien dit jaar naar 50 verschillende webshops( toch niet echt slecht in deze tijd, ook iets waar wij trots op zijn).hebben jullie op-en of aanmerkingen zijn die altijd welkom, maar wij zijn zeker niet " amateuristisch" en ik bedoelde met duizenden klanten,  dat zoveel klanten toch niet allemaal dom zijn? De meeste klanten komen na de eerste bestelling bij ons terug op een van onze (andere) webshops en daar zijn wij echt trots op. Om in deze tijd 5 mensen fulltime aan het werk te hebben, kijk, daar zijn wij trots op, dat wij geen recenties/ reviews op de shops hebben, dat weten wij, daar wordt aan gewerkt, dat vinden wij (ook) zeer belangrijk. Ik kan alleen maar adviseren, bekijk onze shops, stel vragen, doe een bestelling, ontdek zelf hoe onze service is, en waarom duizenden internationale klanten jullie voorgingen, toch niet je smaak? geen enkel probleem. Heb je vragen, opmerkingen? wij horen het echt graag.
S. Fidanque en alle medewerkers van vinyl4ushops groep

chansig

Nogmaals....de kritiek was gericht op de opbouw van de website. Zo moeilijk is lezen toch niet. Over service ed is met geen woord geschreven.

Maar goed slechte reclame is ook reclame.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Ik moet wel zeggen dat ze qua prijs erg netjes zitten!


Erik

Vind de site er overigens OK uit zien. Weer eens wat anders dan 1.000 sites die allemaal op elkaar lijken door hetzelfde framework.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Alex Groningen

De prijzen lijken me inderdaad vrij redelijk als ik zo her en der kijk op andere sites.

Arno P

#40
Deze ontdekt en er ook een bestelling gedaan:

vinyl-audiophil.de/vinyl-schallplatten-nach-label/

Update:

Levering is binnen.
Het duurde even voordat er iets werd verstuurd maar na een mailtje was helder dat ze nog op LP's aan het wachten waren om alles in 1 keer te versturen. 1 LP was erg moeilijk te krijgen of zou een hele lange wachttijd met zich meebrengen dus zijn we overeen gekomen dat deze kwam te vervallen en de rest gewoon opgestuurd zou worden.
Op de valreep nog een mail dat 1 LP hoes iets beschadigd zou zijn, maar hier heb ik bij ontvangst nauwelijks iets kunnen zien en zij gaven zelf al meteen 5euro korting hiervoor.

Pakketje binnen, alles gecheckt....blijkt van Pedersen niet Volume2 maar Volume1 erin te zitten ...en die had ik al...

Ik heb nu het voorstel gestuurd om voor het geld van de LP die ze niet hadden Volume2 te sturen en dan heb ik Volume1 maar 2x...geen ramp...
Hierna nog even kijken hoe ze het doen met het terugstorten van het resterende bedrag

LP's zijn overigens top...buitenhoed, goede binnenhoes en persing is top...

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

Quote from: Alex Groningen on February 13, 2012, 07:06:35
De prijzen lijken me inderdaad vrij redelijk als ik zo her en der kijk op andere sites.

ik zag plaatje dat me aanstond... 19 euro... in winkelwagentje... verzendkosten 15 euro!! ja hallow!
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Jumping Jack

Dat is er voor mij ook vaak teveel aan. Daarom ben ik fan van amazon.co.uk en vinylvinyl.nl.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Siddartha

Quote from: Erik on February 13, 2012, 00:18:58
Vind de site er overigens OK uit zien. Weer eens wat anders dan 1.000 sites die allemaal op elkaar lijken door hetzelfde framework.

Ik vind de site erg slecht. Zal wel in flash gemaakt zijn want op mijn iPad lukt get mij niet om fatsoenlijk een plaatte zoeken. Komt op mij niet over alseen professionele webshop en de reactie van hen hier op het forumalhelemaal niet.

Maar goed wat weet ik nu helemaal? Heb er niets gekocht dus mag ook geen kritiek leveren....
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

AbZ

Quote from: Siddartha on February 13, 2012, 23:13:43
Ik vind de site erg slecht. Zal wel in flash gemaakt zijn want op mijn iPad lukt get mij niet om fatsoenlijk een plaatte zoeken. Komt op mij niet over alseen professionele webshop en de reactie van hen hier op het forumalhelemaal niet.

Maar goed wat weet ik nu helemaal? Heb er niets gekocht dus mag ook geen kritiek leveren....
We kunnen ook concluderen dat die iPad niet professioneel is gemaakt omdat hij geen Flash doet...

AbZ

Quote from: Tube-freak on February 11, 2012, 12:59:37Rekening nummer en het kvk nummer is van een of ander ander bedrijf in elk geval.
Zal wel iemand zijn die een beetje bij hobbied.
Jeetje een webwinkel met een rekeningnummer?   :o  en een kvk nummer?   :o
Allebei van een bedrijf?  :o  Dat is wel heel vreemd voor een webwinkel  :sneaky2:

Het idee dat het bedrijf dan weer de hobby van iemand moet zijn,
komt dat voort uit jouw eigen ervaring met een webwinkel?

Alex Groningen

Quote from: Graphtuner on February 13, 2012, 22:20:28
ik zag plaatje dat me aanstond... 19 euro... in winkelwagentje... verzendkosten 15 euro!! ja hallow!


Bij mij ook gewoon €6,75. Maar ook dat vind ik te veel voor verzenden. Bij het bolle blauwe mannetje betaal ik maar €1,95.