TV Serie tips???

Started by screamhouse, January 8, 2012, 12:54:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

katwax

Vandaag eindelijk gestart met Utopia S2
Vanaf de eerste aflevering weet ik weer terug waarom ik dit zo'n super serie vind.

Wel leuk dat ze eigenlijk een prequel maken van S1.

Echt een aanrader voor zij die is iets anders willen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

kevin1234

Constantine of haven..

katwax

Quote from: kevin1234 on November  3, 2014, 17:31:49
Constantine of haven..
Haven is zeker de moeite als dat soort series je aanspreekt.
Constantine ben ik ook benieuwd naar de commentaren.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

kevin1234

Volgens mijn vriendin is een wat minder gewelddadige serie dan walking dead maar er zijn pas twee afleveringen geweest.

Nielsje

State of Affairs, leuke en spannende pilot gezien van de week.
Beetje Homeland idee, maar kijkt lekker weg.
Epson TW9400 - Adeo Rugby Plus Tensio Grey 2 - Marantz SR5015 - R_volution Player One 8k - Teufel Theater 500 - Teufel 20 Mk2 - Teufel Reflekt

LP

6.1 IMDb rating voor State of Affairs. Denk dat ik 'm maar oversla. Kijk niets beneden de 7.5. Kans op een tweede seizoen met zo'n lage rating is wel heel erg klein.

Er zijn nog weinig goede series uitgekomen na de zomer. Ben nog geen enkele uitschieter tegengekomen.

Shoalinmonk

Er is voor mij nog genoeg te zien ..... Waar zal ik mee beginnen ?
Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80

Loondijke

Het blijft ergens ook een kwestie van smaak natuurlijk. Mijn top blijft toch echt The Wire, OZ, Sopranos en Deadwood. Daarnaast zit Dexter op de reservebank na de kwaliteitsdrop in de laatste seizoenen.

Dit zijn voor mij series waar ik van probeer om te introduceren bij vrienden om zo samen te kijken. Of gewoon in m'n eentje te beginnen bij seizoen 1 en zo erdoorheen te knallen. Ik merk wel dat toen ik nog alleen was, ik er zo een paar seizoenen doorheen knalde in een paar maanden. Nu met een vriendin is het een ander verhaal :D.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

raindog

Gisteren begonnen met 'Stranger Things' op Netflix en zojuist 3e aflevering gezien. Wauw  :worship: !

Dikke aanrader!
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Raymond187

Stranger things is geweldig... Wat een genot. Heb alle 8 afl.  Gekeken.. Heerlijk dat er zulke series nog gemaakt worden.
Krijgt  van mij een 9/10.

Loondijke

Orange is the new Black.

Samen met m'n vriendin zit ik ondertussen in Seizoen 3 (ep1). Leuke serie, maar niet meer dan dat. Ik mis wel wat kwaliteit, maar leuk om 's avonds een aflevering van te kijken :).
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

MechanicalAnimal

Weet niet of die al genoemd is maar Orphan Black vond ik een dikke serie.

Hannibal ook erg sterk, lekker sfeertje  :D.


we kijken nu naar Aquarius. Over de opkomst van Charles Manson. Bevalt voor als nog prima  :popcorn:

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

raindog

Quote from: Raymond187 on August  2, 2016, 21:49:41
Stranger things is geweldig... Wat een genot. Heb alle 8 afl.  Gekeken.. Heerlijk dat er zulke series nog gemaakt worden.
Krijgt  van mij een 9/10.

Nog gemaakt worden? Ik kan me niet herinneren dat er vroeger uberhaupt zulke goede series gemaakt werden. Stranger Things past voor mij nu al in het rijtje Fargo 2, True Detective 1, Narcos etc.. Ik heb amper nog trek in films met zulke goede series  ;D

Quote from: MechanicalAnimal on August  3, 2016, 14:00:51
Weet niet of die al genoemd is maar Orphan Black vond ik een dikke serie.

Vond het idee/verhaal wel goed maar het acteerwerk van iedereen behalve de hoofdrolspeelster vond ik tenenkrommend slecht. Om die reden ben ik dan ook afgehaakt, halverwege het eerste seizoen. Maar ik ken genoeg mensen die het een leuke serie vinden dus iedereen moet hem zeker zelf even uitproberen. Blijft toch persoonlijk of iets pakt of niet.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

HereIsTom

Quote from: Loondijke on August  3, 2016, 09:00:59
Orange is the new Black.

Samen met m'n vriendin zit ik ondertussen in Seizoen 3 (ep1). Leuke serie, maar niet meer dan dat. Ik mis wel wat kwaliteit, maar leuk om 's avonds een aflevering van te kijken :).

Misschien niet de beste serie maar wel zeer vermakelijk om naar te kijken!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

N1v3K

Quote from: raindog on August  2, 2016, 21:31:06
Gisteren begonnen met 'Stranger Things' op Netflix en zojuist 3e aflevering gezien. Wauw  :worship: !

Dikke aanrader!

Laatste aflevering nu  :clapping:

Raymond187

Quote from: raindog on August  3, 2016, 18:52:31
Nog gemaakt worden? Ik kan me niet herinneren dat er vroeger uberhaupt zulke goede series gemaakt werden. Stranger Things past voor mij nu al in het rijtje Fargo 2, True Detective 1, Narcos etc.. Ik heb amper nog trek in films met zulke goede series  ;D

Vond het idee/verhaal wel goed maar het acteerwerk van iedereen behalve de hoofdrolspeelster vond ik tenenkrommend slecht. Om die reden ben ik dan ook afgehaakt, halverwege het eerste seizoen. Maar ik ken genoeg mensen die het een leuke serie vinden dus iedereen moet hem zeker zelf even uitproberen. Blijft toch persoonlijk of iets pakt of niet.
Niet?
Lost
The lost room
Heroes
Fringe
Start trek DS 9

Enkele die zo naar boven koen bij mij :)

Hanky Panky

Quote from: Raymond187 on August  2, 2016, 21:49:41
Stranger things is geweldig... Wat een genot. Heb alle 8 afl.  Gekeken.. Heerlijk dat er zulke series nog gemaakt worden.
Krijgt  van mij een 9/10.

Het is inderdaad een goed verhaal. We 'moeten' er nog 2 en dan is de koek al weer op  :(
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

MechanicalAnimal

Tijd voor een nieuwe tip  :D

http://www.imdb.com/title/tt4602768/

Dikke aanrader.......heerlijk UK-drama met prima acteerwerk  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Raymond187

Quote from: Hanky Panky on August  4, 2016, 13:48:23
Het is inderdaad een goed verhaal. We 'moeten' er nog 2 en dan is de koek al weer op  :(
Kan je daarna The night off gaan kijken.  :thumbs-up:


svmnb

Eerste aflevering van Goliath gezien. Nieuwe dramaserie over advocaten met Billy Bob Thornton, William Hurt en Maria Bello.
Heeft wel potentie, vooral door Billy Bob die een verlopen advocaat speelt die met tegenzin een zaak aanneemt.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

HereIsTom

Quote from: Raymond187 on October 17, 2016, 12:36:37
Kan je daarna The night off gaan kijken.  :thumbs-up:

Ja die is ook zeer goed!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

LuPo

The Night Of vond ik ook top!

MechanicalAnimal

We kijken nu Broadchurch.  :pompom:

Seizoen 1 een hele tijd geleden al gezien en zijn nu halverwege S2.

wat een beklemmende serie, zeg. Topkwaliteit!

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

rattaplan

Frequency is ook een goede serie. Op netflix.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk