Welke draaitafel heb jij?

Started by Joris1971, January 9, 2012, 21:49:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

advr

Nieuw plateau voor mijn LP12. Met dank aan BB&G.


Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

c_x

Nieuwe setup en volledig klaar :)




Enkel de pioneer is nog niet aangesloten en de technics sp10 mk1 moet nog een base krijgen


Robiwan

Quote from: advr on January 22, 2018, 20:16:02
Nieuw plateau voor mijn LP12. Met dank aan BB&G.

mooi maar liever geen DT direct in een hoek (bassboost!).
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

advr

Quote from: Robiwan on February 25, 2018, 13:16:38
mooi maar liever geen DT direct in een hoek (bassboost!).
Er mag zoveel niet [emoji16]

Nergens last van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

pacific

Nieuw element op mijn Kenwood KD990. Had een Denon DL103R en nu AT33PTGII. Wat een heerlijk element. Mooi gebalanceerd geluid en minder last van IGD. Me happy [emoji41]

Sent from my LG-H990 using Tapatalk


c_x

Wat bedoel je met IGD? Heb een DL103R op de SL1000MKII staan en zeer tevreden mee.

pacific

Inner Groove Distortion daar heeft de AT minder last van.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk


Jumping Jack

Is er iets fotogeniekers dan een element dat een plaat aftast?  :inlove:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

c_x

nen draaienden r2r op foto met de reels in beweging is ook best sexy :)

Robiwan

Quote from: advr on February 25, 2018, 13:30:16
Er mag zoveel niet [emoji16]

Nergens last van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

jij niet je DT wel ;) Zonde van die Linn :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Robiwan

Quote from: pacific on February 25, 2018, 15:07:05
Nieuw element op mijn Kenwood KD990. Had een Denon DL103R en nu AT33PTGII. Wat een heerlijk element. Mooi gebalanceerd geluid en minder last van IGD. Me happy [emoji41]

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

Klopt AT elementjes tracken als een bloedhond, maar klankmatig niet helemaal mijn ding.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

pacific

Ja echt bizar goed. Klankmatig ben ik er ook erg blij mee mooi gebalanceerd geluid. Was erg bang dat ie te fel zou klinken maar dat is totaal niet het geval.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk


advr

Quote from: Robiwan on February 25, 2018, 16:42:13
jij niet je DT wel ;) Zonde van die Linn :D
Als ik hier Tannoy Westminsters had staan dan misschien wel. Maar dan stond ie overal niet goed. [emoji41]
Je kent de complete situatie niet eens. Dus hou je oordeel maar lekker bij je[emoji16]
Het speelt de sterren van hemel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Robiwan

Quote from: advr on February 25, 2018, 17:53:24
Als ik hier Tannoy Westminsters had staan dan misschien wel. Maar dan stond ie overal niet goed. [emoji41]
Je kent de complete situatie niet eens. Dus hou je oordeel maar lekker bij je[emoji16]
Het speelt de sterren van hemel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

dat geloof ik meteen :)
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

w.f.korf

Ik heb een JVC QL 7 met een Grado gold 1 element  en de sokkel heb ik ongeveer 10 jaar geleden vernieuwd met een ronde van kersen hout, vorig jaar is de sokkel weer vervangen door een hard houten versie met een klassieke look.

Graphtuner

Quote from: patsijb on January 19, 2018, 14:14:26
sinds gister trotse eigenaar van Dr Feickert Woodpecker met Reed 2G tonearm

wauw!!  :wub: :wub: :wub:
Sinds ik deze gezien heb ik Brussel een paar maand terug helemaal verliefd op Dr Feickert
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Multi-Region

#1041
Quote from: Jumping Jack on February 25, 2018, 16:02:28
Is er iets fotogeniekers dan een element dat een plaat aftast?  :inlove:
V.a. 2.35 min: https://www.youtube.com/watch?v=dDydWYrAUfI

Worstebrood

#1042
Ik zie voornamelijk vreselijk dure draaitafels voorbij komen. Zeer mooi spul.
Maar deze tafel van Sony is mij ten deel gevallen. En ik moet zeggen dat hij niet beroerd klinkt. Zelfs met de originele naald er nog in.

Fotootje even geleend. PS-FL 1
Live Long and Prosper
Beeld: Samsung 55Q95, 46ES8000.
7.1.2 Setup: Marantz SR6011, CD 5005, Sony UBP x800Mk2, Technics SL-10
Speakers: MA RS-6, R360, Kef Cresta Center, 6xHTS 2001.
5.1 Setup: Denon AVR-3805, POA-T2, DVD-2910. Draaitafel: Pro-ject Debut III, Technics SL-j2/SL-L3, CD: TEAC CD-Z5000, Oppo BDP-93, LD: Pioneer, DVL-909, Sony SP-90es, MD: Sony MDS-JD 930, Tape: Denon DRS-810, Yamaha KX-800, Speakers: B&W DM683, KEF Cresta rear, Reference M100 center, Klipsch KSW-10s.

2cvman

Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / Tannoy mR Plafondspeakers / Sub: SVS PB-1000
canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlink en HDMI

Dolby

Ziet er goed uit, mooie speler

c_x

Er is een Technics SL10 bijgekomen. Wat een enorm leuk dingetje :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


Dolby

Een hele collectie. Heb je er een favoriet bij die je het meest gebruikt?

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Thorens 160Super

Goedemiddag allen;

net nieuw hier en de naam doet het al vermoeden:
heb een Thorens 160 Super met een SME 3009 III arm
waaraan een vd Hul MC-10 element.


Dirk

yeah right...zonder foto's geloven we daar natuurlijk niks van  :D

welcome btw ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea