TV Serie tips???

Started by screamhouse, January 8, 2012, 12:54:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

norman

24 is weer begonnen en erg spannend
Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

alexander2

Crossbones met John Malkovich. :pompom: :pompom: :pompom:
Een hersenspinsel van Neil Cross, wie zegt U...de man die Luther heeft gecreëerd.
S1 bevat 10 afleveringen ( http://en.wikipedia.org/wiki/Crossbones_(TV_series) )
Trailer

http://www.youtube.com/watch?v=gJdrrHm3HhY&feature=kp

Joris1971

Quote from: mradem on May 10, 2014, 00:58:14
Ik kijk er graag naar. Vandaag begonnen met Fargo en die is ook goed bevallen!

Goede serie, echt bizar dat dit een waar gebeurd verhaal is...

paaj

Prima serie ja. De film is beter geacteerd (althans, zoals ik het me herinner zijn de accenten daar minder geforceerd) maar het is een mooie variant en fijn dat het geen letterlijke kopie is.

From Dusk Till Dawn is ook redelijk, maar blijft wel heel erg strak aan de film vasthouden.

Hell On Wheels kijkt ook wel lekker weg.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Hanky Panky

Net 5 seizoenen van The Good Wife verwerkt tijdens een weekje vrij, boeiend verhaal wel  :)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2

Quote from: Hanky Panky on June 11, 2014, 14:33:53
Net 5 seizoenen van The Good Wife verwerkt tijdens een weekje vrij, boeiend verhaal wel  :)

kijken wij ook naar. ;D

denoontje

en seizoen 2 van elementary afgerond

svmnb

Gomorra lijkt mij wel een goede serie. Er zijn 12 afleveringen gepost, maar er zijn alleen Engelse subs beschikbaar en die zijn vreselijk slecht. Even afwachten maar op betere.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

StrayDog

Quote from: Joris1971 on June  9, 2014, 20:50:16
Goede serie, echt bizar dat dit een waar gebeurd verhaal is...

Is niet waar gebeurd (ook al staat dat er idd aan het begin), maar zeker een goede serie ja.

LP

Vandaag begonnen aan Tyrant. Aanrader. Ook net weer begonnen en zeer vermakelijk zijn Graceland, Suits, Rectify en The Bridge (US).

Geen aanrader is Turn (na één aflevering mee gestopt). Ontzettend rommelige eerste aflevering. Kon mij totaal niet boeien.

Series die ik momenteel nog wel kijk maar ook geen echte aanraders vind zijn The Leftovers en Gang Related. Resurrection heb ik ook gezien en vind ik ook geen aanrader. Seizoen twee ga ik niet meer kijken.

Een andere nieuwe serie waar ik afgelopen week met veel plezier naar heb gekeken is Penny Dreadful. Occulte serie die zie afspeelt in het eind negentiende eeuwse Londen.

norman

The last ship lijkt leuk
Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

alexander2

Even onder de aandacht brengen Utopia S 2 gaat van start op 14 Juli.   :pompom: :pompom: :pompom:

http://www.youtube.com/watch?v=RfPU9gpcdl8&feature=youtu.be


Hanky Panky

Quote from: alexander2 on July 13, 2014, 14:22:37
Even onder de aandacht brengen Utopia S 2 gaat van start op 14 Juli.   :pompom: :pompom: :pompom:

http://www.youtube.com/watch?v=RfPU9gpcdl8&feature=youtu.be

Pffff ik dacht al dat je die plebs soap op de campingzender bedoelde   :-X
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2

Quote from: Hanky Panky on July 13, 2014, 15:09:39
Pffff ik dacht al dat je die plebs soap op de campingzender bedoelde   :-X

LOL dacht Joris enige tijd geleden ook al maareh deze tv serie is apart en grensoverschrijdend.

norman

Quote from: norman on July 10, 2014, 22:11:23
The last ship lijkt leuk
Dit is dus inderdaad best vet.
En Dominion ook leuk, supernatural dus moet je van houden.
Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

John Aries

Ik weet niet of Borgen al genoemd is hier (vast wel), maar Borgen. 

