Squeezebox Radio & WOL

Started by johan d, January 5, 2012, 20:01:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johan d

Kan een squeezebox radio die wireless "aangesloten" is, en WOL pakketje sturen naar een NAS?

Pjotr

Ja, hij verstuurt een WOL pakketje naar de Squeezeserver. Als die op je NAS draait, komt dit via de ethernetpoort binnen.
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

johan d

#2
Quote from: Pjotr on January 19, 2012, 15:37:45
Ja, hij verstuurt een WOL pakketje naar de Squeezeserver. Als die op je NAS draait, komt dit via de ethernetpoort binnen.
Wel, mijn NAS QNAP TS219+ start op als ik de SB Duet (bedraad) aanzet, maar niet wanneer ik de SB Radio (wireless) aanzet. op de SB Radio vind ik nergens instellen voor WOL...?

Pjotr

Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

johan d

#4
upje

Mijn SB radio speelt draadloos vanaf mijn QNAP nas waar LMS op is geinstalleerd. Wanneer ik de power knop indrukt stuurd hij een WOL pakketje naar mijn nas en maakt hem wakker - werkt perfect.
Het enige probleem is wanneer ik smorgens 15 minuten naar een internetradio wil luisteren (en de nas niet wil opzetten daarvoor), wil ik dat de SBradio geen WOL pakket zend, maar direkt naar mysqueezebox.com switcht.
Hoe kan ik voorkomen dat mijn SBRadio een WOl paket zend als ik alleen via mysqueezebox.com naar internetradio wil luisteren gedurende 15 minuten. Is dat mogelijk?

Ik het de internetradio in 1 van de 6 preset knopjes gezet, maar ook als ik direkt daarop druk, gaat hij een WOL pakketje uitsturen.