Welke draaitafel heb jij?

Started by Joris1971, January 9, 2012, 21:49:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jumping Jack

Die zijn er niet meer dus vandaar de nostalgische waarde  :)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

c_x

Quote from: Jumping Jack on January  4, 2018, 13:08:19
Die zijn er niet meer dus vandaar de nostalgische waarde  :)

Mijn gemeende excuses en condoleance!

Jumping Jack

Niet nodig hoor, mijn vader is er al niet meer van toen ik nog een kind was en mijn moeder is 10 jaar geleden al overleden...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

c_x

Quote from: Jumping Jack on January  4, 2018, 15:35:37
Niet nodig hoor, mijn vader is er al niet meer van toen ik nog een kind was en mijn moeder is 10 jaar geleden al overleden...

Toch toch, 'k zou niet willen dat ik een snaar raak die ik niet wilde raken :)

trigger__

Ik heb een Pro-ject 2.9 RPM pearwood, en ben hier zéér tevreden mee. Maar de naald die erbij zat is aan het slijten, en vroeg me af welke naald jullie aanraden. Ik luister vooral naar Jazz en Progressive House/Trance.

Rowdy

De Pro-Ject 2.9 zal rond de 16 jaar oud zijn. Elementen van het merk Ortofon wordt en werd meestal aangeraden voor Pro-Ject platenspelers. Heb zelf een Pro-Ject Perspective met Micro Benz Glider M2 als element. Daarvoor gebruikte ik de Sumiko Blue Point Special als element.

c_x

Eindelijk staan ze allemaal netjes bij elkaar en is het lelijke behangpapier weg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


solitaire

Wat zijn de twee apparaten die op de 9070 staan ? Ze lijken er kwa uiterlijk wel haast bij te horen (lampjes / kleur / knopjes), maar ik geloof niet dat er losse kastjes bij de 9070 zaten ?

Trouwens goed gedaan, de schildersjob; het knapt er zeker van op.




soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

c_x

Dat zijn de 2 voedingen van de SL1000's. Zelfde merk, zelfde tijd (70's) en dus zelfde kleur :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


pekelvlees

Deze Thorens 160 MK2 draait hier tegenwoordig zijn rondjes [emoji847]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i

solitaire

Quote from: c_x on January 15, 2018, 10:38:42
Dat zijn de 2 voedingen van de SL1000's. Zelfde merk, zelfde tijd (70's) en dus zelfde kleur :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


ah, duidelijk

thanks



soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

c_x

Quote from: solitaire on January 15, 2018, 10:53:59

ah, duidelijk

thanks



soli
Graag gedaan. K vind dat zwart/bruin kleurtje best leuk in feite en de moment dat ik zo'n 2de SU9070 vind koop ik hem direkte (voor een goede prijs tenminste)

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


solitaire

Het is een hele mooie voorversterker, uit een tijd dat er nog degelijke spullen verkocht werden (vanaf de 80'er jaren begon de teloorgang in het betaalbare segment ... en het ontstaan van hyper-fi). Met de vele aansluitmogelijkheden en de prima platenspeler ingangen lijkt hij me echt gemaakt voor jou.



soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

bert50

Een Vpi Traveller met een prachtig element van Soundsmith The Voice plus een Moon LP 310 phono voortrap


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

Graphtuner

ah een traveler, zeer mooi Bert!  :wub:
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

c_x

#1015
Quote from: solitaire on January 15, 2018, 13:28:53
Het is een hele mooie voorversterker, uit een tijd dat er nog degelijke spullen verkocht werden (vanaf de 80'er jaren begon de teloorgang in het betaalbare segment ... en het ontstaan van hyper-fi). Met de vele aansluitmogelijkheden en de prima platenspeler ingangen lijkt hij me echt gemaakt voor jou.



soli
Ja het zou echt zalig zijn er een 2de te vinden. Deze heb ik amper 150 2de hands betaald, geen geld voor wat je krijgt en een prima mc en dubbele mm ingang.

K ga wel 1 aardingspen moeten nakijken denk want enkel de SL1210MKII zoemt wat mee, de 2 SL1000MKII's doen het niet. De SL120 en SL1200 zijn aangesloten op een Thorens phono stage en die doen ook niks verkeerd.

Sowieso kan ik nog een 9070 gebruiken want mijn Pioneer PL516x en Technics SP10 (die nog niet is afgewerkt) kunnen voorlopig nergens meer op aangesloten worden.

Wel leuk dat iemand mn oude spullen herkend :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk

solitaire

Quote from: c_x on January 15, 2018, 14:01:02
...
Wel leuk dat iemand mn oude spullen herkend :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk
Hinterm Horizont geht's weiter.

c_x

Hahaha .. nu ja bij mij ist behalve de boxen "welkom in de jaren 70" :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk


eddy135

Quote from: bert50 on January 15, 2018, 13:37:01
Een Vpi Traveller met een prachtig element van Soundsmith The Voice plus een Moon LP 310 phono voortrap


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Fraai!  :thumbs-up:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

MarKath

Zal ik ook maar eens een duit in het zakje doen.

Ik wissel nog wel eens tussen gemak en design. Te weten een Pro-Ject Debut Carbon Esprit DC "KI Pearl" edition voor het design (en geluid natuurlijk) en een Akai AP-206C.
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

patsijb

sinds gister trotse eigenaar van Dr Feickert Woodpecker met Reed 2G tonearm

addesmo

Wow, die Reed  :inlove: Welk element heb je erin zitten?

patsijb


addesmo

Dan hebben we aardig dezelfde smaak. Speel met Zyx airy 3 cosmos. En als ik een nieuwe arm zou kiezen stond de Reed zeker ook op de lijst ;)

patsijb

misschien in de toekomst een trapje hoger op elementgebied ook bij zyx
maar voorlopig is t wel goed zo..
Reed kan ik je zeker aanraden..heb diverse merken gezienwat armen betraft maar dit is zo mooi gebouwd
en doet zijn werk fantastisch