SOTA | Lyra | Bryston | Relco

modde239

The Killing seizoen 4 is begonnen..... :headbanging:

CZ79

The last ship lijkt me dus ook leuk, maar is er al bekend of deze serie ook doorgaat met een tweede seizoen?
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Kwabbernoot

Quote from: denoontje on June 12, 2014, 00:26:35
en seizoen 2 van elementary afgerond
Daar ben ik nu mee bezig. Serie 1 vond ik erg leuk maar gedurende serie 2 daalt het niveau naar een bedenkelijk niveau. Te veel randverhalen, bijna geen briljante deducties/observaties maar gewoon detective werk en het ergste de introductie van het Kwik, Kwek en Kwak syndroom. Nog steeds wel leuk maar het houdt zo langzamerhand niet meer over.

Groeten...

Sailor Jan

The last ship is wel een vermakelijke serie, totaal niet diepgaand. Toch wel hopend op een vervolg.

Ray Donovan is ook leuk. Seizoen 2 had een beetje een dipje naar mijn idee. De laatste afleveringen zijn weer beter.
Wees lief voor jezelf

newday

Zou Gotham wat zijn? Vooralsnog een 8,6 op IMDB maar is nog maar net begonnen:

http://www.imdb.com/title/tt3749900/

modde239

Quote from: newday on September 25, 2014, 13:22:10
Zou Gotham wat zijn? Vooralsnog een 8,6 op IMDB maar is nog maar net begonnen:

http://www.imdb.com/title/tt3749900/

Ik heb gisteren de 1e afl gekeken maar weet nog niet of het wat wordt het speel zich af voor het tijdperk van Batman....hij komt er wel in voor als jochie....ik ga deze wel even volgen.....

Hanky Panky

Quote from: modde239 on September 25, 2014, 17:26:43
Ik heb gisteren de 1e afl gekeken maar weet nog niet of het wat wordt het speel zich af voor het tijdperk van Batman....hij komt er wel in voor als jochie....ik ga deze wel even volgen.....

Ik ook.

Verder de eerste afleveringen gezien van How to get away with murder, Forever en Z Nation. Die blijven voorlopig wel op mijn kijk lijst staan.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

CZ79

Gisteren de laatste aflevering gekeken van under the dome seizoen 2, erg vermakelijke serie
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Lightspeed

Nieuwe NL serie... Hollands Hoop.
Is het  :popcorn:   :thumbs-up:  of   :-\   :-X  ?


Hollands Hoop (NTR/VARA/VPRO)
Fokke Augustinus, forensisch psychiater met een disfunctioneel gezin, staat op een kruispunt in zijn leven. Als hij het boerenbedrijf van zijn vader erft, verhuist hij met zijn vrouw en kinderen naar het Groningse platteland. Daar blijkt het boerenbedrijf een front voor een criminele organisatie. Vervolgens rolt Fokke langzaam in een carrière als drugshandelaar. Zijn kennis van het criminele brein gecombineerd met een afbrokkelend ethisch besef, brengt hem meer succes dan hij aan kan.
Uitzending: elke zat. vanaf 27 september, 21.05 uur, NPO 2


De nieuwe dramaserie Hollands Hoop (zaterdag, NPO 2, 779.000 kijkers) heeft een prima start gemaakt. De serie over een huisvader die betrokken raakt met de drugshandel doet meteen denken aan het Amerikaanse Breaking Bad, maar Marcel Peereboom Voller (de Telegraaf) denkt dat we de makers tekort doen als we Hollands Hoop een aftreksel zouden noemen. 'Integendeel. De trucs worden gebruikt om een verhaal te vertellen met een oer-Hollands thema: het gedoogbeleid dat van onduidelijk gepolder aan elkaar hangt en slachtoffers maakt. Maar de hamvraag is natuurlijk: is het spannend? Nou en of. Vanaf de eerste seconde.'
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]