Acoustic Energy Evo 3 Floor standers

Started by CBB, November 20, 2003, 11:48:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CBB


pong38

Absoluut.

Ik heb er 4 staan (front & rear) en i.c.m. de AE EVO Center geven ze mij ontzettend veel luister plezier.

Tip : wel even experimenteren met div. type kabels.

groet,

Ron

CBB

Tja, ik zit te twijfelen of ik B&W 602 s3 neemt of evo3.

ik gebruik silver anniversay van QED als speaker kabels.

patrick_vdb

Hi,

Vanwaar de twijfel?

Indien je de opstelling gaat gebruiken in een setting waar Ht het belangrijkste is neem dan in de luisterproeven de center eens als uitgangspunt. De center is een belangrijk onderdeel binnen de HT-keten, indien de center welke binnen een serie speakers past niet voldoet dan zal dat alleen maar afbreuk doen aan de algehele beleving zelfs met mooie fronts ;)

Zomaar een tip

Mvrgr

patrick

CBB

Hi patrick,

Dat is m nou juist, ik wil een speaker die zowel bij film als bij stereo goed zijn, dit omdat ik ook veel naar sacd luistert.

Die AE evo3, die heeft al twee jaar achter mekaar een prijs van What H-Fi in de wacht gesleept.

Een goeie center is geen moeilijke keus, alleen met de fronts zit ik mee.

patrick_vdb

#5
Hi,

Een goede center is juist vaak een lastigere keuze dan een goede front wanneer je binnen dezelfde serie speakers blijft kijken ;)

Wanneer SACD belangrijk voor je is en je bent van plan om zeker multichannel muziek te beluisteren dan is een identieke set-up onontbeerlijk. Een zuil als center is echter vaak niet toepasbaar vanwege het scherm of tv.

Mijn tip blijft dan eigenlijk ook met multichannel SACD overeind ;)

Mvrgr

Patrick

ps. vertrouw ook zeker op je eigen oortjes ipv een prijs van een blad ;)