TV Serie tips???

Started by screamhouse, January 8, 2012, 12:54:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Siddartha

Ik vind nip/tuck ook een goede serie

Mijn vrouw is helemaal gek van The vampire diaries   :satisfied:
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

larzie

Ben overigens nu begonnen aan Rome... had ik nog niet gezien. Best leuke serie  :D
Nieuwe seizoen van Spartacus vind ik helemaal niks. Andere acteur ook opeens...  :blink: Maat van me is begonnen aan Alcatraz. Schijnt ook een topserie te zijn.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

XanaduNL

Quote from: larzie on March 15, 2012, 11:12:36
Ben overigens nu begonnen aan Rome... had ik nog niet gezien. Best leuke serie  :D
Nieuwe seizoen van Spartacus vind ik helemaal niks. Andere acteur ook opeens...  :blink: Maat van me is begonnen aan Alcatraz. Schijnt ook een topserie te zijn.

Zo opeens is dat niet.
Na seizoen 1, kreeg Andy Whitfield (Spartacus) non-Hodgkinlymfoom. Toen hebben ze besloten de prequel te maken (dus zonder hem), in de hoop dat hij beter zou worden voor de sequel.
Echter is hij in september 2011 overleden. En hebben ze dus een nieuwe acteur gevonden, die mij inziens veel op hem lijkt, en het ook erg goed doet in het nieuwe seizoen.

johan d


Tube-freak

Misschien al wat oudere series maar nog steeds leuk om te volgen.

Seinfeld
Married with Children
The X files
Twin peaks
The 4400
Oz
Millenium
The pretender
Profiler
The simpsons
First wave
The outer limits

Zijn allemaal al afgelopen behalve the simpsons maar het meeste is wel te krijgen op DVD of downloads (wat legaal schijnt te zijn in nederland).
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

norman

voor een wat oudere serie ... en dan niet lachen ... vond ik Secret Diary of a Call Girl best leuk om te volgen.
verder Entourage ... helaas afgelopen ... maar erg leuk

Dit zijn alle series die ik gevolgd heb (en nog steeds volg voor degene die nog lopen).



Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

Sndrs

Mijn eerste post... Als de ware serie-liefhebber die ik ben kon ik het niet laten een paar toppers te noemen:

-The Wire (niet voor niets als eerste genoemd..)
-The Sopranos
-Dexter
-24
-The Shield
-OZ
-Entourage (licht verteerbaar...)
-Damages
-Game of Thrones

Miniseries:
-Taken (2002)
-The Lost Room (2006)

Epson TW7200|Elite Screens tab tension 100"|Sony 42"|Philips Fidelio E5|Mac Mini i5 unibody|Logitech Harmony 700|

clockwork

Quote from: johan d on March 15, 2012, 12:46:49
boardwalk empire

+1

Heb seizoen 2 nu bijna afgekeken. Nog 2 afleveringen. Erg goed.
Ik geloof zelfs dat ik seizoen 2 beter vind dan het eerste seizoen.  :clapping:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

larzie

Quote from: XanaduNL on March 15, 2012, 12:33:00
Zo opeens is dat niet.
Na seizoen 1, kreeg Andy Whitfield (Spartacus) non-Hodgkinlymfoom. Toen hebben ze besloten de prequel te maken (dus zonder hem), in de hoop dat hij beter zou worden voor de sequel.
Echter is hij in september 2011 overleden. En hebben ze dus een nieuwe acteur gevonden, die mij inziens veel op hem lijkt, en het ook erg goed doet in het nieuwe seizoen.

Ah ok dat wist ik niet. Die nieuwe gast lijkt inderdaad veel op hem alleen praat hij net alsof hij elke dag verkouden is. Zonder ondertiteling is hij nauwelijks te volgen.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Piet342

1) The Sopranos
2) Breaking bad
3) 24
4) Boardwalk empire
5) The wire
6) X files
7) Game of thrones
The World Is Yours!

denoontje

net 2 series spartacus afgerond...
special effects kunnen beter maar wel erg vermakelijk.
Je moet er wel van houden...

wiemelen


paaj

Heb me de laatste weken erg vermaakt met Justified
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

larzie

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

denoontje

Zo alles van spartacus nu gezien....
Ik vond het wel een leuke serie.....

Steven Coymans

Quote from: denoontje on May  1, 2013, 23:40:27
Zo alles van spartacus nu gezien....
Ik vond het wel een leuke serie.....

Idem. aan de een kant jammer dat het voorbij is, maar beter zo dan plots cancellen midden in de verhaallijn.
Iemand Vikings al gezien? http://www.imdb.com/title/tt2306299/?ref_=sr_1

Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

lestat1234

Quote from: Riddle on May  2, 2013, 14:29:48
Idem. aan de een kant jammer dat het voorbij is, maar beter zo dan plots cancellen midden in de verhaallijn.
Iemand Vikings al gezien? http://www.imdb.com/title/tt2306299/?ref_=sr_1

Ik vond het toch ook wel een heel waardig einde.
GFX zijn in het eerste seizoen echt drek, maar gelukkig wordt dit per seizoen beter.
Verhaallijn is bij de meeste mensen natuurlijk wel bekend.
Ik vond het een leuke verfilming, tevens vond ik de aftiteling ook erg goed gedaan.
Waardig einde voor een serie.

Vikings ben ik zelf niet verder gekomen dan de eerste ep.
Vond het wat knullig in elkaar gedraaid.
Zijn er onder jullie die verder gekomen zijn en mij kunnen vertellen of het later de moeite waard wordt?

Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

gsuk

kan niet wachten op True Blood

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

yulunga

Wij zijn weer begonnen met de oude afleveringen van Arrested Development. ...in afwachting op seizoen 4 wat binnenkort schijnt te gaan starten  :clapping:

wiemelen

"The Blacklist"
Eentje om naar uit te kijken in het najaar ... de trailer ziet er alvast best goed uit
http://www.nbc.com/the-blacklist/


paaj

Heh, vatten ze nu maar gelijk het hele seizoen samen of gaan ze elke aflevering een boef vangen?
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

alexander2

Overspel kan ik je aanbevelen klinkt gek want het is Nederlands meer zeer goed gemaakt.

Robbo

Orphan Black
House of Lies

W.Otter

nog niemand sons of anarchy genoemd? geniale serie
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

jowi

Quote from: paaj on August 20, 2013, 09:21:52
Heh, vatten ze nu maar gelijk het hele seizoen samen of gaan ze elke aflevering een boef vangen?
Dat was ook mijn idee bij deze trailer... elke episode is een nieuwe boef, en episode 1 heb je nu al gezien in 2 minuten. Dit gaat hem niet worden, te makkelijk concept. Meer series doen dit op deze manier, die pakken een flinterdun concept, herhalen dat 12x en dan hebben ze een seizoen... natuurlijk zal er een rode draad nodig zijn in een serie, maar dit soort series worden zo wel erg makkelijk in elkaar geflanst. Hoeft van mij niet.